Glad søndag

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av EB, 27. april 2014.

  1. EB

    EB Forum Kaptein

    Innlegg:
    752
    Likes mottatt:
    434
    Bonuspoeng:
    63
    Ny dag, nye muligheter...det mener nok Rune Rudberg også etter klemmer han/jeg fikk i går kveld på We love the 80's... Ha en flott søndag!
     
  2. Cecilie

    Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

    Innlegg:
    2,180
    Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra Uppsala! Ny dag, og solen skinner :) Snart ned for litt frokost.

    Ha en fin og behagelig søndag!
     
    Fnate liker dette
  3. Twin Otter

    Twin Otter Airport Collector

    Innlegg:
    191
    Likes mottatt:
    70
    Bonuspoeng:
    28
    God søndag fra Stavanger ser ut til å bli nok en nydelig dag her i vest. Her er søndagsvakten godt i gang. Måtte resten av dagen bli like rolig som starten av dagen.
     
  4. Ruby

    Ruby Super-veteran

    Innlegg:
    1,922
    Likes mottatt:
    6,660
    Bonuspoeng:
    183
    Hærlig morgen fra Klepp. Sol og for å være på disse kanter, varmt og lite vind. Sommer klipp gjennomført i går kveld, Sitter derfor nå på terrassen å forsøker å bli brun i skolten også.

    Ha en bedre søndag :)
     
  5. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,813
    Likes mottatt:
    3,013
    Bonuspoeng:
    113
    God formiddag fra det Sørlandske!

    Her skinner sola og snart skal man tilbringe noen timer på en fotballbane med junior som skal spille turnering.
    Forkjølelsen og hostinga er heldigvis på retur. Så det hjelper på det meste.

    Ellers ikke så mange planer for denne søndagen.

    Ha en Rune Rudberg fri søndag du også!
     
    Fnate liker dette
  6. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    God morgenkvist fra Lake Louise i Canada. Etter litt kulturtilpasning innser jeg at denne resorten (Fairmont) faktisk er hysterisk bra. Vel verd turen med familien eller din "darling-Britt". Naturen rundt er jo også helt tiff toff.

    Så derfor drar jeg hjem i dag. Et par timer å kjøre til Calgary. Et hopp med Air Canada til Vancouver og hjem derfra via London. Det er ihvertfall planen. Så får vi se.

    Ha en strålende søndag. Her er det vel bare et par minus tenker jeg. Brrrrrr etc
     
  7. AndersB

    AndersB Reisende

    Innlegg:
    1,882
    Likes mottatt:
    1,038
    Bonuspoeng:
    113
    Nå ble det en Chang til middag, sånn for å feire sommeren, apropos Canada osv.
    Det var 80-tallet i går, ja. Ut fra beskrivelsen høres det at det passer meg at jeg gikk glipp av det.

    Ha en fin ettermiddag.
     
    Fnate liker dette
  8. Cecilie

    Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

    Innlegg:
    2,180
    Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113
    God kveld i stuggu fra Kjevik, Sørlandets stolthet. Her har jeg ventet i en time og må vente en time til før flybussen tar meg hjem. Dette er jo strengt tatt til å le av, selv om jeg har mest lyst til å legge meg ned og gråte.
    Landet 40 min forsinket kl 2100 og den neste flybussavgangen er estimert til ca 2300. Dette er intet mindre enn en skandale. Nettbuss bør at seg kraftig sammen. Dette er jo rett og slett ikke holdbart.
     
  9. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Sjalabais fra turbulente 30xxx fot paa vei tilbake til Chicago etter 5 tunge dager i Seattle. Siste rad paa AA i dag, men kommer hjem 2 timer tidligere og vi fikk seter sammen. Paa 6AB sitter Pizzaman og Gleff, samt en haug med folk fra FTU spredt rundt paa flyet.

    Ingen hvile i sikte, 0800 til Denver i morgen. Ha en bedre start paa uken
     

Del denne siden