Glad tirsdag:-)

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av EB, 02. des 2014.

  1. EB

    EB Forum Kaptein

    Innlegg:
    752
    Likes mottatt:
    434
    Bonuspoeng:
    63
    God morgen fra en endelig hvit hovedstad....sne Nå kommer snart Oslo Taxi for å hente meg - de neste dagene tilbringes på kontoret i København. Ha en flott tirsdag!
     
  2. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Jakarta. Sitter i bilen på vei til flyplassen. Ikke veldig kø iflg Google, men grusomt fort går det ikke.

    Men som venninna mi sier - "kunde sjarmert, ordre signert". Bye, bye Jakarta.

    SQ og Singapore neste...
     
    Jørgen and Travellingalf like this.
  3. PCR

    PCR Senior Medlem

    Innlegg:
    556
    Likes mottatt:
    666
    Bonuspoeng:
    93
    AAAAAAAARAARGH!

    Skall ta 45 minuter till jobbet har tagit 90 min so far (sitter tvärtfast i en kö som inte rör sig). Har någon ett nytt jobb med kortare pendlingsavstånd? I'm cheap! (Bor trots allt i Östeuropa)
     
  4. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Enda godt man bare har 5 minutter til jobben her i sør!
    God morgen forresten!
    Overskyet og 4 grader her. Snøen kan de ha i fjellet!
    Nok en travel dag på kontoret. Er kommet ned i 84 uleste mail i boksen nå.
    Ingen andre planer for dagen enn jobb jobb jobb.
    Godt det snart er jul!
    Da kan vi drikke!

    Hu hei!
     
  5. Kjakan

    Kjakan Let There Be Dragons!

    Innlegg:
    1,235
    Likes mottatt:
    950
    Bonuspoeng:
    113
    God ettermiddag fra Riga. Sitter i møte ang. Citrix og hva som kommer fremover. Nå er det litt for teknisk for meg og teknikerne diskuterer AppDNA som er litt langt inn i materien. Så da får jeg gjort unna litt lesing på forumet her. Ute er det 5-6 minus og blå himmel. Tynt melislag med snø, men ingen julestemning enda. Reiser hjem i kveld, så da håper jeg ikke det blir noen forsinkelser dersom det er snør i OSL.
     
  6. Darkcho

    Darkcho Veteran

    Innlegg:
    2,394
    Likes mottatt:
    3,333
    Bonuspoeng:
    113
    God ettermiddag fra vestlandet. Her er det surt og kaldt, men ingen sne enda. I morgen bærer det avgårde med SAS igjen, men kun en kort tur til hovedstaden. Ha en fin dag!
     
  7. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,685
    Likes mottatt:
    10,234
    Bonuspoeng:
    293
    Heisann folkens!

    Sitter på kontoret hjemme og ser ut av vinduet og ser en grå, våt og kald dag. Nysnø i fjella, men ingenting her nede enda i alle fall. Kjøpte snøfreser for ca tre år siden og har vel brukt den 4-5 ganger så langt... Jaja, viss det er årsaken til at snøen holder seg der den hører hjemme (i fjellet) så var det en god investering uansett! Men til og med jeg må innrømme at det hadde blitt litt lysere og triveligere ute med litt snø på denne tiden av året.
    Vel, da tenkte jeg å logge meg inn på verdens mest brukervennlige nettside, Optiontown, for å se om det ikke kan bli en mulighet for noen oppgraderinger i jula.

    Ha en fin-fin dag!
     
    tommy777 liker dette
  8. Ruby

    Ruby Super-veteran

    Innlegg:
    1,932
    Likes mottatt:
    6,773
    Bonuspoeng:
    183
    God tirsdag, dagen medgått i møte på HQ. Er nå på flytoget retning OSL, heldigvis ingen planer for kvelden.
    Ha en flott dag :)
     
  9. no-backpacker

    no-backpacker www.lavfodmap.no

    Innlegg:
    526
    Likes mottatt:
    728
    Bonuspoeng:
    93
    God middag. Vært i gebursdag til en gammel tante... jeg trodde jeg tålte mye, men 6 skravlende bergensdamer var nesten litt for mye for hodet mitt! Sitter fortsatt og vurderer å gå over til BA og må si det er litt fristende... det var denne beslutningsvegringen da.. :)

    Xxx.
     
  10. no-backpacker

    no-backpacker www.lavfodmap.no

    Innlegg:
    526
    Likes mottatt:
    728
    Bonuspoeng:
    93
    Haha, jeg FORSTOD hva de sa, ihvertfall inntil jeg fikk hodepine... ;-)

    Xxx.
     
  11. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag fra Chicago. Her skinner sola, rundt frysepunktet. Var varmt en dag i helga med +10 grader, så den lille snøen som kom er borte og kun klarvær, 3-4 pluss, kaldere på natten i sikte.

    Busy morgen, har zoomet siden klokken 0700, har kommet igjennom 400 eposter, 1800 igjen :/

    Ha en herlig tirsdag!
     
    Fnate liker dette
  12. LN-MOW

    LN-MOW Chattahoochee - eller 'Han Som Klapper Fly'

    Innlegg:
    1,457
    Likes mottatt:
    1,547
    Bonuspoeng:
    113
    Aaaaah .. home sweet home .... og her i GA er det jammen nesten full sommer. Tusler rundt ute i t-skjorte og shorts og setter opp julepynt og -lys. Blir nok fint når mørket kommer. :)

    Turen over med Delta gikk greit, det er alltid deilig med egen toseter. Fullt i Business og Economy Comfort, men hare halvfullt i Economy. Men banen gjenom Atlanta er som alltid en opplevelse .. Godt MARTA Security var godt representert.

    Men nå må jeg en tur på QuikChange og skifte olje på BBJ'en.
     
    tommy777 and Darkcho like this.
  13. Twin Otter

    Twin Otter Airport Collector

    Innlegg:
    191
    Likes mottatt:
    70
    Bonuspoeng:
    28
    God kveld fra Stavanger. Her har man tilbrakt store deler av dagen under dyna og er passe lei av å være syk. Ligger an til en hjemmedag i morgen også. Kjedeliiiig!
     
  14. Henning

    Henning co-founder

    Innlegg:
    2,917
    Likes mottatt:
    1,844
    Bonuspoeng:
    113
    Urk fra Oslo. Midt i den verste influensa-syklusen. Stort sett sengeliggende :oops:
     
  15. Kjakan

    Kjakan Let There Be Dragons!

    Innlegg:
    1,235
    Likes mottatt:
    950
    Bonuspoeng:
    113
    Du vet at fine bergensdamer prater med tennene igjen. Prøv selv!
     
    tommy777 liker dette

Del denne siden