Glad tirsdag

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av EB, 14. juli 2015.

  1. Myrvold

    Myrvold Nytt Medlem

    Innlegg:
    47
    Likes mottatt:
    30
    Bonuspoeng:
    18
    God formiddag fra Schipol. Da skal man hjem med noe som ser ut som ett fullstappet fly! Priority boarding funket bra til tross for mange nordmenn på plass!

    Langt fra like nervøs i dag som på Lørdag. Så kan se ut som det var en raskt forbigående flyskrekk for min del!

    Satser på noe annet enn appelsinsnacks i dag!

    EDIT: Jaggu er det ikke en partner flight med Garuda Indonesia og Delta.

    EDIT2: Jeg foretrekker å sitte ved siden av Mr.Barfot en gang til. Enn å stå bak Mrs.Har ikken dusjet på en stund Van der Svettelukt.
     
    Last edited: 14. juli 2015
    Islending and Fnate like this.
  2. larsellara

    larsellara Medlem

    Innlegg:
    73
    Likes mottatt:
    168
    Bonuspoeng:
    33
    Må si meg enig her. Akkurat smurt opp et alt for stort garderobesystem, og diverse ymse IKEA-greier. Utrolig gode bruksanvisninger som lar enhver få litt følelse av å være handy.
    God dag fra nord. Fint vær, men Tour de France på tv. Vær er det jo hver dag, det er ikke TdF...
     
  3. Henrik

    Henrik Hellas-sympatisør

    Innlegg:
    2,131
    Likes mottatt:
    7,758
    Bonuspoeng:
    183
    Satt på første rad. Har kanskje noen frekke selfies med beina godt plantet oppover bulkhead, men de poster jeg ikke offentlig.
     
    Cecilie and KristianSk like this.
  4. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Chicago. Her sitter man på Audiforhandleren mens man venter på at service skal fullføres innen de neste 10 minutter. Bilen har ikke akkurat kjørt mye de siste året, kun 2400 miles, men service må man ha uansett.

    Ellers blir det å slave foran dataskjermen i fiinværet resten av dagen.

    Ha en Ikeafri tirsdag.
     
  5. Origo

    Origo Senior Medlem

    Innlegg:
    1,247
    Likes mottatt:
    2,712
    Bonuspoeng:
    113
    Holdt på å gå på en dress-scam-smell i Bangkok i dag.
    Jada, første gang i Bangkok (med kart og hvit som en snømann) ledet til en typisk turistfelle. Men imponert over gjennomføringen! 4 ledd var med: to "tilfeldige" + tuktuk og "skredder/måltaker". A++ i plot/skuespill.
    Nei, Grand Palace stenger ikke 2t midt på dagen...:rolleyes:
     
  6. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Ikke uansett... Man kan evt kjøpe en BMW. Den bare virker og kjører skikkelig bra i svingene. Pen er den også
     
    Travellingalf liker dette
  7. Islending

    Islending Senior Medlem

    Innlegg:
    564
    Likes mottatt:
    498
    Bonuspoeng:
    63
    God aften fra Amsterdam. Begynner pakkingen i løpet av kvelden til helgens tur til Boston for å være gjest i et bryllup. Dress, sko, gave og undertøy ligger klart på sengen. Utreise i morgen kveld via Dublin. Blir stas å prøve Pre-clearence.
     
  8. anders82

    anders82 Veteran

    Innlegg:
    2,870
    Likes mottatt:
    9,153
    Bonuspoeng:
    183
    Bare vent til du får egne :). Mine skal bli med på lounge i sommer. Skal gjøre mitt beste for å unngå skrik, men barn er barn.
    Ellers god tirsdag fra Oslo
     
    RoadKing and Ruby like this.
  9. Larata

    Larata Senior Medlem

    Innlegg:
    517
    Likes mottatt:
    1,506
    Bonuspoeng:
    93
    Har forsøkt å trykke like mange ganger, men jeg ender opp med en like, eller ingen...Vi har båt med ballrom, IKEA og tog med lekerom til skrikende unger, ikke lounge med arbeidsstasjoner, hvilestoler og alkohol! Unger i loungen er fantastisk når de oppfører seg og jeg misunner de som har det sånn....Det tok meg 13 år før jeg våget meg på kunststykket selv ;-) Edit: Fordi jeg respekter konseptet, har mine hatt gleden av å tilbringe venting på flyplass alle andre steder enn i lounge!
     
    SASlovah4evah liker dette
  10. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    I am already crazy elephant man. Suprisingly easy.
     
    Kjakan and SASlovah4evah like this.
  11. Ruby

    Ruby Super-veteran

    Innlegg:
    1,932
    Likes mottatt:
    6,776
    Bonuspoeng:
    183
    Cava til frokost, Cava til lunsj, (jo den er litt sur) Cava til middag (hummer og kreps). Og nå Cava på terrassen mens jeg hører på realaxing musikk av Moby.
    Det er ferietid ;)
    Ha en fin en da:)
     
    Islending, Larata and Fnate like this.

Del denne siden