Glad tirsdag:-)

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av EB, 21. juli 2015.

  1. EB

    EB Forum Kaptein

    Innlegg:
    752
    Likes mottatt:
    434
    Bonuspoeng:
    63
    God morgen fra hovedstaden. Klar for bryggekontoret og et telefonmøte med den største aktøren innen nettbooking av fly og overnatting. Ettermiddagen byr på noken treningsøkt - første sommeren jeg går nedover på vekta - tross større inntak av mat, is og vin enn til vanlig. Ha en sprek tirsdag du også.
     
    Fnate liker dette
  2. Herlov

    Herlov Poengsanker InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    2,066
    Likes mottatt:
    5,991
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra OSL-loungen!

    Her er det stille som i graven. Ikke en singlet, badesko eller hylende mindreårig i sikte. To asiatiske turister og jeg sitter og nyter stillheten ... Null roastbiff eller bbq-kylling i dag. Hrmff. Snart skal BA ta meg til London og videre til Edinburgh for en todagers.

    Ha en fin dag!
     
    KristianSk, Brunello and Cecilie like this.
  3. PlusGo

    PlusGo Medlem

    Innlegg:
    109
    Likes mottatt:
    36
    Bonuspoeng:
    28
    God morgen.
    Ser ut som det er fare for regn i dag. Jaja, heldigvis er temperaturen relativt grei.
    Snart på tide å dra på jobb, regn med å bli tidlig ferdig i dag.

    Ønsker dere en super tirsdag! :)
     
  4. m.normann

    m.normann Bring back the dragon!

    Innlegg:
    351
    Likes mottatt:
    178
    Bonuspoeng:
    43
    God morgen fra 70 grader nord! Underbemannet rundt om i bygget her, så flere telefoner blir rutet til meg idag.
    Dagens væroppdatering; grått og østavind, med sjanse for forbedring i løpet av dagen.

    Ha en flott tirsdag! :)
     
  5. KatManDu

    KatManDu Senior Medlem

    Innlegg:
    574
    Likes mottatt:
    746
    Bonuspoeng:
    93
    Siste dagen på Norge Rundt billetten. Da er det på tide å komme seg hjem til Kristiansand fra Hammerfest. Hyggelig å være sammen med slekta i ei lita uke.
    Ha en fin dag der du er!
     
  6. Flight Cancelled

    Flight Cancelled Bonusjeger

    Innlegg:
    1,529
    Likes mottatt:
    3,544
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra den italienske riviera. Her er det på tide å snu snuten retning Milano for morgendagens hjemreise etter godt over en uke i varmen. Sjekket inn og klar med SEQ BN1, BN2, BN3 og BN4 på begge flyturer i morgen. ;)

    Ha en strålende tirsdag!
     
  7. BangkokBob

    BangkokBob ThailandTur.no

    Innlegg:
    372
    Likes mottatt:
    137
    Bonuspoeng:
    43
    God dag folkens! Siste dag i Bangkok for denne gang, ca 2 mnd til neste ankomst.

    Får tusle meg opp til Suvarnabhumi litt ut på kvelden å gjøre seg klar til å finne sete 15A på TG 954 :cool:
     
  8. Brunello

    Brunello A heart's a heavy burden

    Innlegg:
    733
    Likes mottatt:
    1,331
    Bonuspoeng:
    93
    Senja. Hyggelig tur oppover med SAS i går, deretter sjokkartet møte med nordnorsk kollektivtransport. Sannelig ikke rart at alle sitter og drikker øl hele tiden; de venter antagelig på bussen!

    Dagens spørsmål; jeg har opplevd mye rart på servicefronten i nordnorge. Folk er gjerne ekstremt hyggelige og naturen trumfer det meste, men det er jo så inn i granskauen uprofesjonelt, alt sammen! Det tærer på goodwillen når ruteplanleggeren ikke skjønner at det ville vært lurt å la bussen til Narvik gå ti minutter senere, slik at den korresponderer med flybussen. Istedenfor å la folk vente seks timer på neste...

    Noen nordfra burde ta seg en studietur til Island.

    Ps; gjelder naturligvis ikke Harstad, som er en skinnende diamant i vår ellers upolerte nordlige landsdel.
     
    Last edited: 21. juli 2015
    Jørgen and Fnate like this.
  9. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,690
    Likes mottatt:
    32,597
    Bonuspoeng:
    293
    La meg gjette @Brunello ... Du har røtter i Harstad? ;)
     
    Fnate liker dette
  10. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,690
    Likes mottatt:
    32,597
    Bonuspoeng:
    293
    Det slår meg. 4 dager på reisefot, og siten er overloaded med nye innlegg. Tenkte å skrive noen ord om Texas roadtrip denne helgen, men brukte morgenen til å oppdatere meg på det siste istedenfor. Det får bli senere i uka da :).
    Må vurdere å ta med laptop på ferien, å knote ned lengre innlegg på telefon fikser jeg ikke med pølsefingrene mine.
     
  11. Herlov

    Herlov Poengsanker InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    2,066
    Likes mottatt:
    5,991
    Bonuspoeng:
    183
    For øvrig veldig hyggelig CSM på dagens første flight, som oppsøkte meg og slo av en prat på vei til London. Hun sa hun hadde sett at jeg var ferskt sølvmedlem (min første BA-flight etter overgang), gratulerte så mye, lurte på om jeg hadde fått med meg sølv-fordelene og gav meg blant annet noen Edinburgh-tips. Hun noterte seg også navnet til senere og ved utgang etter ankomst: "Enjoy Edinburgh, Mr. Herlov!" Hyggelig gest ... :)
     
    Kjakan, Travellingalf, Fnate and 4 others like this.
  12. OttoL

    OttoL Veteran

    Innlegg:
    4,319
    Likes mottatt:
    12,286
    Bonuspoeng:
    183
    Yes, da har man i snitt gått på et fly hver 60. time siden 16 mai. Nå er jeg faktisk rimelig lei av Flesland haha. Antar at været gjør at jeg etter hvert får abstinenser etter en tur til varmere strøk, men enn så lenge nytes dagen og de neste ukene godt plantet i bergensk drittvær.

    Til alle som er begynnende værsyk; God bedring. Til alle som er ute og farter; god tur :)
     
  13. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    God ettermiddag fra det skjærgårdske!
    Her har det regnet kraftig i morgentimene, men det hadde sluttet da jeg stod opp. Så det passet greit. Nå venter vi på oppklaringen. Men jeg må jo si at 15 grader midt i juli er i underkant, spesielt når vinden står til 10 sekundmeter konstant.
    Hvor ble det av varmen fra juli i fjor? Forventet at den dukket opp igjen i år jeg. Makan!
    Er det rart jeg drikker?
     
  14. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag fra Madrid. Sitter og stri-daffer på en fortauskafe og gomler baggis og drikker øl.

    Leser at @EB har hatt samme kur som meg men med motsatt resultat.

    Så funderer jeg litt på hvordan jeg skal komme meg hjem imorra. Har billett til Frankfurt men derfra er det stopp, og jeg burde egentlig kommet hjem til Godzilla...

    Evt gi beng i det og heller stinke til Hamburg en tur. Hmmmm...

    Jeg tar en øl til jeg.
     
  15. AndersB

    AndersB Reisende

    Innlegg:
    1,882
    Likes mottatt:
    1,038
    Bonuspoeng:
    113
    13 grader og regn hjemme - er det noe å lure på? Kan anbefale bahn.de - det funket som en kule for meg forrige uke, særlig når det var ledig plass i bistrovogna og kald øl i kjøleskapet.
     
  16. KristianSk

    KristianSk Veteran

    Innlegg:
    1,712
    Likes mottatt:
    1,998
    Bonuspoeng:
    113
    Om dette er standarden for fremtidige god morgen-poster gidder ikke jeg å prøve en gang ;)
     
    LN-MOW and RoadKing like this.
  17. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,690
    Likes mottatt:
    32,597
    Bonuspoeng:
    293
    Var litt usikker på hvor jeg skulle legge den... :oops:
     
  18. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Det er jo et helt reisebrev. Dritbra. kan vi ikke flytte den dit, så du får cred i henhold?

    EDIT: Bedre å spør om tilgivelse enn tillatelse
     
    Last edited: 21. juli 2015
    RoadKing liker dette
  19. LN-MOW

    LN-MOW Chattahoochee - eller 'Han Som Klapper Fly'

    Innlegg:
    1,457
    Likes mottatt:
    1,547
    Bonuspoeng:
    113
    G'morgen ... Like varmt her som i Houston. Kranglete nett her på morran, men det ser heldigvis til å ha bedret seg. Mulig Comcast har jobbet litt i natt ..

    Allerede godt over 30 og det kommer sikkert litt bulder i kveld også.
     
  20. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,690
    Likes mottatt:
    32,597
    Bonuspoeng:
    293
    :):):):)
    suverent! Skal prøve å følge opp med noe bedre fra 2 etg på Luftwaffe sin 380 (y)
     
    Fnate liker dette

Del denne siden