Glad tirsdag:-)

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av EB, 21. juli 2015.

  1. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,684
    Likes mottatt:
    10,232
    Bonuspoeng:
    293
    Tirsdag kveld har det blitt og jeg er nå offisielt dritlei av rigmove og alt det som hører med dette. Lykka er at det nå nærmer seg hjemreise og fire blanke nypolerte friuker. Dessverre ser det ut til å holde hardt med å komme seg helt hjem på fredag siden vår nye operatør også har byttet helikopterselskap vi bruker til crewchange. Etter planen så skal vi lande 1755 på Sola Heliport og flyet mitt går 1850 og det burde normalt sett ikke være noe problem. Men siden turnaround her ute aldri er fem minutter og helikopterselskapet vi nå skal bruke er notorisk kjent for å være forsinket så er jeg redd for at det blir en overnatting... Jaja, da får jeg om ikke annet prøvd Clarion Energy for første gang og kan om ikke annet ta en pils eller nitten sammen med gode kolleger.
     
  2. peterfox

    peterfox EBD-QR Platinum- HH Gold - Carlson Rewards - Gold

    Innlegg:
    2,144
    Likes mottatt:
    2,214
    Bonuspoeng:
    113
    Eller bli med til HOU på lørdag !
    - God ettermiddag fra Romeriket, ganske kjedelig å være hjemme.

    Her var det alt annet enn "Good morning Sir, would you like me to top up your Krüg?"

    "Hva skal vi ha til middag", "Du har sovet bort halve dagen".....

    Ja,ja - 4 episoder av Suits - season 5 lastet ned på ipaden, så det blir nok en natt på Qatarsk vis på Hong Kong tid ?
     
    RoadKing liker dette
  3. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,684
    Likes mottatt:
    10,232
    Bonuspoeng:
    293
    I utgangspunktet en veldig god idé, men siden madamen skal feire sin 30-årsdag i morgen så hadde det neppe blitt så godt mottatt om jeg reiste til Houston i stedet for... Men stiller gjerne opp ved en annen anledning!
     

Del denne siden