Etter en Dollyastic opplevelse i Spektrum er vi igjen klare for Verdens Ende....bade, bade, bade og atter bade er programmet for resten av uken. Ha en flott torsdag du også
Happy torsdag 25 grader når jeg sto opp klokken 0600 i dag er ikke akkurat daglidags i Bodø, men klager for alle del ikke Tenker det er greit at VM snart er over, da er tungt å sitte oppe til klokken 0100 med nervene i høygir Ha en superduper torsdag
God torsdag fra Sirevåg. Her var en oppe før sol oppgang og 5 arbeidstimer er logget, har vert på heia å bedrevet masteklatring. Nå nytes en kaffe på terrassen mens madammen ordner til frokost. Været her er som hos @SASDC8 klart, fint og nå 27*C Måtte dere alle få en herlig sommerdag
Morn 11 timers søvn (+ 4 timer på dagen i går) har ikke hjulpet nevneverdig på formen og jeg føler meg generelt ganske crap. Får ta tiden til hjelp og håpe det blir bedre i morgen. Hvis noen lurte, så er det ganske ubehagelig å ha feber når det er 28 grader ute.
God dag fra Lillestrøm... Har endelig kommet inn i det "indre" i dette forumet. Varmt og lummert her..
Deeeeeilig torsdag fra den Sørlandske skjærgård. Varm, lunt og ikke en sky pluss kaldt øl i kjøleskapet. Kan man ha det bedre?? Og sånn blir det noen dager fremover her! Aaaaahhhhhhhhh deilig!
"God morgen" fra Carmine, CA. Den eneste natten som ikke ble booket av Bongos Tryllereiser endte med et forbaska vegetarhotell. Ingenting i nærheten, ikke kjøleskap, baren stengte 9pm... Kjeks og hummus til middag i går, yoghurt til frokost idag. Er det rart det blir krig? Det positive er at jeg har opparbeidet bra med road rage til neste turn i bilen. Ha det fint
God kveld fra Grefsenveien ønskes alle, inklusive vegetarianere. Har spilt tennis i 40 varmegrader med @Henning så nå skal man bare ligge på sofaen!
Vælkømmin til gards, Reidar! God eftan fra Chicago. Her er det rundt 30+ med en stor forskjell fra gamlelandet: Jeg kan via ett panel på veggen sette den temperaturen jeg vil ha inne i huset akkurat som i bilen, så null problem med varmen her Store ting på gang her, glad jeg har besøkt regnskapsføreren for siste gang i år. (yay!)
God formiddag fra Cuzco. Merkes på kroppen at man i løpet av 1t flytur gikk fra havnivå i Lima til 3400 meters høyde her. 16 grader og sol og i gårdsplassen på hostellet er det vindstille og behagelig. Deilig forandring fra 15 og evig overskyet i Lima