Glad torsdag:-)

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av EB, 10. juli 2014.

  1. EB

    EB Forum Kaptein

    Innlegg:
    752
    Likes mottatt:
    434
    Bonuspoeng:
    63
    Etter en Dollyastic opplevelse i Spektrum er vi igjen klare for Verdens Ende....bade, bade, bade og atter bade er programmet for resten av uken. Ha en flott torsdag du også:)
     
  2. SASDC8

    SASDC8 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,369
    Likes mottatt:
    1,526
    Bonuspoeng:
    113
    Happy torsdag :)
    25 grader når jeg sto opp klokken 0600 i dag er ikke akkurat daglidags i Bodø, men klager for alle del ikke :) Tenker det er greit at VM snart er over, da er tungt å sitte oppe til klokken 0100 med nervene i høygir ;)

    Ha en superduper torsdag :)
     
  3. Ruby

    Ruby Super-veteran

    Innlegg:
    1,930
    Likes mottatt:
    6,750
    Bonuspoeng:
    183
    God torsdag fra Sirevåg. Her var en oppe før sol oppgang og 5 arbeidstimer er logget, har vert på heia å bedrevet masteklatring. Nå nytes en kaffe på terrassen mens madammen ordner til frokost. Været her er som hos @SASDC8 klart, fint og nå 27*C
    Måtte dere alle få en herlig sommerdag :)
     
  4. Cecilie

    Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

    Innlegg:
    2,180
    Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113
    Morn

    11 timers søvn (+ 4 timer på dagen i går) har ikke hjulpet nevneverdig på formen og jeg føler meg generelt ganske crap.

    Får ta tiden til hjelp og håpe det blir bedre i morgen.

    Hvis noen lurte, så er det ganske ubehagelig å ha feber når det er 28 grader ute. :p
     
  5. Reidar

    Reidar Aktivt Medlem

    Innlegg:
    409
    Likes mottatt:
    405
    Bonuspoeng:
    63
    God dag fra Lillestrøm... Har endelig kommet inn i det "indre" i dette forumet. Varmt og lummert her..
     
    EB, Henning, tommy777 and 2 others like this.
  6. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Deeeeeilig torsdag fra den Sørlandske skjærgård.
    Varm, lunt og ikke en sky pluss kaldt øl i kjøleskapet. Kan man ha det bedre??

    Og sånn blir det noen dager fremover her!

    Aaaaahhhhhhhhh deilig!
     
  7. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    "God morgen" fra Carmine, CA. Den eneste natten som ikke ble booket av Bongos Tryllereiser endte med et forbaska vegetarhotell. Ingenting i nærheten, ikke kjøleskap, baren stengte 9pm... Kjeks og hummus til middag i går, yoghurt til frokost idag.

    Er det rart det blir krig?

    Det positive er at jeg har opparbeidet bra med road rage til neste turn i bilen.

    Ha det fint
     
    EB, TOS, tommy777 and 2 others like this.
  8. Roberto

    Roberto co-founder

    Innlegg:
    218
    Likes mottatt:
    227
    Bonuspoeng:
    43
    God kveld fra Grefsenveien ønskes alle, inklusive vegetarianere. Har spilt tennis i 40 varmegrader med @Henning så nå skal man bare ligge på sofaen!
     
    Henning liker dette
  9. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Vælkømmin til gards, Reidar!

    God eftan fra Chicago. Her er det rundt 30+ med en stor forskjell fra gamlelandet: Jeg kan via ett panel på veggen sette den temperaturen jeg vil ha inne i huset akkurat som i bilen, så null problem med varmen her ;)

    Store ting på gang her, glad jeg har besøkt regnskapsføreren for siste gang i år. (yay!)
     
  10. Henshaw

    Henshaw ID Traveller (ish)

    Innlegg:
    265
    Likes mottatt:
    171
    Bonuspoeng:
    43
    God formiddag fra Cuzco. Merkes på kroppen at man i løpet av 1t flytur gikk fra havnivå i Lima til 3400 meters høyde her. 16 grader og sol og i gårdsplassen på hostellet er det vindstille og behagelig. Deilig forandring fra 15 og evig overskyet i Lima
     

Del denne siden