Gladnyhet - den gamle frokostboksen er tilbake!

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av vegardg, 03. april 2018.

1. Alfred

Alfred Fly er fantastisk

Likes mottatt:
    292
    Bonuspoeng:
    63
    Og hva er trikset med smøret i de små boksene i gullstua når man har kuttet opp 2 brødskiver? ;)

2. Stuttfeiten

Stuttfeiten Veteran Moderator

Likes mottatt:
    18,532
    Bonuspoeng:
    183
    Eit triks som funkar både i loungen og på flyet er å putte smøret i lomma mens ein drikk to glas rødvin. Når andre glaset er tomt er smøret smørbart.
    (Fungerar best om ein går ut frå at smøret er hardt og ikkje opnar boksen for å sjekke før den går i lomma.)

#travelhack_no_58

Kalsnes, Liza, MilageRune and 15 others like this.
  3. Adrian E

Adrian E Turbulensjeger

Likes mottatt:
    3,499
    Bonuspoeng:
    113
    Bransjepris innen design.
    Brukerens faktiske behov er ikke prioritert.

4. Brunello

Brunello A heart's a heavy burden

Likes mottatt:
    1,331
    Bonuspoeng:
    93
    Fikk "kuben" på vei fra London i går; fire tørkede ansjos fulle av bein, eller hva det var, og den elendige plastgaffelen som bøyer seg når man prøver å grave ut maten nederst i boksen med den. I tillegg så var det en slags strø (småstein?) som holdt på å koste meg ei plombe. Men maten er vanligvis ikke problemet; den er ofte velsmakende nok, den. Også får man seg gjerne et godt flir av den håpløst pompøse teksten som følger med, som om det var selveste MAEMO man hadde satt seg tilbords hos. Det fortoner seg like surrealistisk hver gang jeg. Og esken som fulgte med, med en såkalt pai, inneholdt som vanlig noe som var totalt uspiselig. Kom fra Singapore med SQ i C, så det er mulig jeg var litt bortskjemt. Dog; jeg har spist fra mange av disse kubene, ikke en gang har jeg gjort noe annet enn å hate det. Flere ganger har jeg bare takket nei, det er muligens det som er hele poenger for SAS; at folk ikke skal orke å gå løs på dem. Men neste gang jeg flyr med SAS, så tar jeg med spisepinner. Et noe mer logisk redskap å få mat ut av brønnen på, enn med den plastgaffelen som bare bøyer seg, og dessuten er altfor kort.

Kalsnes, Liza, ArthurDent and 2 others like this.
  5. Brunello

Brunello A heart's a heavy burden

Likes mottatt:
    1,331
    Bonuspoeng:
    93
    Og om du kjører, og drikker Ringi, så er det mer effektiv å putte smørpakka i armhulen. Heller ikke da bør pakka åpnes først.

Stuttfeiten and Blaa like this.
  6. ArthurDent

ArthurDent Veteran

Likes mottatt:
    5,931
    Bonuspoeng:
    183
    Svarbrev fra reklamasjonsavdelingen på en større meieriprodukt-bedrift. : "Kjære NN, vi takker for deres henvendelse. Vi kan forstå Deres frustrasjon over sølet, men når det står:" Vendes opp ned før den åpnes" på boksen, vil de aller fleste kunder forstå at boksen skal stå i vanlig stilling, og altså ikke skal åpnes mens den holdes opp-ned. Vi ser oss derfor ikke i stand til å imøtekomme deres krav om rens av garderoben."...

grisefod, Kristian, Eddie47 and 2 others like this.
  7. ValdresBjarne

ValdresBjarne Om eg går på jakt? Ja, bonusjakt

Likes mottatt:
    9,366
    Bonuspoeng:
    183
    Når ein er blitt vant til å spela tetris opp og ned av denne kuben for å få tida til å gå, så kjem SAS og gjer at ting går glatt. Godt flighten var kort... 20180405_083224.jpg

Last edited: 05. april 2018
    ArthurDent, Eddie47 and jgroneng like this.
  8. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    875,515
    Bonuspoeng:
    293
    Marmeladen i boksen:

9. RoadKing

RoadKing Helt hekta

Likes mottatt:
    33,888
    Bonuspoeng: