G'måndag

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av PCR, 05. jan 2015.

  1. PCR

    PCR Senior Medlem

    Innlegg:
    556
    Likes mottatt:
    666
    Bonuspoeng:
    93
    Dagen tillbringas i 06B på SK984. Har blivit "itvingad" två glas med välkomstbubblor så detta ligger an till en fin flight!

    Ha en strålande måndag!
     
  2. EB

    EB Forum Kaptein

    Innlegg:
    752
    Likes mottatt:
    434
    Bonuspoeng:
    63
    Glad mandag fra København. Blir jobbing frem mot klokken 14 og så bærer det nordover i en 737. Håper det ikke blir lenge før jeg er tilbake i den beste nordiske hovedstaden. Ha en flott start på uken!
     
    tommy777 liker dette
  3. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    God aften fra Chicago. Ut i snøværet på morran før kulda satt inn, nå er vi bunkret og klar for vinterstorm og sprengkulde.

    I morgen starter rotteracet igjen og kalenderen min ser ut som ett hinderløp, epostboksen er ute av kontroll.

    Vel vel, har enda igjen to kilo av 100% Blue Mountain av beste kvalitet plukket opp på Jamaica, så det går nok

    Ha en finfin uke!
     
    Lifestyle liker dette
  4. Henning

    Henning co-founder

    Innlegg:
    2,917
    Likes mottatt:
    1,844
    Bonuspoeng:
    113
    Ble en tidlig start på dagen i dag gitt.
    Foreløpig antrekk er en Japan Airlines-pysjamas. Har inntatt en eller annen fancy te fra ett eller annet fancy hotell jeg har bodd på.
    I dag skal man melde seg inn på et treningsstudio. Må være januar.

    EDIT: Dette var visst min melding nr. 2 000 :eek:
     
    Last edited: 05. jan 2015
  5. Jørgen

    Jørgen Livsnyter

    Innlegg:
    2,805
    Likes mottatt:
    2,115
    Bonuspoeng:
    113
    Må være pga ID-status? Er retningslinjer om maks et halvt glass for vanlige passasjer hos SAS har jeg hørt :p
     
    tommy777, TOS_EBG, Islending and 4 others like this.
  6. Hypern

    Hypern Senior Medlem

    Innlegg:
    509
    Likes mottatt:
    181
    Bonuspoeng:
    43
    For å ikke snakke om at sølv og gullmedlemmer bare får 1 kvart. Diamantmedlemmer får 3/4 glass. Oddetallsflighter kan muligens få et helt glass på fredager.
     
    tommy777, Islending, Bizflyer and 2 others like this.
  7. SASDC8

    SASDC8 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,369
    Likes mottatt:
    1,526
    Bonuspoeng:
    113
    Morgen fra Bodø.

    Årets første arbeidsdag er godt i gang og årets tre første møter er unnagjort. Vinteren kom tilbake i natt, men Yr melder om regn igjen snart så det hvite blir neppe liggende lenge.

    Ha en super mandag!
     
  8. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,813
    Likes mottatt:
    3,013
    Bonuspoeng:
    113
    God formiddag fra det Sørlandske!

    Uff, det var hardt å skulle begynne å stå opp tidlig igjen. Det virker heller oppskrytt. Sov dårlig i natt gjorde jeg også.
    Styremøte i ettermiddag, og så hjem i senga tenker jeg. Det er slitsomt å være meg tydeligvis. Har visst fått gode vaner i jula.
    Heldigvis er jeg allerede medlem på et treningssenter. Det gir meg god samvittighet. Selv om jeg aldri går der. Men det kan da umulig være det viktigste?

    Er det rart jeg drikker?
     
  9. TOS_EBG

    TOS_EBG Lost in Space (and currently EBD)

    Innlegg:
    455
    Likes mottatt:
    492
    Bonuspoeng:
    63
    Godt nytt år til alle og go'ut-på-dagen fra TOS hvor det nå må fylles på med kaffe etter en varm lunsj kjenner jeg - trøttheten siger på og det har sikkert ingenting med at klokka viste 04:05 siste gang man så på den i natt før man sovnet..... Selv gulljenta greidde ikke å sove før klokka hadde passert 01.00, men hun kom seg da på skolen i morrest.

    Fint vintervær i TOS idag med vindstille, klart og 5 blå grader. Det kunne vært litt mer snø på toppen av glattisen som kom over den våte nyttårshelga, fortsatt enkelte livsfarlige skjulte ryggbrekkere der ute.

    Ser at QR igjen er ute med salg, så man må kanskje sjekke med kona om man skal booke noe ytterligere i tillegg til BKK i vinterferien.

    Forresten noen som har tips til noe morsomt fra fredag 16. midt på dagen til søndag 18 siden jeg er på Gardermoen 15-16. på årsmøte i fagforeningen? Er åpen for det meste så lenge jeg er tilbake i TOS med siste fly søndagen (regner med å få "fri" fra kona o_O).
     
  10. LN-MOW

    LN-MOW Chattahoochee - eller 'Han Som Klapper Fly'

    Innlegg:
    1,457
    Likes mottatt:
    1,547
    Bonuspoeng:
    113
    G'morgen fra solskinnet i vestsørøst. Ser heldigvis lite til sneværet fra Chicagosibirsk, men vi venter et sveip av tosiftet antall kuldegrader de neste dagene .. Det betyr cat rescue fra garasjen og installering på vaskerommet, regner jeg med.

    Fri i dag, men litt usikker på hva som skjer resten av uka. Med begravelse i Wales på fredag og et familiemedlem på denne siden av dammen som trolig ligger på det siste, føler man litt avmakt .. blir gæærnt uansett hva man gjør .. :(

    Oh well ... feiler alt får man begrave seg i en flaske whisky ....
     
  11. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Chicago. Det kom ikke så mye snø som forventet, men det er -19 her på morran :/

    I full gang med dagens gjøre, det gjelder å psyke seg opp og heller bare jobbe istedetfor å si at dette kommer jeg aldri til å bli ferdig med ;)

    Ha en fortsatt flott mandag!
     

Del denne siden