Go søndag!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Cecilie, 09. febr 2014.

  1. Cecilie

    Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

    Innlegg:
    2,180
    Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113
    God søndag fra bussen. Her er det godt med plass ombord, så jeg har sikret meg et ledig midtsete ;)
    Havner i Oslo om en 3,5 times tid. En lang dags ferd mot vest har startet. Må streame OL på mobilnettet i dag om jeg skal få med meg noe. Bussen har et elendig WIFI.

    Nuvel ha en god søndag!
     
  2. SASDC8

    SASDC8 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,369
    Likes mottatt:
    1,526
    Bonuspoeng:
    113
    God OL søndag :)

    Nok en dag foran TVen hvor jeg irriterer meg over reklamepausene på TV2... Håper på ennå flere norske medaljer i dag!

    Ha en flott, og forhåpentligvis gyllen søndag :)
     
    Last edited: 09. febr 2014
  3. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    God 15 kilometer fra Stockholm.

    I og for seg har jo jeg også tatt en OL medalje i urutinert oppførsel, som er på reise hele OL. Så takk for TV2 Sumo. Med det skal jeg vel sikre meg noe ihvertfall.

    Ingen større planer idag enn å komme meg hjem med bolaget.

    Ha en fin dag.
     
  4. Cecilie

    Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

    Innlegg:
    2,180
    Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113
    Meeeeeeh. Dårlig 3G dekning gjennom Vestfoldske tunneler. NRK radio sliter med streamingen gitt. Snart i Oslo i allefall og deretter går turen til Jessheim Regionale Flyplass.
     
  5. Fly med oss

    Fly med oss Stockholm

    Innlegg:
    401
    Likes mottatt:
    1,435
    Bonuspoeng:
    93
    God søndag! Jeg har allerede vært oppe i tre timer og forsøkt å pakke. Flyttebilen kommer i morgen, og leiligheten min ser akkurat nå ut som den har eksplodert. Dette blir en slitsom dag med alt for få og små pauser. Hadde det hjulpet å drikke seg full, så hadde jeg helt klart gjort det :p
     
    Islending and tommy777 like this.
  6. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Indeed. Er på Sheraton nå, og skal begi meg mot Arlanda snart.
     
  7. LN-MOW

    LN-MOW Chattahoochee - eller 'Han Som Klapper Fly'

    Innlegg:
    1,457
    Likes mottatt:
    1,547
    Bonuspoeng:
    113
    G'ettermiddag ja..... 'endelig' hjemme etter en uke i paradis. Royal Princess var .. Royal, og vi hadde en fantastisk uke. Høydepunktet for meg var selvfølgelig noen timer på Maho Beach, men ikke si det til kona. :p
    Hjem i F med en Delta 753 i ettermiddag .. godt å sitte litt unna de uvaskede massene. Skjønt, de fleste hadde vel fått vasket seg i Kariberhavet ... Uansett godt å komme seg hjem .. Fint og vårlig her nå - men sne og is i morgen kveld ....
     

Del denne siden