God søndag fra bussen. Her er det godt med plass ombord, så jeg har sikret meg et ledig midtsete Havner i Oslo om en 3,5 times tid. En lang dags ferd mot vest har startet. Må streame OL på mobilnettet i dag om jeg skal få med meg noe. Bussen har et elendig WIFI. Nuvel ha en god søndag!
God OL søndag Nok en dag foran TVen hvor jeg irriterer meg over reklamepausene på TV2... Håper på ennå flere norske medaljer i dag! Ha en flott, og forhåpentligvis gyllen søndag
God 15 kilometer fra Stockholm. I og for seg har jo jeg også tatt en OL medalje i urutinert oppførsel, som er på reise hele OL. Så takk for TV2 Sumo. Med det skal jeg vel sikre meg noe ihvertfall. Ingen større planer idag enn å komme meg hjem med bolaget. Ha en fin dag.
Meeeeeeh. Dårlig 3G dekning gjennom Vestfoldske tunneler. NRK radio sliter med streamingen gitt. Snart i Oslo i allefall og deretter går turen til Jessheim Regionale Flyplass.
God søndag! Jeg har allerede vært oppe i tre timer og forsøkt å pakke. Flyttebilen kommer i morgen, og leiligheten min ser akkurat nå ut som den har eksplodert. Dette blir en slitsom dag med alt for få og små pauser. Hadde det hjulpet å drikke seg full, så hadde jeg helt klart gjort det
G'ettermiddag ja..... 'endelig' hjemme etter en uke i paradis. Royal Princess var .. Royal, og vi hadde en fantastisk uke. Høydepunktet for meg var selvfølgelig noen timer på Maho Beach, men ikke si det til kona. Hjem i F med en Delta 753 i ettermiddag .. godt å sitte litt unna de uvaskede massene. Skjønt, de fleste hadde vel fått vasket seg i Kariberhavet ... Uansett godt å komme seg hjem .. Fint og vårlig her nå - men sne og is i morgen kveld ....