God kveld fra Royal Orchid Prestige-loungen i BKK. Vi har hatt et fantastisk opphold i Thailand og det er nesten litt trist å reise hjem igjen. Om litt over et par timer skal vi fly ei skikkelig melkerute hjem igjen til Oslo. Vi starter med Swiss til Zurich. Tronseter var ledige, men fikk klar beskjed fra samboeren at vi sitter sammen. Kvinnfolk... Derfra blir det videre med Swiss til Frankfurt, før Lufthansa flyr oss til Hamburg og SAS flyr oss til slutt hjem til Oslo. Lengste tid på bakken er 1t5m så dette kan bli spennende... Ha en fortsatt gledelig jul
God tur hjem! Vi blir her en uke til... PS! Heldigvis har samboeren forstått at tronseter er tingen - av egen erfaring og vilje. Så jeg slipper heldigvis å "krangle" meg til slikt.
Jeg er ingen kaffedrikker, så det er ikke meg du burde spørre. Men det er ingen barista her, kun denne maskinen så jeg tror ikke det er verdt å ta turen hit pga kaffen. (Ja, jeg tok bildet nå selv om datoen på kaffemaskinen skulle tilsi noe annet...)
Perhaps there is a Barista there. Bare kom på det, fordi jeg sitter på en SQ flyvning og her er det..... Illycaffè. https://inflightmenu.singaporeair.com/beverage