God alt for tidlig torsdagsmorgen.

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av SASDC8, 01. sept 2016.

  1. SASDC8

    SASDC8 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,369
    Likes mottatt:
    1,526
    Bonuspoeng:
    113
    SK4103, bedre kjent som Fakir-flighten til Oslo i dag, før man skal fly den siste SAS flighten jeg trodde jeg noengang skulle fly; SK4675 til Alicante. Blir å finne i loungen på OSL fra 0730, trøstedrikkende.

    Happy torsdag!
     
    tommy777, Kjakan and Upsaker like this.
  2. Misterix

    Misterix Veteran

    Innlegg:
    3,755
    Likes mottatt:
    3,576
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen og kos deg i di varmere strøk @SASDC8 :D
     
    SASDC8 liker dette
  3. watchaddicted

    watchaddicted Reisende fant

    Innlegg:
    1,945
    Likes mottatt:
    3,899
    Bonuspoeng:
    113
    image.jpeg God morgen fra BGO og SK4137.
    I motsetning til mange liker jeg CRJ-maskinene. Stille og behagelig foran i bussen:)
     
    SASDC8 and Eddie47 like this.
  4. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    14,150
    Likes mottatt:
    869,615
    Bonuspoeng:
    293
    image.jpeg Dette kaller jeg å sove frempå ...
     
    Are and watchaddicted like this.
  5. Henrik

    Henrik Hellas-sympatisør

    Innlegg:
    2,128
    Likes mottatt:
    7,726
    Bonuspoeng:
    183
    En særdeles god morgen fra Oslo!
    I løpet av gårsdagen fikk jeg endelig gjennomført en sertifisering ifbm. jobb, så nå har jeg et papir som sier at jeg ihvertfall kan noe -- og det er jo litt stas.
    Bånn gass i dag, kurs fredag og lørdag, og på søndag tenker jeg at det blir booking av en helgetur til USA. Har noen dollar som støver ned i lommeboken som må brukes opp.

    Ha en kanon en!
     
    Upsaker liker dette
  6. anders82

    anders82 Veteran

    Innlegg:
    2,870
    Likes mottatt:
    9,153
    Bonuspoeng:
    183
    Snart helg og denne skal brukes til Nordmarkstravern. 3 gangen på heltraver. Spent på formen, men vi krysser fingrene og håper på det beste
    God torsdag
     
  7. no-backpacker

    no-backpacker www.lavfodmap.no

    Innlegg:
    526
    Likes mottatt:
    728
    Bonuspoeng:
    93
    GOOOOD morgen fra Bergen!

    Som vanlig regner og blåser det. Vi ha jo hatt høst i hele sommer, så jeg er litt spent på hvordan HØSTEN blir...

    Dagen i dag skal brukes til skriving og korrekturlesing (sistnevnte er det absolutt kjedeligste ved å skrive bøker.... ). I morgen skal jeg på min tredje tur til Oslo, på litt mer enn en uke (haha, ja, jeg var på den store hagefesten, som alle snakker om... ;) ). Møte i morgen og signering og smaksprøver under Matstreif på lørdag formiddag. Kom gjerne innom (Eldorado sitt boktelt) for en prat! :)

    Xxx.
     
  8. OttoL

    OttoL Veteran

    Innlegg:
    4,318
    Likes mottatt:
    12,285
    Bonuspoeng:
    183
    Syyynes såååå synd på deg. Tenke seg til at du må lide deg gjennom sol og sommer. ;)

    God morgen fra Bergen. Den ene gangen jeg skal begi meg ut på kollektivsystemet i Bergen så bryter hele driten sammen og alt ble forsinket. Er det rart man drikker?
     
    SASDC8 liker dette
  9. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Det drar seg mot helg..... Og godt er det!
    17 grader og overskyet i det Sørlandske, men moro å komme på jobb og se at Sjøforsvarets Kystkorvett KNM Skudd ligger parkert like utenfor. Måtte beskue den et par minutter før jeg kom meg inn på kontoret. Cruisesesongen er tydeligvis heller ikke over for i dag er det Fantaasia til Holland America Cruiseline som er innom Sørlandets hovedstad. Kunne egentlig godt tenke meg å reise ei uke på cruise selv nå jeg.

    I dag er det månedsavslutt så det blir langdag på jobben etterfulgt av fotball med junior. Så da er den dagen gått. Greit å slippe å måtte finne på noe å gjøre, men så fort det blir noe ledig tid må det både vaskes tøy og utføres indretjeneste. Så det er sannelig ikke rart at jeg drikker......
     
  10. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag fra Trondheim
    I går kom beskjeden jeg har ventet på - byggetillatelse til hytte , så nå er det planlegging på høyt nivå. Det tar dessverre luven av endel reisevirksomhet, men kan forhåpentligvis kassere inn noen poeng på div.innkjøp :)
    Fikk skrevet ferdig talen til gullbryllupsparet i går , så nå venter jeg egentlig bare på at lørdagen skal komme.

    Ha en fortreffelig dag :D :D :D
     
  11. Kjakan

    Kjakan Let There Be Dragons!

    Innlegg:
    1,235
    Likes mottatt:
    950
    Bonuspoeng:
    113
    [​IMG]
    Så enkelt er det svaret...:D

    God formiddag fra Oslo!
    Stille og rolig dag på kontoret, så da får man unna litt andre ting enn brannslukking. Fint det også innimellom. Men jeg føler at tempoet går litt ned og at jeg blir litt lettere distrahert av strøtanker og ting jeg bare MÅ sjekke med en gang enn når jeg har tapetsert kalender og mailboksen fylles fortere enn jeg får lest mailene. Men det er vel en balanse i dette et eller annet sted.
    I kveld skal jeg hjelpe en slabbedask av en nevø å skrive CV'en hans, og ikke minst oversette den til engelsk. Tar vel tre minutter med det han har rukket på sine 20 år. Tror ikke utvidet russetid og grisefylla hver helg har en plass på den. Får håpe at noen kan bruke ham til noe så han ikke råtner hen på sofaen med PS4-konsollen i hånda.Ungdommen nå til dags!:p
    Ha uansett en fin torsdag med eller uten PS4.
     
    no-backpacker liker dette
  12. Xflipper

    Xflipper Veteran

    Innlegg:
    4,186
    Likes mottatt:
    3,120
    Bonuspoeng:
    113
    Bygde just garasje og fikk brukt rundt 200 tusen på materialer. Så kom inn litt poeng der :D
    Tips: Carlsen fritzøe tar amex ;)(har bare prøvd her jeg bor da)
     
  13. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    14,150
    Likes mottatt:
    869,615
    Bonuspoeng:
    293
    image.jpeg Pølsefest ..✈️☀️
     
    tommy777, no-backpacker and RoadKing like this.
  14. Ursa

    Ursa Bonusnisse

    Innlegg:
    315
    Likes mottatt:
    1,416
    Bonuspoeng:
    93
    Synes alltid det er gøy å høre om at 8-flyet fra Oslo er så tidlig :)

    Husk at alle andre flyplasser i Norge må korrespondere med Oslo for internasjonale ruter. Flybussen i Harstad starter klokka 04:00 for å rekke å få med alle til 06:45 flyet :) hehehe kalles lokalt for pyjamas-flyet :)

    Og skal du utenfor skandinavia er det ofte eneste muliget med 06:45-flyet.

    St. Petersburg? 18 timer reising!
    Rotterdam? 18 timer.
    Dublin? 18 timer.

    Det er alltid opp klokka 04:00 og så 3 legs til nesten hele Europa, så da havner man nesten alltid på 18 timer reising før man når hotellet uansett hvor man skal :)

    Dette var ikke en syte-post...... Eller kanskje det var det. Dere kom jo inn på været, så da tenkte jeg at det trenger man jo ikke en gang å nevne nordpå ;)

    Norwegian kjører charter fra alle landets flyplasser til Gran Canaria på vinteren. 7 timer direkte EVE-LPA. Tror det blir en slik i år. Kommer SAS også på banen med spennende (og uspennende, men varme) vinterdestinasjoner?
     
  15. Larata

    Larata Senior Medlem

    Innlegg:
    517
    Likes mottatt:
    1,506
    Bonuspoeng:
    93
    Dag 3 med sol i UK og en dag til dagstur til Kuala Lumpur Kan det bli bedre? JA, sol et annet sted enn UK...And speaking of rare matretter: Engelskmenn er nå beviselig koblet til midtnorge! Trøndere koker(sorry @Travellingalf mener "trekker") grillpølser, og engelskmenn koker bacon..
     
    Travellingalf and tommy777 like this.
  16. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,661
    Likes mottatt:
    32,508
    Bonuspoeng:
    293
    Jøsses, der tippa jeg 2000 innlegg gitt. Fru Roadking sier jeg må få meg et liv... :)
     
  17. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    God aften fra San Diego. Flott tur med Southwest nedover. Blir mer og mer av dem...

    Noen møter med Deloitte i morgen før man tilbringer langhelgen og Laborday her.

    God helg snart??
     
    RoadKing liker dette
  18. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,661
    Likes mottatt:
    32,508
    Bonuspoeng:
    293
    Ikke værste plassen å ha langhelg :)
     

Del denne siden