God andre kaviardag

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Upsaker, 28. des 2023.

1. Upsaker

Upsaker Fastboende

Likes mottatt:
    22,982
    Bonuspoeng:
    293
    Ny dag, nye muligheter. Jeg har ikke det fjerneste anelse om det er morgen, kveld, natt, jul eller nyttår. Antageligvis er det et eller annet sted midt i mellom.

IMG_3252.jpeg

Jeg har spist, drukket, sovet, spist, drukket og plutselig er jeg tilbake på et fly. Kaviaren er tilbake på bordet, nesa er på vei hjemover og internett fungerer foreløpig. Håper alle får en fin dag enten på bakken eller i luften!

Lnbre, EndreD, Brukernavnet and 25 others like this.
  2. Berlioz

Berlioz Gammel? Jeg??

Likes mottatt:
    15,473
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen, tilbake i stueloungen.

Døgnvill, språkforvirret, potet, unnskyld kartoffel, i munnen. Kalles kaviar, eller andres kaviar. Der er så mange muligheter, og på IF fixer vi alle.

I dag skal det snø, og så skal det snø enda mer. Man kan si mye om danskerne, men lite snø det har de! Deijligt!

Ha en fin dag uansett hvor i kalenderen du er.

EndreD, Calling, holmen and 9 others like this.
  3. indahla

indahla Flyr for lite...

Likes mottatt:
    21,956
    Bonuspoeng:
    293
    Som mange andre har jeg 1D som favoritt :cool:

IMG_6444.png

Flymunda, Calling, Wiolenze and 6 others like this.
  4. Flyingdutchman

Flyingdutchman Veteran Moderator

Likes mottatt:
    23,552
    Bonuspoeng:
    183
    Morn fra favorittsetet i stua, hjemme.

Selv om jeg er veldig glad i å ikke være hjemme, er det utrolig godt å sove i egen seng og dusje i egen dusj.

Favorittsetet på fly er 3A. Satt på 1A på en crj i går og det var en grei påminnelse hvorfor jeg ikke liker bulkhead.

Ha en flott dag :)

EndreD, Flymunda, Calling and 8 others like this.
  5. funkenstein

funkenstein Senior Medlem

Likes mottatt:
    7,224
    Bonuspoeng:
    183
    Hilser fra et forsinket SK-sete på OSL, hvor vi er en god time forsinket til CPH.
    Opptil flere i setene rundt har visst tighte forbindelser derfra til USA, så spekulasjonene går livlig om hva som vil skje. Selv er man mer avslappet, er heldigvis ikke berørt av den slags.
    Og nå ser det ut som om bøtteballetten har kontroll, og vi er straks igang med deicing.

Ha en dag fri for transfertrøbbel!
    20231228_110859.jpg

Berlioz, EndreD, Flymunda and 8 others like this.
  6. ccurrahee

ccurrahee Jobb jobb jobb

Likes mottatt:
    37,159
    Bonuspoeng:
    293
    God formiddag fra jobben. Kaviarfri lunch er inntatt. Her har høysesongen akkurat begynt å melde sin ankomst. Med det sedvanlige viruset som lager krøll i økonomenes flotte planer om pasientflyt.

I kveld venter det 3 timer i operaen, ryktene skal ha det til at det er mye fest og morro på scenen. Håper bare at setene som er booket ikke er av de trangeste i det ellers flotte bygget.

Også skal det klemmes inn en mellomlanding med litt dagens indisk. mellom de to lengste strekkene av dagen. Satser på litt godt å drikke fra tralla så kvelden blir overlevar.

Og at tralla kommer en ny runde i pausen på Oprahuset. Så jeg får påfyll uti de 3 timene med sang og musikk.

EndreD, Flymunda, Calling and 5 others like this.
  7. Earl

Earl Veteran

Likes mottatt:
    8,028
    Bonuspoeng:
    183
    God torsdag fra hovedstaden.
    Litt snø i morges, men oppklaring utover dagen så var fint med en tur i marka på ski i nykjørte løyper når man til og med fikk se solen. Ingen flere flyturer planlagt i år så må snart begynne å planlegge en tur eller 3 i januar ;)

Nyt kvelden folkens :)

Berlioz, EndreD, Flymunda and 5 others like this.
  8. Spielhaug

Spielhaug Veteran

Likes mottatt:
    9,221
    Bonuspoeng:
    183
    God kveld fra vest. Her er man ferdig med opprydning etter Gerrits herjinger. Takpanner, stoler og diverse rask. En kjapp tur på jobb, så man kan roe ned litt.
    Ha en vindfri aften

Earl, Berlioz, EndreD and 6 others like this.
  9. Wiolenze

Wiolenze Veteran

Likes mottatt:
    33,662
    Bonuspoeng:
    183
    God kveld fra MBT. Late dager med hjemmekontor og skiturer i skogen;

IMG_4622.jpeg IMG_4590.jpeg

Ikke noe flyging før neste år men det ser ut for at januar blir hektisk. Første etappe planlagt allerede andre januar..

Earl, Berlioz, EndreD and 8 others like this.
  10. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    64,779
    Bonuspoeng:
    293
    God ettermiddag fra Florida.
    Nok en sykedag på undertegnede, mens resten av gjengen koser seg i Hollywood Studios. Nærmer meg frisk(ere), men tenkte at en dag til under dyna sikkert var lurt. Får sett litt på Netflix og sånt da. :rolleyes:

Ha en friskere dag!

Earl, Berlioz, EndreD and 4 others like this.

Del denne siden