God bittelille!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av milehigh, 22. des 2023.

1. ccurrahee

ccurrahee Jobb jobb jobb

Likes mottatt:
    37,159
    Bonuspoeng:
    293
    Håper virkelig det ordner seg ;)

2. Sunnfjordingen

Sunnfjordingen Sunnfjording

Likes mottatt:
    25,649
    Bonuspoeng:
    183
    God føremiddag frå Sunnfjord. Her får PostNord meg til å kjenne på nærvane. Julegåva til madammen har vore på veg frå Jølster til Naustdal (ein knapp times køyring) i over 30 timar no. Bør eg vurdere å melde bilen deira sakna? Det har jo vore eit fæla snøveir i området dei siste dagane. Stakkars sjåføren vil sikkert heim til jul, og no står han kanskje nedsnødd på ein rasteplass langs Jølstravatnet. Jaja.

Flymunda, Spielhaug, EndreD and 8 others like this.
  3. funkenstein

funkenstein Senior Medlem

Likes mottatt:
    7,224
    Bonuspoeng:
    183
    Hilser fra hjemmekontoret.
    Et hjemmekontor som snart skal pakkes ned og ryddes vekk, for ikke å se dagens lys før uti neste år! Ah, det blir godt...

Synes allerede dagen virker lysere, lettere og varmere, men det er mulig det mer skyldes generell glede ved at man står ved starten av juleferie, enn fysisk effekt av vintersolverv. Men også den effekten er jo underveis.
    Nå blir det snart en rask tur til nærmeste vin-pusher, det er visst et par huller i de kommende menyene som må fylles.

Ha en flott fredag, forhåpentligvis fri for forsinkelser og annet julestress!

Flymunda, EndreD, Kristian and 2 others like this.
  4. Nordlands

Nordlands EBD

Likes mottatt:
    2,974
    Bonuspoeng:
    93
    God ettermiddag fra julekontor (ved spisebordet hos far og mor). Har fått bekreftet at posten har fått frem 2 av 3 julepakker jeg postla på søndag, håper den siste også er kommet frem i postkassen den skal til.

Skal straks dra på lokalbutikken og teste om de tar amex, og handle for minst 133kr:
    upload_2023-12-22_14-58-45.png
    (Ser forresten at det står senest 31 desember 2022 her, men det er altså årets teller.)

EndreD and Kristian like this.
  5. OyvindN

OyvindN Skydiver

Likes mottatt:
    3,676
    Bonuspoeng:
    93
    God ettermiddag fra et snefylt GDN. Flerfoldige fly ligger i holding rundt flyplassen, og med SK759 fortsatt sirklende i sydøst anser jeg det som lite sannsynlig at det blir avgang til rutetid - for 30 minutter siden… :p
    Litt mer spennende er det jo hvordan vi kommer oss videre til OSL. Vi rekker neppe SK1468 til OSL, det ser ut til at samtlige flyvninger utover kvelden og hele morgendagen har null ledige plasser i alle klasser. Kanskje det blir bittelille og lille julaften i København? Spennende blir det uansett, datterens venninne skal reise videre sent i kveld og det spøker en smule for å rekke det!
    Update:
    Der ser det ut til at SK759 har gitt opp og reiser tilbake til CPH. Rett bak ser det ut til at Ryanair går inn for landing. Merkelig!

Last edited: 22. des 2023
    Flymunda, EndreD, Wiolenze and 4 others like this.
  6. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    64,789
    Bonuspoeng:
    293
    SAS har besluttet å vente på et fly fra Stockholm før vi kan dra til MIA. Så flyet er en time forsinket. For meg betyr det $40x5 inn på PayPal. Jeg er happy. :D

Flymunda, Earl, Insomnia4u and 7 others like this.
  7. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    64,789
    Bonuspoeng:
    293
    Seat block for EBD fungerer også på long haul. :p (Jeg låner setet til @Eddie47)
    IMG_20231222_102509PXL_20231222_152457525.MP.jpg

Litt kjipt for hen som ikke rakk flyet, da..

Flymunda, Calling, Earl and 7 others like this.
  8. Kristian

Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

Likes mottatt:
    38,489
    Bonuspoeng:
    293
    På herrens kantar av landet har visstnok dagen eit anna namn med eit ganske ikkje-edrueleg fokus: https://no.m.wikipedia.org/wiki/Drekkedagsnatta

holmen liker dette
  9. Kristian

Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

Likes mottatt:
    38,489
    Bonuspoeng:
    293
    God kveld frå SAS innanriksbu på Galemoen!

SAS (i form av CityJet) skulle fly til Værnes kl. 1915, men tok ikkje av frå Billund før 1935... Dette visste FlightRadar24 allereie kl. 1700 (kanskje endå tidlegare)... Når meldte SAS frå om forseinkinga? 1855... E d mulig?

Vel-vel, det blir nok jul til slutt likevel :)

Ha ein fin svartjulaftan!

Flymunda, Earl, holmen and 2 others like this.
  10. stekus

stekus Senior Medlem

Likes mottatt:
    845
    Bonuspoeng:
    113
    Kommet meg til INN til slutt. 35 timers reise. Og en forkjølelse av noe slag rikere. God jul

EndreD and Kristian like this.
  11. Wiolenze

Wiolenze Veteran

Likes mottatt:
    33,662
    Bonuspoeng:
    183
    God kveld fra OSL. Plukke opp Jr som er ca 2,5 time forsinket fra BOO.

Da blir det tid for å se på fordums stolthet;

IMG_4571.jpeg

Flymunda, RoadKing, Spielhaug and 3 others like this.
  12. Wiolenze

Wiolenze Veteran

Likes mottatt:
    33,662
    Bonuspoeng:
    183
    Håper det var fra utenfor Europa, 35 timer til Innsbruck høres slitsomt ut uansett egentlig.

RoadKing liker dette
  13. stekus

stekus Senior Medlem

Likes mottatt:
    845
    Bonuspoeng:
    113
    Det var fra Tromsø, med en ufrivillig natt i Frankfurt. Var plutselig dårlig med plass på fly videre neste dag. Et tips hvis man blir kansellert med Lufthansa er umiddelbart å finne frem service chatten dems på mobilen og sikre seg den perfekte connection videre. Venter man til man kommer til en eller annen service medarbeider er de beste connections tatt. Var noen som fikk beskjed om at de måtte vente i Frankfurt helt til idag (eller finne en egen reise på andre måter).

Ble litt av en reiserute da: TOS OSL CPH BER FRA VIE INN med SK SK SK LH OS OS

14. Berlioz

Berlioz Gammel? Jeg??

Likes mottatt:
    15,473
    Bonuspoeng:
    183
    Kristian liker dette

Del denne siden