Riktig god blåmandag fra den røde plass. 4 kalde minusgrader i morges, som føltes som -10 når bussen var forsinket. Hektisk arbeidsuke venter frem til torsdag, hvor turen går til TOS for styremøte resten av uken. Gleder meg til middag i morgen! Happy mandag!
Yeahyeah! Her starter vi Thanksgivingferien med litt blåsing, suging og raking før man setter fyr på stasen. Morrogøy for en gammel pyroman! Prøve å få opp litt julepynt ute også hvis jeg får tid. I morgen blir det store mengder nedbør, sier'em, og på onsdag sneeee ..... akkurat i tide til at vi skal kjøre til SC for helligdagene .. Vi får se hvordan dette utvikler seg ... Åtte dager fri blir uansett digg.
God snart lunsj fra Påskeøya. Her sitter man på øyas eneste kaffebar og venter på at Lan skal komme innom og plukke oss opp. Herlige dager her. Må oppleves! Bonusfeber i helga ser jeg, det et bra, men ikke oppgraderbart bortsett fra for masse cash + poeng. Hjem til thanksgiving og en liten pause. Skal bli godt
Moskva eller Youngstorget? God natt fra Lillestrøm. Kommet hjem fra fin tur til København med opphavet. Nå er det bare å sove og glede seg til morgendagens middag med SQ. Satser på at de har med noen Singapore Gørls Forstatt god kveld