God blåmandag

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Scanflyer, 25. nov 2013.

  1. Scanflyer

    Scanflyer Medlem

    Innlegg:
    135
    Likes mottatt:
    67
    Bonuspoeng:
    28
    Riktig god blåmandag fra den røde plass. 4 kalde minusgrader i morges, som føltes som -10 når bussen var forsinket. Hektisk arbeidsuke venter frem til torsdag, hvor turen går til TOS for styremøte resten av uken. Gleder meg til middag i morgen! :)

    Happy mandag!
     
  2. LN-MOW

    LN-MOW Chattahoochee - eller 'Han Som Klapper Fly'

    Innlegg:
    1,457
    Likes mottatt:
    1,547
    Bonuspoeng:
    113
    Yeahyeah! Her starter vi Thanksgivingferien med litt blåsing, suging og raking før man setter fyr på stasen. Morrogøy for en gammel pyroman! Prøve å få opp litt julepynt ute også hvis jeg får tid. I morgen blir det store mengder nedbør, sier'em, og på onsdag sneeee ..... akkurat i tide til at vi skal kjøre til SC for helligdagene .. Vi får se hvordan dette utvikler seg ... Åtte dager fri blir uansett digg.
     
  3. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    God ettermiddag fra Larvik!
    Straks båttur her! Danmark og Tyskland i morgen.
     
  4. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    God snart lunsj fra Påskeøya. Her sitter man på øyas eneste kaffebar og venter på at Lan skal komme innom og plukke oss opp. Herlige dager her. Må oppleves! Bonusfeber i helga ser jeg, det et bra, men ikke oppgraderbart bortsett fra for masse cash + poeng.

    Hjem til thanksgiving og en liten pause. Skal bli godt
     
  5. AndersB

    AndersB Reisende

    Innlegg:
    1,882
    Likes mottatt:
    1,038
    Bonuspoeng:
    113
    God ettermiddag, her er det mye rart som må fikses i heimen i dag. Bare å brette opp ermene...
     
  6. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Moskva eller Youngstorget?

    God natt fra Lillestrøm. Kommet hjem fra fin tur til København med opphavet. Nå er det bare å sove og glede seg til morgendagens middag med SQ. Satser på at de har med noen Singapore Gørls

    Forstatt god kveld
     

Del denne siden