Morn fra Trondheim Frokost er fortært og straks avreise til jobb - forhåpentligvis litt roligere dag enn i går Venter på hentemelding fra polet også....2x Sir Winston Churchill 2009 Ha en ekstremt freaky fredag
Morgen fra det Vestlandske. Frokost høres ut som ein glimrende idea. Her er solen rett under fjelltoppene i øst og på vei opp. Yr truer med regn seinare i dag, men så langt er det Solkysten her. Ha ein strålende dag videre, snart er det helg.
God morgen fra landet! Frokosten er fortært, nå er det kaffe og IF. Litt overskyet på morgenkvisten, men det skal bli sol. Og i morgen er det meldt tosifret antall varmegrader! Deilig. Nyt fredagen! Kun en uke til påskeferien!
God morgen fra maske og brilleland. Oslofolket hygget seg vel mye for ca 10 dager siden, så her brygger det opp til stor kohort. Men, det er sol kaldt og klart ute. Og lite is på oslo fineste sykkelautostrada.
God morgen fra Sølvbyen! Det er grått ute, men inne skinner solen. Gårsdagens sutring hjalp, vi er på vaksinelisten for neste uke! Det ultimate bevis på IFs gjennomslagskraft. Samt at vi er så gamle som passfotoet viser. Tipper det er Moderna som blir sprøytet inn. Ha en frisk og fin dag! Husk å sjekke passet, kanskje du kan avansere i køen.
God fredag! Endelig har noe flyrelatert skjedd! Flynytt №1: SK+ hjem til jul er bestilt. 3 500 kr per veg. Billigere har jeg ikke sett det på mine år her i Øst-Finnmark. Så da var det bare å slå til. VDS–TRD, via KKN og OSL. Flynytt №2: SK+ til Berlin bestilt til desember til 2 500 kr per veg. Ei brillefin rute sørover: TRD–OSL–ARN–CPH–BER. La bonuspoengene strømme på! Flynytt №3: Sjekk av flybillett til Island i desember gir følgende ruteforslag: TRD–OSL–ARN–FRA–KEF (riktignok med overnatting på ARN, men FRA–KEF i LH C er jo ei kjekk avveksling til SK+ (kjent som polarrullklasse eller kubeklasse)). Ja-ja, sånn går nå dagene Ha en fin dag, gode medforumister!
God morgen fra Larvik! Delvis skyer ute og kaldt! Kun 1 grad .. Brrr! Skal bytte ut den gamle diesel-purka så i helgen skal tre ulike biler testes. Behovet for plass er blitt mindre så det blir Zoe, e-208 og e c4. Spennende!
God morgen. Solen skinner her og @Eddie47 , og som @holmen sier, så er det meldt tosiffret i morgen. Det betyr at nedtellingen er startet for årets første tur med Harley'n. Det er en fin trøst når man ikke kan ut å fly i de eleverte klasser. Må bare jobbe meg gjennom ukas siste dag først. Ha en fortreffelig dag alle sammen.
Her nordpå fikk jeg i går aller nådigst, med lua i hånda, må vite, stille meg pent og pyntelig i kommunens elektroniske vaksinekø. Til svar fikk jeg ingen konkrete lovnader utover at det vil ta lang tid før jeg blir kontaktet...
Torsdag 19.03.2020 Litt rart å lande på OSL i starten av coronatiden, HV soldater over alt og passet på at meteren var stor nok .. vi forlot BKK etter en normal norsk møljeboarding. Jeg skjønner jo at alle ville hjem, men det var vel ikke helt nødvendig å «klarte» oppå hverandre når alle hadde plass og sete ... ...på Gardermoen var det helt stille, nesten som en spøkelsesflyplass og på flyet til Bergen var det noen og 30 passasjerer og 0 service. For oss gjorde det jo ingenting, vi hadde jo spist og drukket med begge hender i et helt døgn. Endelig
Du skal se det plutselig ordner seg. Trøsten er at smittetrykket er lavt så lenge søringene holder seg unna.
God morgen fra hjemmekontoret. Etter et år med "hold ut i 2 uker" er jeg moden for å stokke om litt på hjemmekontoret. Kunne vært greit å se ut, heller enn rett i en vegg. Ikke at det er så mye spennende å se ute, men i det minste bedre enn en vegg. Har vel heller ikke hat gardinene åpen på dette rommet i samme tidsperioden. Så ja, på tide med litt "fornying". Fikk bestilt litt deo på apotek1 i går, og med litt mener jeg faktisk litt, totalt 5 stykk. Poengene konverteres ikke, men ruger på de frem til jeg har en bedre plan. Har snart nok trumfpoeng til å kjøpe gullstatus i NCC et år, men jeg har jo allerede gull, så det trengs ikke. Kanskje spare videre til å klare neste steg, når den tid kommer. Ha en flott dag dere!
Goddddddddddddd fredaaaaaaaaaaaaaaaa fra rød sone Har begynt å få tilbake reiselysten her, kribler i booking fingeren. Ohhhhhhhhh har så lyst på litt biz eller first, litt lounge safari, hummer og kaviar, bobler DP ja takk, flashe med EBD og spaserer forbi alt og alle (hørtes litt ut som de svenske biz folkene på ARN, for de som husker dem, står foran alt og alle, nærmeste henger over gaten med sine stresskofferter og leker VIP) Ingen flere enn meg som ønsker tilbake til den verden vi kjente til fram til 2020? Det savnes TG F. Blir det noe TG F igjen. Det savnes SQ F, blir det noe SQ F igjen? Nå er jeg tilbake på jorden igjen og det er fredag, god helg folkens.
Da blir det noe sinte tyskere tror jeg, men LH har vel det ganske tøft om dagen. Kan godt takke ja til Biz premium eller pluss om de velger å kalle deres Biz produkter dette Eva C fikk en heller aldri prøvd
God føremiddag frå vakre Sunnfjord. Mail frå SAS i morgontimane om at Lufthansen har kansellert OSL-FRA når vi skal på sommarferie til Asia i juli. Optimist må ein vere når det snart er helg. Nokre timar til med arbeid so skal eg avstad og handle trelastvarer. Trur eg står over polet i dag, slik at eg kan drikke opp lagerbeholdninga før madammen sin familie kjem på besøk og gjer det for meg. Vi får krysse både fingrar, armar og bein og håpe F kjem attende @drsyk og @Eddie47. "Det ussle vitet rekk ikkje longt, ei tru må stydja oppunde", som han sa han Ivar Aasen.
Heldigvis! Statistikken frå FHI seier 25 smittetilfelle sidan pandemiutbrotet. Det er altså ikkje verre enn at ordføraren personleg sender ut ei pressemelding kvar gong eit tilfelle blir avdekka... Så vi står han av