God midt på dagen fra det berlinske. Fine flighten nedover med Wf og sk i går. 4-5 par på 8 rader pluss er jo alltid positivt. Hjertelig velkomst på Hampton by Hilton i Berlin og oppgradering vanket også. 37 grader her i dag, så godt med rom med skikkelig aircon. Nesten litt kaldt her nå. Hehe Nå skal man sjekke ut og flytte over til Hilton Berlin, og i ettermiddag skal det drikkes øl på byens ølfestival. Good times! Og da er det jo ikke rart at jeg drikker.....
God ettermidag. Ble litt cowboyjobbing i dag tidlig. Resten av dagen skal vel gå med til å sørge over gårsdagens feilprising. Tror jeg var inne å så etter feilprisinger ca fem min før det ble postet...
God ettermiddag fra Molde. Siste arbeidsdag i kommunen i dag før det er over i landbrukets tjeneste neste mandag. Neste uke brukes på flytting og vasking før turen går (med bil) til østlandet.
Virker som det har vært varmt i Europa hele sommeren - huska jeg svetta i 36 grader i Bratislava midten av juli.
Gratulerer med dagen ja @Cecilie! God morgen fra Mountain View. Tilbake etter roadtrip og har fått nesten 11 timer på øyet. En uke til jeg flyr til Ohio. Ha en god en!
Siste dag i Barcelona for denne gang, absolutt en by jeg skal tilbake til. En fantastisk uke med høye temperaturer, har blitt rettlig til kobberbrun. Spania leverer som vanlig i matveien, mye god tapas og drikke er fortært. Vurderer å legge inn søknad for oss som bor i Trondheim og nordover. At det skal innvilges en ekstra ferieuke i varmere strøk, pga jevnt over begredelig vær i våre nordligste fylker.
Siste kveld i Rethymno, Kreta for denne gang. God mat og drikke hele uka og fryktelig varmt natt og dag. Neste uke begynner jobb igjen. Får nyte de siste 14 timene! Og gratulerer @Cecilie med bursdag hele dagen!
Trondheim?? Gratulerer Cecilie! God eftan fra Carmel. Kjempevær i dag etter regn og tull i går. 6 av 7 dager med glitrende vær er ikke verst. Ellers ble det over ei mil med hiking i dag noe som var litt i overkant for undertegnede, oppvarming kaller fruen det I morgen er det dessverre over og man setter snuten hjemover med AA Go helg!