God fredag fra Funchal (eller rettere sagt litt utenfor). Her er det sol og sommer, godt og varmt TAP tok oss ned på onsdag. Ikke veldig imponert over C osl-lis. Cc betraktelig bedre og hyggeligere på lis-fnc. Skal sies at når lounge er stengt på lis, er en 2.40t mellomlanding lang. Ikke mye "business" over det hele. Blokkert midtsete uansett gull-verdt! Nuvell, det er ferie, sol og øl på agendaen (stemningsbilde fra balkongen) God helg!
God fredag fra Rio og endelig på vei hjem fra jobb bare 3 uker forsinket. ruta hjem er med TAP i business som blir første gangen med dem God helg
Skal mellomlande i CPH i morgen, og overnatte til søndag. Kan jeg få ut bagasjen på Kastrup? Si fra ved innsjekk at den bare skal til CPH, og så sjekke inn på nytt på søndag?
Og det var ikke noe problem. Fikk spørsmål om jeg ville sjekke inn til CPH eller hele veien til MIA. Ble spurt om adresse og kontaktperson og sånt, og lurte på om dette ikke plukkes fra APIS som jeg la inn på forhånd. Da kunne den hyggelige damen i skranken fortelle at det ble lest inn hvis man la inn denne informasjonen mens man sjekket inn. Men, hvis man la det inn på forhånd (som jeg gjør, siden jeg er pliktoppfyllende, og liker alt som er gjort), så blir det ikke med automatisk. Vi var begge enige om at det var teit.