god Fredag fra tAiPeI

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Fnate, 14. aug 2015.

  1. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    God-ish morgen fra Grand Hotel Taipei. Stort mer Kina enn denne brakka blir det ikke uten å være i Kina. Mannen på nabobordet slurper i seg frokosten, raper og koser seg.

    Jeg har helt sinnsyk hjemlengsel. Jeg savner årntlig mat. En skikkelig blings og en dugelig kjøttklædd. Lettkokt fettklomp med kjøttflingse på teller ikke som kjøtt, og okse-smultring er ikke biff. Det finnes andre deler av høna enn innvollene og folkens...

    HØRT OM Å HOLDE SEG FOR MUNNEN NÅR DERE HOSTER????

    Kort sagt så er over en uke alt for mye i Asia. Jeg fikser det ikke. Vrææææææl.

    Men det er jo greit da... Det er nokså rent på dass og det kostet bare 450,- å ringe hjem til en smådrita og ensom trofé-Godzilla før frokost.

    Gratis wifi er det og...

    Ha en strålende dag, folkens :)
     
    Last edited: 14. aug 2015
    Robert H, mhsalv, Islending and 3 others like this.
  2. afirm

    afirm Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    1,850
    Likes mottatt:
    5,460
    Bonuspoeng:
    183
    God morgon.

    Ein gong i sommar bestilte eg dagens flybillett til London. Lite visste eg då at eg skulle sitje med tonnevis av arbeid på den tida her.
    Men jaja, rekk nok å klokke inn 8-9 arbeidstimar før klokka slår to. Kan nok observerast sovande i eit hjørne av utanlandskantina på OSL rundt kl 16.

    Fann forresten ein interessant funksjon på SAS-appen då eg sjekka inn igår. Det er godt mogleg at den har vore der før, men eg har vel aldri hatt bruk for den. I alle fall, eg hadde ein billett frå SDN til OSL og ein frå OSL til LHR. Når eg sjekka inn på SDN-OSL fekk eg valget om å leggje til connection. No står det same booking ref på begge boarding passa, det kan vel vere kjekt dersom ein skulle miste connection i Oslo.

    Uansett, ha ei fin helg!
     
    Bizflyer liker dette
  3. Henrik

    Henrik Hellas-sympatisør

    Innlegg:
    2,107
    Likes mottatt:
    7,564
    Bonuspoeng:
    183
    Ugh, disse tidssonene! Ble plutselig redd for at jeg hadde blingset på dagene og mistet fredagsflighten min, før jeg kom på at det fortsatt var torsdag her i USA. Feriefølelsen er med andre ord helt på topp.

    Forøvrig litt omvendt Asia-feber her. Lei av å kjøre bil for å komme meg til nærmeste Trader Joe's, lei av å krysse 20 felt på motorveien for å komme meg ut av carpool lane og over i avkjøringsfelt. Ikke helt lei av å kjøre cabriolet med altfor stor motor enda, men parkeringen takler jeg ikke. Alle bilene er altfor store her. Skal bli godt å hoppe på en motorsykkel i Indonesia og frese rundt.
     
    Bjørn Helge, Islending and Cecilie like this.
  4. EB

    EB Forum Kaptein

    Innlegg:
    752
    Likes mottatt:
    434
    Bonuspoeng:
    63
    Glad fredag alle sammen. Nå klar for en dag med møter fra Bryn til Drammen. Kvelden byr på middag med venner - skal se jeg skal ta en skål for bursdagsbarnet @Fnate Hipp hipp hurra!!!!
     
    Fnate liker dette
  5. m.normann

    m.normann Bring back the dragon!

    Innlegg:
    351
    Likes mottatt:
    178
    Bonuspoeng:
    43
    God morgen! Regnbue på himmelen mot nord her i Alta, men akkurat her jeg sitter er det tørt på bakken. Nordavind er det og, så det regnværet kommer nok sigende mot meg.

    Bare dagen idag, mandag og tirsdag så vendes nesa mot Bergen for en langhelg (tror jeg har nevnt det før :p). Skal bli digg med noen dager fri.

    Ha en flott fredag!
     
  6. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    Strålende morgen i Trondheim
    Sol fra skyfri himmel og motorsykkelen brakte meg velvillig på jobb.Lett gjennomkjøring på Lerkendal igår ga forventet plass i semifinalen i cupen.Neste hinder på veien er bæringer....
    Ønsker alle en frøktelig flott fredag :):):cool::cool:
     
  7. chrisbu

    chrisbu Senior Medlem

    Innlegg:
    877
    Likes mottatt:
    755
    Bonuspoeng:
    93
    Fredag med mixed feelings, siste ukedag av ferien, mandag begynner hverdagen :( Blir nok en skikkelig kule idag ;)
     
  8. Reidar

    Reidar Aktivt Medlem

    Innlegg:
    409
    Likes mottatt:
    405
    Bonuspoeng:
    63
    Skål fra Fnatetown til Fnate.. :)
     
    Fnate liker dette
  9. Ruby

    Ruby Super-veteran

    Innlegg:
    1,915
    Likes mottatt:
    6,548
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen hilses fra Sola. Sola skinner, temperaturen er +20*C og stigende, en har det faktisk riktig så bra.

    Ha en fin en :)
     
  10. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,813
    Likes mottatt:
    3,013
    Bonuspoeng:
    113
    TGIF!
    Solen skinner og det meldes høljende regnvær hele helgen. Med en liten fare for å gjenta meg selv: Er det rart at jeg drikker?

    Grattis med dagen til @Fnate ! Så fælt som han har det vil jeg anbefale han å feire bursdagen sin på en av Taiwans McDonalds med en dobbel happy meal. Skal se det hjelper på humøret!

    God helg til dere andre også. Husk paraply!
     
    Fnate liker dette
  11. Flemming Poulsen

    Flemming Poulsen Senior Medlem

    Innlegg:
    1,103
    Likes mottatt:
    1,210
    Bonuspoeng:
    113
    Gratulerer med dagen @Fnate

    $_35.JPG
     
    Travellingalf and Fnate like this.
  12. Cecilie

    Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

    Innlegg:
    2,180
    Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113
    God fredag.

    Foredrag med sjæfen av Charlie Hebdo, Gerard Biard, i Arendal.

    Fader. Gåsehud.

    image.jpg
     
  13. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,813
    Likes mottatt:
    3,013
    Bonuspoeng:
    113
    Full sikkerhetskontroll for å komme inn vel? Hadde de fast-track? :p
     
  14. AcroN

    AcroN Medlem

    Innlegg:
    146
    Likes mottatt:
    97
    Bonuspoeng:
    28
    Nydelig vær i Kongsberg i dag igjen. Planen var veldig usikker i dag tidlig, men har nå krystalisert seg i grilling hjemme hos a mor. Komme på besøk til ordnet middag er alltid innafor :D
     
  15. Cecilie

    Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

    Innlegg:
    2,180
    Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113
    Jada, full freedom pat down ;)

    Gratla med dagen Fnate!
     
    Fnate liker dette
  16. petterfp94

    petterfp94 Nytt Medlem

    Innlegg:
    43
    Likes mottatt:
    11
    Bonuspoeng:
    8
    Ferdig med dagens møter og tenker å snart ta helg. Har vært en inne-dag på kontoret i Bergen. Stikker straks med mindre noen vil ringe meg for en hyggelig forsikrings-prat! 468 11 707 :oops:
     
  17. BangkokBob

    BangkokBob ThailandTur.no

    Innlegg:
    372
    Likes mottatt:
    137
    Bonuspoeng:
    43
    God fredag, føler skikkelig synd på meg selv. Har pådratt meg noe manflu-lignende greier og er ikke helt i form. Skikkelig irriterende da det er strålende vær i Oslo og jeg hadde tenkt å ta noen utepils med venner :(
     
  18. Islending

    Islending Senior Medlem

    Innlegg:
    564
    Likes mottatt:
    498
    Bonuspoeng:
    63
    Morn fra Amsterdam!

    Booket en liten omvei til Amsterdam i oktober med en kombinasjon av 717 og A350 via Helsinki i dag. Går dessverre glipp av partyflighten med resten av gjengen her, men festen er vel uansett i fremre del av flyet? Jeg flyr da A350 fra HEL til AMS på morgenen, litt før festen starter.

    Grattis med dagen til Fnate, som er i favorittlandet mitt, Taiwan!
     
  19. Kjakan

    Kjakan Let There Be Dragons!

    Innlegg:
    1,235
    Likes mottatt:
    950
    Bonuspoeng:
    113
    God ettermiddag fra Skedsmokorset. Dagen startet flott med sang, gaver og frokost på sengen for undertegnede som fyller halvveis til 90 i dag. Så meldte kona at hun var blitt mye værre og måtte til legen. Fikk påvist kraftig urinveisinfeksjon som hvis den ikke blir bedre i løpet av morgendagen medfører innleggelse på Ahus. Ikkje bra. Så med 15 gjester invitert var det bare å ta en kort dag på kontoret og komme seg hjem for rydding, vasking, matlaging og kakebaking. Heldigvis har jeg store barn som kan iverksettes og de har vært flinke til å både lage mat og kaker. Så da ble det rydding og vasking på meg. Greit nok det og ikke minst at da gikk det ganske raskt med tre i arbeid. Så da sitter jeg her da og venter på at gjestene kommer kl 19 til middag. Vel noe arbeid gjenstår, men det er peanuts.
    Og @Fnate: dette er helt klart den beste dagen å ha bursdag på. Gratulerer til oss begge! :D
     
    Islending, Ruby and Henrik like this.
  20. Herlov

    Herlov Poengsanker InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    2,061
    Likes mottatt:
    5,945
    Bonuspoeng:
    183
    God fredag! Sol. Helg.
     

Del denne siden