God morgen fra SK1463 fra OSL til CPH. Strålende vær i Oslo og på Gardermoen på morgenkvisten, om enn noe kaldt. Kan gjeste inn i København mellom 08.30 og 10.00 dersom det er behov.
God morgen frå OSL! Ja, det er tøft å komme frå solkysten og andre tempererte soner i landet til slik brutal Sibirkulde. No er det berre å komme seg sørover. I dag med garantert blokkert midtsete. Håpar de får ein varm og fin dag alle sammen!
God morgen fra T-banen! Strålende sol, og 10 blå. I tillegg er det kun få timer igjen til helg. Lite å klage på akkurat nå. Ha en fin fredag, folkens!
Startet dagen rett utenfor OSL i 20 minus, fin flyt i trafikken og grei kjøretur til FBU som halverte antall minus. Digg meg garasje til garasje, trenger ikke kle seg for sibirtemp. Ingen flights denne uka, men booket OSL-LGW-OSL man-ons neste uke. Straks helg folkens.
God formiddag fra Trondheim - badet i sol Ha en fortreffelig fredag - som bringer Dahls og Fernet ( igjen )
God formiddag fra solfylte Oslo! Gleder meg som et lite barn til å fly igjen på søndag. Lander i SIN på tirsdag 16:45 og avgang 20:50 på onsdagen. Flyr SQ F - har jeg da tilgang til TPR fra ankomst til avgang? Noen anbefalinger på hotell og kan jeg da etter å ha sjekket inn dra inn til byen (altså ut av immigration og inn igjen)?
God fredag fra loungen på London Euston. Her er det avreise til Manchester om 20 min. Liker det at britiske togselskaper fortsatt har egen lounge for 1.klasse/business Helt allright med en litt roligere lounge mens man venter på toget. Riktig god helg folkens