Siste arbeidsdag før vinterferien for min del. Skal en tur innom Dr Dropin om et par timer slik at de kan få skrevet et brev at jeg er covidfrisk, tror jeg skal la være å få de til å definere andre tilstander. Noen mener for eksempel at jeg ikke er frisk i hodet. Men de som mener det er typisk samme type folk som synes det er rart å fly til LA bare for å fly. Eller rart å samle poeng. Så tja, hva skal man si. Gleder meg til å klappe igjen laptoppen på slutten av dagen og bare nyte at jeg har fri. Ha en flott dag dere!
Gooooooooooood morgen Og god helg. Jobb jobb og mer jobb. Venter fortsatt på status oppdatering for Covid av landets folkevalgte... Er på tide å si at nok er nok. Så kan vi puste ut i helsevesenet og gå tilbake pre-covid normalen. Savner en helg på Farris, Thief, Roma, Milano, og spesielt Hong Kong, hvor er du blitt av? Ha en super god helg, både innlands og de på internasjonalt plan.
God morgen fra kontoret! Kofferter er pakket, og passet er funnet frem. Noen timer med jobb, så test på Oslo S, og så (forhåpentligvis) videre til Jessheim for overnatting. Har to rom på Quality, og begge er oppgradert til suite. I morgen bør jeg være på vei til LAX. Lett reisefeber nå, så det bør ikke komme noen skjær i sjøen! Ha en deilig fredag i solen!
Hongkong innfører tilnærmet portforbud igjen, så det e jo god kok. Resten er jo det gode muligheter for
Det er ingen god fredag! Det snør ute og det er et drittvær! Formen er helt elendig! Mandag er jeg ute av isolasjonen og da er jeg oppe og hopper!
Riktig god bedring kjære @Eddie47 vi trenger deg tilbake i godt behold, savner de artige reisebrevene dine
God fredag! Sitter på hjemmekontor og jobber og googler litt reisedestinasjoner ikke minst! Jobben i dag består av å endre på en teknisk brukermanual jeg lagde i går + verifikasjon i TEST miljø og vurdering av behov for endring. Deilig morgensol gjennom vinduet og varm kaffe i koppen. Later til å kunne bli en bra dag. Har akkurat reservert et rom for helgen i Oslo når det blir treff på Sumo. @Eddie47 god bedring @holmen god tur til LAX - er nok opp mot 100% av forumet som er misunnelig på deg nå @alle_andre ha en fin dag dere!
God morgen! Stille start på fredagen, det kan man like. Planene er beskjedne men slik er det jo i perioder. God helg ønskes dere alle ihvertfall!
God morgen fra rad 1 ombord på A350 direkte til Miami Blir deilig med en uke i varmen. Ha en strålende fredag og god helg flotte forum
God fredag fra Oslo. Skal ikke fly på hele 2 dager nå. Men da starter vinterferie med barna, og jeg tar bortekontor i 1 uke. Ja, det blir jobbing, men nei, ikke i kalde Norge Ganske fint i hovedstaden/Bygdø alle idag:
Takk Endelig var boblene på plass. Ingen pre departure grunnet at alle går gjennom biz på A350 var forklaringen. Tralla skal tømmes