God fredag

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av LN-FHU, 20. mai 2022.

  1. no-backpacker

    no-backpacker www.lavfodmap.no

    Innlegg:
    526
    Likes mottatt:
    728
    Bonuspoeng:
    93
    God middag fra Vestland.
    Fikk telefon fra LOT i går. Jeg var sikker på at de skulle kansellere turen min til Tokyo, men både t og rt ble flyttet. Mannen som ringte var veldig hyggelig og beklaget over alt rotet "it's a mess all over here". HVIS Japan bare åpner opp så får jeg noen ekstra dager der og det var faktisk DET jeg ønsket, men billetten var for MYE dyrere, så nå ordnet ting seg likevel... ;) Så ja, det er ikke bare SAS som kansellerer for tiden!

    Xxx.
     
    Sonictravel, OyvindN, Earl and 2 others like this.
  2. Wiolenze

    Wiolenze Veteran

    Innlegg:
    4,448
    Likes mottatt:
    29,531
    Bonuspoeng:
    183
    Da ble det min første missed connection i Frankfurt på mange år, -5 minutter holdt ikke for connection.

    8016CE44-981C-4C39-B5F0-00C5FAB3C541.jpeg
    Starter altså på F-loungen før jeg rusler over til FCT

    Edit. Greit nok at F Lounge og FCT er bra altså, men nå er jeg lei. Dratt på oss en halvtime delay på denne også så kommer hjem ca 7 timer seint.

    Litt mat fikk meg men høydepunktet ble JLB og Voss;
    8D953555-71FC-497F-A340-2CE3D02B2072.jpeg
     
    Last edited: 20. mai 2022
    Calling, RoadKing, Upsaker and 8 others like this.
  3. DrJens

    DrJens Medlem

    Innlegg:
    137
    Likes mottatt:
    559
    Bonuspoeng:
    93
    I stedet for å starte en ny tråd, så ønsker jeg både en god fredag, og kommer med følgende observasjon og mentalrapport:

    Jeg tok en tur med en overnatting til Singapore for å spise litt chili crab og shoppe litt på Takashimaya (mye større enn den her i Saigon).

    Bestilte billetter via VietJet Air, da de hadde typ Ryan Air-priser... men herre gud! Aldri boarde det flyselskapet før Final Call.. og gjerne fire minutter etterpå!!

    Boardingmusikken deres.... jeg satt i 20 minutter og hørte på denne i full guffe på høytaleranlegget, som jeg tror er oppgradert for å få pumpet ut sangen med konsertvolum:



    Tror jeg har blitt litt smågal etterpå, fordi jeg måtte finne den på youtube da vi landet :D På en måte catchy, men på en annen måte... vet ikke, synapsene mine er korrupte oppi topplokket nå.
     
    Calling, Spielhaug, Upsaker and 8 others like this.
  4. snus_mumrikken

    snus_mumrikken Eventyrar

    Innlegg:
    2,726
    Likes mottatt:
    11,673
    Bonuspoeng:
    183
    Her har det vore pakking for reise til Alaska & Denali igjen kombinert med teams møter + andre ting som må gjerast før ein tek ferie….
    Travelt, så må ein sjekke at ein hugsar alt.
    EBDF218D-7B25-499D-A500-2BF7648CEEAB.jpeg
     
    Calling, kjeeli, Upsaker and 11 others like this.
  5. Earl

    Earl Veteran

    Innlegg:
    2,362
    Likes mottatt:
    7,559
    Bonuspoeng:
    183
    God fredagskveld fra hovedstaden.
    En 4 dagers uke er over, og i neste uke venter også en 4 dagers uke. Mai er på en måte fin sånn, på den andre siden så viser kalenderen at neste uke skal visst møter nok til 5 dager stappes inn på de første 3 :confused:
    Jaja først skal man nyte helgen, og den startes nå med litt godt i glasset i kveld :)

    Nyt fredagskvelden folkens!
     
    Calling, Kristian, Upsaker and 4 others like this.
  6. Sonictravel

    Sonictravel Veteran

    Innlegg:
    2,625
    Likes mottatt:
    24,745
    Bonuspoeng:
    183
    Håper på et nytt reisebrev!!! :)
     
    snus_mumrikken liker dette
  7. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,908
    Likes mottatt:
    57,573
    Bonuspoeng:
    293
    Du må lære pakking av @kjeeli :p
     
    kjeeli and snus_mumrikken like this.
  8. kjeeli

    kjeeli Veteran

    Innlegg:
    2,194
    Likes mottatt:
    22,510
    Bonuspoeng:
    183
    Jeg er begjæret for at du prøver å bruke meg som en mal for pakking av bagasje @holmen
    Men jeg pakket kun for en sykkeltur fra Santa Monica til Hollywood på sykkel
    @snus_mumrikken skal nok pakke for en større begivenhet enn det jeg gjennomførte.
    Lurer på om det er ett nytt forsøk på å klatre til topps til Denali 6190 moh?

    denallu.png

    Håper det blir et nytt detaljert reisebrev @snus_mumrikken
     
    Sonictravel, Upsaker and holmen like this.
  9. snus_mumrikken

    snus_mumrikken Eventyrar

    Innlegg:
    2,726
    Likes mottatt:
    11,673
    Bonuspoeng:
    183
    Skal sjå kva ein rekk å få til, har vore veldig travelt med jobb i det siste samt trening for å bli klar. Men det blir jo også "ny" LH 1-2-1 biz som kanskje kan vere innteresant.
     
  10. snus_mumrikken

    snus_mumrikken Eventyrar

    Innlegg:
    2,726
    Likes mottatt:
    11,673
    Bonuspoeng:
    183
    @holmen eg trur faktisk kanskje @kjeeli vertfall hadde blivi nøgd med organisera av pakkinga i pakkeposar, men merking.

    Skal sjå om me ikkje får ordna nytt reisebrev på nytt forsøk på sjølvaste Denali ;-)
     
    Sonictravel and holmen like this.

Del denne siden