God formiddag fra prosessindustrien i Grenland. Formiddagshelg-12 timers skift- Fikk bekreftet et Ocean Delux rom på Farris Bad for poeng uti november. Har da noe å se frem til, tomt for feriedager ut året. Ha en spadd dag
God morgen fra bussen. Det var meget fristende å ikke parkere på pendlerparkeringen i dag for vinteren begynner å ta grep. Den rasjonelle meg foretrekker å bruke penger på andre turer enn pendleturer (bom, drivstoff og parkering blir fort 400-500kr i ekstrautgifter per dag, målt opp mot pendlerparkering og buss/tog). Eller kanskje de ‘sparte penger’ skal omsettes på polet? Hvem vet, men Vegamot og Trondheim parkering får de ikke i dag Dagen i dag regner jeg blir bra, skal få i gang to nye ansatte som jobber under min faglige ledelse. Det betyr at de kan gjøre de ‘kjedelige’ oppgaver mens jeg jobber med noe som krever mer erfaring/kompetanse. Kun en uke igjen til jeg skal teste Flyr for første gang, og dagen etterpå Norse. Gleder meg allerede! Ha en frostfri dag
Plutselig var det fredag igjen. Har ligget flat siden mandag kveld, og prøver å stable på beina en innsats i dag for ikke å gå inn i helgen med altfor håpløs backlog på jobb, ønsker alle en mer oppegående helg!
Ingen god dag. Min gamle men godt fungerende sykkel ble stjålet fra kjelleren i natt. Selvfølgelig ikke verdens undergang. Men ting som er for gamle for å ha forsikringsverdi må uansett erstattes med noe nytt som er dyrt og føles bortkastet. T-15 ish til AirAsia. Skal bare ditt og datt, og plutselig er det litt ferie.
God morgen fra London. Fridag og hjemreise utpå kvelden, med SK denne gangen. Av den enkle grunn at jeg må prøve å opprettholde Diamanten, og at BA denne gang var over dobbel i pris for en fullfleks billett foran gardina. God helg folkens
God morgen fra hovedstaden. Litt stille på undertegnede etter en uke i Gøteborg. Tilbake på kontoret og hverdagen. Snart er det helg, det blir nok bra.
God fredag ! Ligger å planlegger en tur til Gdansk med en SAS Voucher eg plutselig kom på at eg hadde tilgode, då frydes det godt over doble statuspoeng kampanjen som dukket opp
God fredag fra kontoret i Sandefjord! Idag sa benet at det var OK å komme seg ut av huset. Så da blir det noen timer på kontoret. Godt å se kollegaer =) Fikk endelig tilbakemelding fra SAS på kravet mitt ifm. med streiken i sommer. Har bedt om 67.000,- (utlegg) + 24.000 (EU-komp.) for 6 pers. Fikk full dekning av EU-komp., men kun 300 EUR pr. pers for utlegg. Kjenner jeg ikke lar den ballen ligge, for å si det sånn. Er så kjedelig at de skal være så vanskelig, og at både de og jeg skal måtte brukt så mye tid på det Ellers, gressenkemann i helgen mens kona er på skole. Da blir det guttastemning i heimen. Fotball og F1 hele helgen =) T-6 Vietnam
God morgen fra solkysten! Her er det barnehage for 6. dagen denne uken, syke barnebarn snur fort opp ned på de ellers så travle dagene .. Spurte foreldrene i dag om hva de tenkte å gjøre i neste uke når vi er i Lisboa. Fruen mener at vi kanskje må avlyse turen .. T-3 med LH til LIS
Her ble det et uplanlagt hjemme-bortekontor. Ellers er neste flytur Berlin i desember. Det blir moro. Berlin er stas For øvrig utslitt etter 12 8-åringer på bursdag i går. Det er mye lyd i små kropper. God helg når den tid kommer
God ettermiddag fra hovedstaden. Må snart begynne å pakke før SK1475 skal ta meg til København i kveld. Det er med et fly jeg ifølge den nye SAS-appen ikke har flydd før. Dette flyet skal hele ti ganger mellom Oslo og København i dag, Det er på tur 4 nå, og foreløpig godt i rute.
God ettermiddag fra Fornebu Var mest praktisk å fullføre arbeidsdagen på kontoret i dag etter møte i Bærum på morgenen.. Dagens store positive overraskelse: Frokosten på Thon Hotel Oslofjord i Sandvika. Både fantastisk utvalg og delikat presentasjon. Hotellet er grått og anonymt ellers og utmerker seg ellers på ingen som helst måte, så da ble det en ekstra overraskelse. Planen for helga inneholder bygging av gjerde i hagen hos den bedre halvdel, og forhåpentligvis noe løping, dersom leggen vil... Ser forøvrig også at spåkulen antyder noe om en ok flaske rødvin Det blir dessverre en kort helg, da man er nødt til å forflytte seg til Danmark på søndag kveld for et tidlig møte mandag morgen. Det er alltid lite lystbetont å dra på jobbreise på søndag, men sånn er livet... Ønsker alle en strålende helg
Kan ikke foreldrene passe selv? De har da krav på egne sykedager for syke barn. Makan. Ingen som passet mine små da vi hadde smått som var syke. Dagens unge altså...