God fredag!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av KristianSk, 07. nov 2014.

  1. KristianSk

    KristianSk Veteran

    Innlegg:
    1,712
    Likes mottatt:
    1,998
    Bonuspoeng:
    113
    Good morning to you.

    Jeg snublet og knakk den ene låsen på Rimowaen min i morges... Skal ta turen bort i koffertbutikken rett over 9 å se om de har mulighet til å reparere den.
    Lurer også på om idag er dagen unge SK skal kjøpe en Mulberry Weekend Bag, jeg er veldig lite opptatt av merker, men jeg trenger en bag og de ser ut til å lage de fineste. Også er jeg jo opptatt av å støtte lokale småbedrifter, hehe ;)

    Ha en fjong dag
     
    Fnate liker dette
  2. Cecilie

    Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

    Innlegg:
    2,180
    Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113
    Guten morgen

    OLCI for helgens tre første flights gjennomført. Da er det bare å la galskapen begynne :D:D
    Men først, kaffe og litt polering av leiligheten sånn at den ser sånn høvelig grei ut.
     
    SASDC8 liker dette
  3. Ruby

    Ruby Super-veteran

    Innlegg:
    1,930
    Likes mottatt:
    6,750
    Bonuspoeng:
    183
    Hva er det ?

    God mornings fra Radisson Blu Plaza i Helsinki. En hærlig frokost er kommet innabords og vi er straks klar til å utforske byen. Det et relativt kjølig på disse kanter og det var snø ute ved flyplassen. Som vanlig er jeg dårlig skodd for vintervær men det blir nok mye kjøpesentertrasking så det går nok bra.

    Ha en flott fredag :)
     
  4. KristianSk

    KristianSk Veteran

    Innlegg:
    1,712
    Likes mottatt:
    1,998
    Bonuspoeng:
    113
    Online Check-In, tror jeg. Hvorfor gjøre det lett, liksom.
     
  5. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Mårnings fra det Sørlandske!
    Humøret ble brått mange hakk bedre da man i går fikk sikret seg et par seter på en LH F flight om et par ukers tid.
    Skal bli fint å få krysset det av på bucket-listen.

    Ellers fikk jeg invitasjon fra Widerøe til tapas og konsert med Oslo Gospel Choir i Kilden her i sør i begynnelsen av desember.
    Helt gratis var det ikke. De ville ha 5000 poeng for det. Jeg tenker litt at dersom de vil gjøre stas på sine beste kunder og invitere dem på noe spesielt, kunne de vel ha gjort det uten å kreve motytelser?
    Blir litt rart synes jeg. Men så er det sikkert derfor jeg drikker.

    Men endelig ble det fredag. Gleder meg mest til å sove lenge i morgen og minst til å måtte ut og kjøpe ny vaskemaskin, da den gamle tok kvelden i går. Usj og isj og stakkars kredittkort.
     
  6. Kjakan

    Kjakan Let There Be Dragons!

    Innlegg:
    1,235
    Likes mottatt:
    950
    Bonuspoeng:
    113
    God fredag fra Oslo. Gårsdagens arrangement ble gjennomført med glans og alle jeg snakket med var enige om at det var et knallarrangement i år. Så da er det bare å flyte på det og toppe neste år!
    Her på jobben skal innboksen tømmes og oppgaver gjøres, scheduleres og delegeres. I kveld skal minsten ha bursdagsselkap med sien beste venninner og se på skrekkfilm og spise pizza, mens kona og jeg drar ut og spiser en bedre middag og går på kino. Tenkte den nye filmen med Brad Pitt - Fury. Noen som har sett den?
     
  7. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Flytoget. Gårsdagen ble litt hardere enn ventet, så jammen er det fint at det går morgenfly litt utpå dagen også.

    Det eneste som irriterer veldig er at begge flightene ser fulle ut - aka ikke ledig midtsete...

    STRI-GRRRRRRRRR!!!
     
  8. KristianSk

    KristianSk Veteran

    Innlegg:
    1,712
    Likes mottatt:
    1,998
    Bonuspoeng:
    113
    Et lite tips om du er i London og knekker låsen på Rimowaen din i beruset eller uberuset tilstand. Alba Luggage i Marylebone er din venn! Byttet låsen min på 10minutter, 24GBP :) http://www.albaluggage.com/repairs
     
  9. KristianSk

    KristianSk Veteran

    Innlegg:
    1,712
    Likes mottatt:
    1,998
    Bonuspoeng:
    113
    Den lå åpen og jeg sparket til låsen/hengslen ;)
     
  10. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Min ser ihvertfall ut som om en Heffalomp har spist den.
     
    SASlovah4evah liker dette
  11. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Noen hadde funnet en strålende måte å lese avis i trange fly i dag. Kall' hadde ganske enkelt revet ut alle artiklene han ville lese, og hadde dem på kneet.
    [​IMG]
    "Livet på 21D"

    Men nå - videre til Warzawa
     
    TOS and KristianSk like this.
  12. EB

    EB Forum Kaptein

    Innlegg:
    752
    Likes mottatt:
    434
    Bonuspoeng:
    63
    Glad fredag ettermiddag. Fyr på peisen, hummer i kjøleskapet...tror fredagen hjemme blir helt ok. Våknet 04:21 i Fredrikstad og var ute og trimmet en times tid før 06:00. Ha en bra helg:)
     
  13. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Du behøver da ikke å legge deg rett etter barne-tv hver dag...... :D:p:cool:
     
    TOS_EBG liker dette
  14. TOS

    TOS Senior Medlem

    Innlegg:
    543
    Likes mottatt:
    396
    Bonuspoeng:
    63
    Hvor skal så herren bo i Warszawa?
     
    Fnate liker dette
  15. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,685
    Likes mottatt:
    10,234
    Bonuspoeng:
    293
    God fredag folkens!

    Her ute midt i Nordsjøen er det uvær fra alle kanter samtidig, men dagens buss fra Sola kom seg likevel helberget ut med dagens crewchange. Det har vært en veldig travel uke dette her og det hjelper heller ikke på når været er som det er på vinteren her ute. Men men. En uke igjen og på dette tidspunktet neste fredag så sitter jeg hjemme i sofaen med Little Steven på fanget, madamen i armkroken og ett glass eller sju med egenbrygget pils på agendaen. Og da er alt dette her glemt. Igjen. :)
     
    Ruby liker dette
  16. LN-MOW

    LN-MOW Chattahoochee - eller 'Han Som Klapper Fly'

    Innlegg:
    1,457
    Likes mottatt:
    1,547
    Bonuspoeng:
    113
    Good aften! Treseter på rad 2 fra Værnes til OSL for meg selv på stappfull fredagsflight er litt konge. Og det er oppgraderingen på R-BLU også. Dog overrasket over at Plus-avdelingen var så liten. Men fint å få stort rom.

    Var en tur i terminalen og spiste. En kollega fra MJF er på vei i motsatt retning, så han ramler sikkert innom om et par timer. Kort natt blir det uansett. Fakirflighten til FRA venter ikke ....
     
  17. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Radisson Blu Sobieski. Lydmesse...
     
    TOS liker dette

Del denne siden