God morgen fra hjemmekontoret Siste innspurt før de siste to ukene av årets sommerferie. Det blir en tur over grensen til Søta bror, så får vi se hvor mange jordbær hotell det blir til slutt. Ha en strålende fredag og en god helg alle IF-ere
God morgen fra hjemmeloungen. Sol og fint på utsiden. Med jazz og gjester skal nok dagen gå fort. Ha en fin fredag!
God morgen fra hjemmekontoret. Fikser det siste som må gjøres på jobb før feriestart i dag. Booket leiebil for to USA-turer i går. Interessant nok var en Polestar hos Hertz billigste valg på en leie i New Jersey, mens Challenger/Camaro SS (avhengig av hva man får) hos Hertz var billigst i LA. Men, de turene er lenge til. Først er det tre uker på hytta, så noen dager i Japan. Nå venter jeg bare på at solen skal titte frem, så jeg får litt mer sommerfølelse. Ha en herlig fredag, folkens!
Fredagshilser fra nok et hjemmekontor! Her hurtigbehandler man diverse eposthenvendelser, som har blitt skjøvet på de siste ukene, innboksen skal tømmes før feriestart! Et par av epostene vil nok sendes ca 5 sekunder før det logges av, så mottager ikke rekker å komme med tidkrevende oppfølgingsspørsmål... Må vel rekke en tur innom nærmeste vinpusher i lunchen også, så man har noe godt å feire feriestart med i kveldingen! Det gledes! Nyt dagen!
God formiddag fra vanlig felleskontor i riksstaden. Ukens siste, og været går i rett retning, så det meldes om decent helg. Det gledes Ønsker dere alle en god avslutning og helg!
God morgen fra Torremolinos. Frokost på The Level takterasse inntatt. Frukt og kaffe gjør susen før man inntar den ordentlige frokosten på en strandbar et eller annet sted med en cappuccino i hånda. Sola skinner og livet smiler. Høy fuktighet så ingen ting man henger til tørk vil noen sinne bli helt tørt tror jeg men sånn er vel juli i sør-Spania .
God morgen fra en solfylt hovedstad. Bare litt over ei uke nå før neste tur. Skal bare jobbes noen dager til først. Gratulerer med dagen til en av de mest hyggelige og aktive her på forumet, @Eddie47
God formiddag fra feriestille kontor i hovedstaden. Enda roligere på kontoret enn før i uken så tydelig at man har tatt hjemmekontor denne fredagen i tillegg til at de aller fleste allerede er på ferie naturligvis. Her gjenstår det ca. 4 timer av arbeidsdagen før man skal sette kursen mot OSL. Starter ferieturen ombord hos BA i ettermiddagen Gratulerer så mye til @Eddie47 og andre som måtte ha noe å feire idag Nyt fredagen og god helg folkens
God fredag fra Kastrup. Gleder meg til å besøke Big Apple for første gang etter Covid og ikke minst besøke min favoritt park Central park. Håper SAS varter opp med bra mat og god drikke service. Har litt varierende erfaring når det gjelder business med dem. God helg til alle reiseglade
God fredag og gratulerer til Eddie. Bon Voyage til alle som skal ut og fly i dag. T-18 til YYZ via EWR. Må få renset dressen!
Gratulerer til @Eddie47 fra et vakkert Nordland! idag har man lekt mekaniker (sammen med Youtube) for å få påhengsmotorer igang etter vinteropplag. Blir fint når slikt blir elektrisk og bare funker. Dagen vil vise om operasjonen var vellykket, eller om jeg må trene roarmene…