God fredag

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Christian, 11. okt 2013.

  1. Christian

    Christian Senior Medlem

    Innlegg:
    904
    Likes mottatt:
    295
    Bonuspoeng:
    63
    God fredag fra Flesland,
    Registrerer at Sas starter boarding til svg når dy har final call, og at sas har final call ett min senere. Lite folk en fredags morgen.

    Blir Nice før lunsj om alt går som planlagt.
     
    GinTonic liker dette
  2. Islending

    Islending Senior Medlem

    Innlegg:
    564
    Likes mottatt:
    498
    Bonuspoeng:
    63
    God morgen fra Radisson Blue Seaside i Helsinki. Ingen upgrade eller gave i rommet. Lite og slitent rom. Ellers ikke mye som skjer. Blir flyet tilbake til OSL kl 15:25...
     
  3. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Trøtt fredag.
    Nå er jeg lei av å bare få 5-5,5 timers søvn hver natt. Kommer vel til å sove til langt på dag i morgen.
    2 turer til Nice er booket og enkelt fornybart gullkort innen rekkevidde. Selv om to hele dager i en gris ikke frister så mye akkurat.

    Men må man så må man. Sikkert derfor jeg drikker.
     
    Darkcho liker dette
  4. Jørgen

    Jørgen Livsnyter

    Innlegg:
    2,805
    Likes mottatt:
    2,115
    Bonuspoeng:
    113
    God tur. Var der i går. Om dere selv ønsker, kunne du/dere spurt hvordan de stiller seg til at man blir i flyet uten å deboarde/boarde på nytt? Hadde vært interessant og vite til min tur neste uke!
     
  5. Captainfire

    Captainfire Nytt Medlem

    Innlegg:
    16
    Likes mottatt:
    13
    Bonuspoeng:
    3
    God dag från ett soligt Vasa. Snart dags för en sen lunch, efter det en tur till systemet och iväg till stugan för helgen.
     
    tommy777 liker dette
  6. Ruby

    Ruby Super-veteran

    Innlegg:
    1,933
    Likes mottatt:
    6,785
    Bonuspoeng:
    183
    God fredags kveld fra Hilton Pattaya, sitter å blomstrer på en nermere 30kvm terrasse som har stort nedfelt badekar, kvelden har nå meldt sin ankomst og solen har akkurat gått ned. Foruten meg så var det "andre"kongelige gjester på hotellet i natt :p stort oppstyr når de kom og reiste. Ikke like mye oppstyr når jeg kom, men vi ble faktisk møtt av en personlig assistent i oppkjørselen som guidet oss,opp til resepsjonen i 16etg og videre helt til rommet, fantastisk. Har i dag sløvet bort noen timer ved bassenget før vi besøkte en av turistfellene i dag, floating marked.
    Nå blir det en dusj så e det ut å spise.
    Ha en strålende helg alle sammen.
     
  7. SASDC8

    SASDC8 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,369
    Likes mottatt:
    1,526
    Bonuspoeng:
    113
    God kveld fra Veranda Resort Cha-Am. Etter nok en dag uten forståelse for at solkrem faktisk er en nødvendighet for en bleik nordmann, tok jeg til vett klokken 14 og dro til Hua-Hin. Der fant jeg en Yamaha et eller annet 800 ccm, med screaming eagle potter. Så de neste tre dagene blir jeg å terrorisere alle med en sinnsykt heftig lyd, og ingen hastighet mens jeg cruser rundt :)
     
  8. Darkcho

    Darkcho Veteran

    Innlegg:
    2,394
    Likes mottatt:
    3,333
    Bonuspoeng:
    113
    Ai ai, høres ikke lovende ut.. Har booket samme hotellet i november. Hvilken status har du?
     
  9. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Chicago. Denne uken er noe av det hardeste jeg har opplevd. Landet på O'Hare litt etter kl 10 i går morges og kjørte på med en nap fra 13-16, litt mat og i bingen hele 12 timer fra 1800.

    Ny mann i dag, klar for 800 eposter. Kan bli bra ;)
     
    milehigh, Cecilie and GinTonic like this.
  10. Islending

    Islending Senior Medlem

    Innlegg:
    564
    Likes mottatt:
    498
    Bonuspoeng:
    63
    Har MegaDO Concierge status... Ingen velkomstgave heller. Hadde vært fint med en flaske vann eller to. Badet var det minste jeg har sett i et nordisk hotell... Dårlig wifi var det også. Fikk såvidt logget på med laptopen, ikke mobil eller iPad. Eneste positive var at vi fikk dobbeltseng (var ikke tilgjengelig ved booking). Den er også litt utenfor sentrum, så et stykke å gå. Skuffet ift. at det kostet €130 for den ene natten.
     
  11. Darkcho

    Darkcho Veteran

    Innlegg:
    2,394
    Likes mottatt:
    3,333
    Bonuspoeng:
    113
    Oki, betalte en del mindre enn det. Har du vurdert å klage? Hadde jeg lett gjort i det her tilfellet.
     
  12. GinTonic

    GinTonic Senior Medlem

    Innlegg:
    833
    Likes mottatt:
    699
    Bonuspoeng:
    93
    God aften fra hovedstaden! Ferdig med denne månedens første og eneste dag på HK. Ellers har dagen gått med til trykke refresh i SAS-appen i påvente av ny jukse-status :)
     
  13. Captainfire

    Captainfire Nytt Medlem

    Innlegg:
    16
    Likes mottatt:
    13
    Bonuspoeng:
    3
    Klaga hos CC. Varje gång jag sovit på det hotellet har jag fått business eller suite upgrade, och jag är bara CC Gold. Har aldrig fått någon välkomstgåva.

    Rekommenderar Radisson Plaza i HEL, alltid business upgrade och lounge tillgång med happy hour.
     
    Islending liker dette
  14. Cecilie

    Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

    Innlegg:
    2,180
    Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113
    God kveld

    To slitsomme dager på skauen er over. I morgen venter nok en dag der ute blant trær og fjell. Det er snakk om elgjakt :p

    Fikk også booket om mine kommende turer til Nice for å sikre gullet, så i stedet for å reise den diskvalifiserende ruten KRS-OSL-NCE-CPH-KRS, ble det endret til KRS-OSL-NCE-OSL-KRS. Det var visstnok fordi Widerøe er operating carrier mellom CPH og KRS. Forstå seg på det, den som kan.

    Ha en fin helg, i alle fall! Til tirsdag bærer det til varmere strøk... Om så, for bare 50 minutter :D
     
  15. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Tror Facebooksiden til SAS var litt rask i avtrekkeren her. Har fått ett par meldinger om litt manglende T&Cs her, så jeg sendte en epost til SAS EB for å få dette bekreftet.
     
    Cecilie liker dette
  16. Cecilie

    Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

    Innlegg:
    2,180
    Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg har svært lite is i magen, så booket om i går, ettersom det virker som om oktober er støvsugd for billige billetter til NCE og PRG ;)
     

Del denne siden