God fredag

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Christian, 30. jan 2015.

  1. Christian

    Christian Senior Medlem

    Innlegg:
    895
    Likes mottatt:
    292
    Bonuspoeng:
    63
    God morgen fra Stavanger. Ikke veldig behagelig å våkne til "normaltid" 05.15 når en var i seng 00.30 i går. Heldigvis hadde innsparingene sørget for at det ikke ble servert konjakk, noe hodet mitt er fornøyd med i dag. Frokost på Clarion Energy for også bestått. Fly opp til Bergen midt på dagen, så jeg får vel jobbe litt fra rommet.

    Hvor usikkert er det egentlig å jobbe på hotellets wifi mtp på folk som snoker?
     
  2. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,813
    Likes mottatt:
    3,013
    Bonuspoeng:
    113
    TGIF fra det Sørlandske!
    Skal si det var stille her inne denne fredagsmorgen? Er alle fyllesyke eller har forsovet seg?

    Nå skal det pochcher meg bli godt med helg. Bare synd man har laget en del arbeid til seg selv i forhold til at man har invitert middagsgjester til i morgen. Mye som skal gjøres før gjestene kommer.

    Ellers kom det snø i natt. Men det er nokså fuktig da det er 1,5 plussgrader ute. Skal visst bli frost i løpet av helga. Så da blir det holkeføre og skøyteglatt her. Var det ikke nå man skulle tatt en måned eller to i Thailand?

    Er nok derfor jeg drikker....

    God helg!
     
  3. SASDC8

    SASDC8 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,369
    Likes mottatt:
    1,526
    Bonuspoeng:
    113
    Morgen fra Holkeføre (aka Bodø). 30 cm snø etterfulgt av styrtregn og frost gjør at hele byen føles som en eneste stor istapp... Så ja et par måneder i Thailand hadde ikke vært ille akkurat nå.

    @Christian kjører et par sikkerhetsprogrammer som sørger for at snokere ikke ser noe særlig når jeg bruker åpne nettverk. Har ikke hatt noen problemer så langt i alle fall.

    Ha en super fredag, for det er endelig det ja :D
     
  4. Christian

    Christian Senior Medlem

    Innlegg:
    895
    Likes mottatt:
    292
    Bonuspoeng:
    63
    Har du forslag til gratis sikkerhetsprogram til Mac?
     
  5. SASDC8

    SASDC8 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,369
    Likes mottatt:
    1,526
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg bruker Avira for Mac, selv om OS X er ganske så trygt i utgangspunktet.
     
  6. Cecilie

    Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

    Innlegg:
    2,180
    Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113
    ... i tillegg så blåser det jo en del her i by'n, så istappene er helt skjeve. :p
    Ellers en god morgen herfra også. Et par timers arbeidsinnsats før jeg kan ta litt time-out i helgen.
     
    SASDC8 liker dette
  7. Kjakan

    Kjakan Let There Be Dragons!

    Innlegg:
    1,235
    Likes mottatt:
    950
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra Oslo. Solen stakk så vidt frem på vei til jobb (dro sent...) men nå har det skyet til igjen. Så det var vel det vi fikk denne vinteren. Ikke holke lenger, men det veksler veldig over/under 0, så legevakten kjører nok lange vakter for tiden. Fikk en særdeles dårlig nyhet i går da en av datterens lagkamerater hadde en kraftig ulykke på håndballbanen i går og ble fløyet bevisstløs til Ullevål med mulig kraniebrudd. Ikkje bra, men vi krysser fingre for at det går bra!

    Ellers er det ingen møter i dag, og så gleder man seg til helgen der vi faktisk skal i 30-års lag på Telenor Arena av alle steder. Så det blir nok et bra party!

    Du bør sikre deg to steder: både på maskin som @SASDC8 sier, men også med VPN slik at selve trafikken ikke kan overvåkes/tappes. Da blir all trafikken din kryptert og uleselig. Arbeidsgiver burde ha et VPN-tilbud til deg slik at du jobber som om du var på kontornettverket.
     
    SASDC8 liker dette
  8. no-backpacker

    no-backpacker www.lavfodmap.no

    Innlegg:
    526
    Likes mottatt:
    728
    Bonuspoeng:
    93
    God formiddag fra Bergen.
    WTF, ja, jeg skulle egentlig fortsatt vært på det kjipe CP i Nottingham, men pga. en latterlig tann, pakket jeg snippesken (hehe, de som hjalp meg å bære kofferten opp trappene på tuben i London ville neppe snakket om bagasjen min som "snippeske".... :) ) tok tog til London og hoppet på et fly hjem i går kveld. Tannne murrer fortsatt og jeg har tme hos tannlegen i morgen.... Pga. sykdommen min er tennene mine ekstremt dårlige i tillegg til at stort sett alt som kan gå galt ofte går galt, som at bedøvelsen ikke virker, rotfyllinger mp gjøres opptil flere ganger, røtter må kappes, må alltid gå på forebyggende antibiotika pga. fare for betennelse ved alle små inngrep osv... jeg stoler IKKE på engelske tannleger i utgangspunktet og ihvertfall ikke med min tannlegehistorie... Da var det bare å komme seg hjem, noe tannlegen min var enig i.

    Så nå sitter jeg i snøkaoset og skal hente bilen som har vært på verksted, igjen... Kanskje på tide med ny nå... :-(

    Hehe, jeg sendte mannen på det enda kjipere, men til havle prisen, HIX nede i gaten, da jeg dro.

    PS. 8. plass på bestselgerlisten er en god start på helgen! :-D

    Xxx.
     
    SASDC8 and Bjoern In America like this.
  9. Kjakan

    Kjakan Let There Be Dragons!

    Innlegg:
    1,235
    Likes mottatt:
    950
    Bonuspoeng:
    113
    Grattis! Det er jo moro!
     
    no-backpacker liker dette
  10. Ruby

    Ruby Super-veteran

    Innlegg:
    1,922
    Likes mottatt:
    6,660
    Bonuspoeng:
    183
    God fredag fra Sandvika, dagens to timersmøte er ferdig og nå er det helg. Straks blir det flytog opp te OSL og DY over fjellet 14:30.
    Fryser inni h@ på beina, har bomma kraftig på sko tøyet i dag...
    Ha en god helg
     
  11. Darkcho

    Darkcho Veteran

    Innlegg:
    2,390
    Likes mottatt:
    3,327
    Bonuspoeng:
    113
    God fredag fra vestkysten! Her har jeg hamret inn booking på intet mindre enn 15 flighter I dag, blant annet første turer med Brussel Airlines. Blir kjekt å prøve noe nytt, men ser ikke ut som det blir Avro på meg, kun A319 =(

    Ha en fin helg!
     
  12. no-backpacker

    no-backpacker www.lavfodmap.no

    Innlegg:
    526
    Likes mottatt:
    728
    Bonuspoeng:
    93
    Tusen takk! Jepp, veldig, men å skrive rett i den forige meldingen var visst ikke så lett... <rødme>... :-D

    Xxx.
     
  13. Bjoern In America

    Bjoern In America Digger USA og Japan!

    Innlegg:
    744
    Likes mottatt:
    1,009
    Bonuspoeng:
    93
    It's weekend, det betyr børs fri, velkommen football og annen sport! :D

    2 down, 12 to go!

    Countdown to Super Bowl.

    Go Patriots! :D

    Ellers to ny bestillinger på BA, går for gull nå...?

    Take care folks!
     
  14. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    TSA-PRE ruler gata!!!!

    United Club EWR SUGER KU!
    (ihvertfall stinker det stekeolje. Fytti katta. Øynene renner)

    UA38 eller 39 eller noe sånt venter.
     
  15. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    God aften fra Powercourt hotel halvtimen utenfor Dublin.

    En lang reiseuke er over. I morgen gjenstår bare hjemreise til Chicago som går med AA i biz

    Skal bli godt å komme hjem etter nesten 3 uker borte. Ha en god helg!
     
  16. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Tasset ut av loungen. Ned for å ta en øl. Her har de kun automatisert bar.

    1) Scan boarding pass så de kan minne deg på å gå til gate
    2) velg i menyen
    3) Betale med kortleseren på ipaden, eller med miles.

    En halvliter er 1000 UA miles.

    Genialt konsept, utover at samtlige kortlesere på iPad var ødelagt, og det fantes ikke noen back up. Cash tok de ikke.

    Men på et tidspunkt kan det bli litt kult.

    [​IMG]
     
    KristianSk liker dette
  17. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Wohoooo! Den baren ble tidenes suksess. Red Sox lua mi åpnet praten og til slutt fikk en fyr fra Goldman Sachs kortet til å virke. Da ble stemningen skyhøy, og vi ble 5 stykker som gjorde tidenes partai.

    Sjelden vært så glad for at jeg evakuerte en lounge.

    Så god natt fra UA ettellerannet. 38?
     
    Travellingalf liker dette
  18. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Red sox lua di har en veldig spesiell plass der hverken sola skinner eller Goldman Sachs kort virker :p
     
    Storg, TOS, LN-MOW and 1 other person like this.

Del denne siden