God eftan fra Radisson Blu OSL. Trivelig tur med Norwegian fra Helsinki tidlig i dag etterfulgt med av en p akkfull dag med møter i Oslo. Nå venter en samtale til om en time før det gjøres klar til koma før BA og AA tar meg til LAX i morgen og ett pakkfullt FTU. Hjem søndag og full fart igjen mandag. Pust i bakken blir det til jul. Ha en bedre helg!
Snart halvveis i arbeidsdagen og man har inntatt et par kjappe hjemmemekkede grilled cheese sandwiches. Sitter og funderer på om jeg skal ta meg en kopp kaffe til .. Lufte bikkjene litt først kanskje. Ellers kan man jo markere at KLM hadde sin siste 747-flight ttil St Maarten i dag ..
God kveld fra Oslo! Etter en lang arbeidsuke og en litt i overkant masete fredag på jobb var det veldig godt å sette seg ned i sofaen med noe godt i glasset og litt godteri ved siden av. Nå skal det ikke gjøres noe mer i dag, det er helt sikkert... Nyt fredagskvelden alle sammen
Og Lufthansa har siste flight med 737 denne helgen. 48 år etter at LH var lanseringskunde og 155 fugler totalt i tjeneste, lander Bobby for siste gang på FRA i morgen kveld. #thankyou737 på Facebook/Twitter facebook.com/events/110195899456336