God morgen fra ANA's lounge på Narita. Ferien er over og det er på tide å vende snuten hjemover. Jeg registrerte at SK983 landet mens jeg ruslet mot loungen, så jeg satser på at alt er i rute og at jeg er hjemme i kveld en gang. Ønsker alle en god fredag og en god helg når den tiden kommer.
God fredag fra Dubai! Iskalde 20 grader her idag tidlig. Blir heldigvis varmere utover dagen. Første dag tilbake på jobb etter ferie. Begynner å se frem til jul. Butikkene bugner allerede over i julepynt og stas. Moro. Ha en flott dag!
God morgon frå Gardermoen. Reisa starta kl. 23.30 med nattbuss frå Sogn og går vidare med Austrian kl. 06.10. Turen går til Praha for å sjå Høgmo sin (forhåpentlegvis) siste kamp som norsk landslagstrenar. Ha ein strålande dag alle saman!
God morgen fra loungen på Gardermoen! Den styggtidlige 0625-avgangen med Lufthansa til Frankfurt er snart klar. Så ANA First til Tokyo ... Det blir en bra dag.
Triveleg å treffe deg! Spørs om ikkje du kjem deg avstad før meg, vi sit her framleis. God tur vidare!
God morgen .. dis over indiske hav .. det blir en lang dag, Kenya Airways har vært så elskverdig å kansellere formiddagsflyet til Nairobi i morgen, så vi er flyttet til 03.00 i natt. Da blir det seks timer på flyplassen i Nairobi .. Vi er også blitt fortalt at vi må være på flyplassen her to timer før avgang .. slik går dagen ..
God morgen fra Trondheim -4,5 grader fra morra her...føltes som 0. Kidsa levert i barnehagen, jobbem er i gang og kaffen er i koppen. Har et par kalde i kjøleskapet som skal nytes i sofaen i kveld, muuuligens det forefinnes en yderst liten akkevitt også. Ha en fin fredag
Lenge siden jeg har skrevi her, så da er det vel på tide å si god morgen på nytt! -10 hjemme i morres, kontoret er heller ikke noe bedre. Ha en fin dag!
God morgen fra jr suiten på Royal Garden Trondheim. Fikk opplyst ved innsjekk i går at bestilling av frokost til rommet var gratis, så da gjorde jeg det: Og fikk nettopp dette inn på rommet: + Insideflyer på laptopen, så er dette en god start på dagen! En god dag ønskes alle.
God ettermiddag fra Trondheim. Sitter trygt plassert utenfor bollekantina til SAS og ser ned på CRJen som skal ta meg med til Stavanger i dag. Været sier tydelig at årstid skal skiftes ut snart, så får bare ønske alle forumister en god helg.
Ahhhhhh nå er jeg glad for at jeg ferdig på jobb snart... Hjem og mekke mat , deretter begrave seg i soffen med en kald "Summer Ale" fra Utsikten bryggerilaug by Køllers Ha det fint !!
God morgen, ja! Sol og fint her, men et fint teppe av røyk ligger over hele regionen. Ikke noe kult for de som plages av sånt. Mye skogbranner rundt grensene til Tennessee og North Carolina og røyken blåser denne veien. På tide med litt skikkelig regn nå ... Grei tur hjem med KLM i går. Byttet fra 777-200 til -300 så plutselig var det 100 ledige seter. Tipper de som satt oppå hverandre i Comfort virkelig følte de fikk valuta for pengene der vi i bakerste seksjon breiet oss med en tre- eller fireseter hver. Så alt i alt en fin tur. Både GT før maten, konjakk fra flaske (stor sjenk) og bransjens beste rundstykker hjelper stort. KLM er ikke BARE negativt.
God kveld fra Oslo. En tidlig start i dag da vi fikk sykdom på jobben og jeg måtte møte opp allerede 0615, så etter nesten 10 timer på jobb føles det nå helt ok å sitte i sofaen med litt godt å drikke og en sjokoladebit, er jo tross alt fredag I morgen skal jeg ut og fly litt, så får vel pakke litt i kveld ettersom det jo blir hotellnatt i morgen kveld, er ikke veldig mye man trenger for en liten helgetur med kun 1 overnatting, men litt må man jo alltid ha med seg på tur. Nyt kvelden og god helg alle sammen
God ettermiddag fra DXB, Kom inn med QR til DWC i morges. Det var en pussig opplevelse, snakket med noen hyggelige ansatte i Dubai Duty Free, som kunne fortelle at det var totalt 9 flighter som landet denne fredagen. Skal legge ut en beretning fra QR - ARN-DOH, men vet ikke om jeg tør gjøre dette før på mandag. Det var danse-band i 41 000 fot, QR gikk tom for champer etter 2 timer, hvitvin etter 2,5 timer. Dette blir total-slakt. Ellers kan jeg fortelle at brune-sko ikke er greia. @tommy777 var veldig skeptisk i Oslo for tre uker siden. Ellers tenker jeg at Dubai er blitt de voksnes "Granca"
God kveld frå Romerriket! Monterar ny forsterkar i kjellarstova til søs og svoger. (Stuttfeiten kjem med gode råd, svoger svetter bak TV-benken) Gratis Über i New York i morgon? https://awardwallet.com/blog/free-uber-rides-on-small-business-saturday-new-york/ Ha ein fin kveld alle sammen!
God kveld fra Trondheim. Landslaget ligger som forventet under, bye bye Per M. Sjakk er faktisk hakket mer interessant og det sier sitt. Har ikke sett noe fredagsinnlegg fra Mr.777 i dag. Har det ikke kommet eller er det bare jeg som har gått glipp av det? Ha ei knall helg alle sammen
Vi får se fremover mot EM i 2020. Best å ha tidshorisonten i sjakk. To timer igjen av et skift hvor jeg stort sett har måttet mase med ting som ikke virker, spå det skal bloi godt med noe godt i glasset etter middag. (y)
God fredag fra California. Hjemme i går ettermiddag fra mitt første cruise med Royal Caribbean, noe som ikke akkurat imponerte bortsett fra at kapteinen var fra Lofoten og vi hadde en hyggelig samtale som førte til at han sendte en 130 dollars flaske vin on the house en av kveldene. Jeg plasserer RCCL under Norwegian i min bok. Skiltene til nybilen kom i dag, ellers lite å melde. God helg!