God morgen fra SVG, først litt jobb. Så på tur til london med noen venner på guttetur. 5F til London, kan ikke være så gale! Ha en fin dag, og god helg!
God morgen fra OSL! Hvilken lounge er det man skal gå til i München? Lufthansa og star Alliance gold.
Go morn fra Trondheim Minstemann hjemme med feber idag, mor er på vei for å overta den syke. Blir vel rolig for henne, travelt som vanlig for meg..... Ha en fin fredag
God morgen fra Værnes, Forflytter meg til Oslo for litt jobb og helgens store høydepunkt, InsideFlyers loungeraid på lørdag. Ha en herlig helg
God morgon frå Sogn, Skulle gjerne ha vore med på loungeraid i London. I staden går turen etterkvart til Bergen for å hoppe på flyet mot Kirkenes, via Oslo. Destinasjonen vert Vadsø. Hadde eit håp om å få utnytta vintersatsen eg handla inn til Svalbard, men ser ut til at temperaturen ikkje er veldig ulik den vi har her i sør. Ha ei god helg!
God morgen fra Oslo. Rødsnute til Bergen i dag, og jeg har blitt tildelt det nydelige 15E... Vurderer 100% seriøst å løpe fra kontoret et kvarters tid for å endre sete i automatene ved Flytogterminalen. Ha en bra helg folkens!
Fredag i Olja også og denne karen er smått misunnelig på alle som skal på tur og andre morsomme ting denne helga. Men som nevnt før, nå til dags skal man ikke klage så lenge man har en jobb (i Olja) i det hele tatt. Så man får ta det med ett smil, gå i VO-møte nå klokken åtte og drømme videre om første pils på onsdag... Ha en strålende helg folkens!
Jeg feiget ut og forlot olja, riktignok satt jeg "trygt" på land i ett lite kontor. Sitter på toget til Halden, med en grei promille. Skal riktignok ikke krysse fylkesgrensa. Er litt spent på om jeg rekker forelesningen på Gløshaugen til tirsdag. Håper morgenflyet til Trondheim går som planlagt, uten steik....
Viss du vanligvis får steik på morgenflyet til Trondheim så er i alle fall jeg imponert! Hvilket flyselskap snakker vi om?
Du vet, like godt som meg at det skulle stå StReik Det er visstnok dårlig med korrekturlesing i de sene nattetimer