God freeeeedag

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av LN-FHU, 05. juli 2019.

1. LN-FHU

LN-FHU Freaked out member Moderator

Likes mottatt:
    10,294
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Trondheim
    Duskregn og 8 grader...skal visstnok gå over til helga....:rolleyes:
    Jobb først, deretter rett på hytta for litt R&R ( som inkluderer Fernet og pils ;) ). Blir vel litt grusarbeid , da haugen ikke har krympet nevneverdig i det siste...

Ha en fortreffelig fredag :D:D

Earl, jgroneng, kjeeli and 8 others like this.
  2. indahla

indahla Flyr for lite...

Likes mottatt:
    21,949
    Bonuspoeng:
    293
    God fredag fra Larvik!
    Strålende sol og kun 3 arbeidsdager til ferien begynner. Så noen dager hjemme før hele familien på fire flyr OSL-EWR i SAS C den 15/7. Nedtellingen har begynt for lengst!

Ha en fin dag, alle sammen!

Earl, jgroneng, kjeeli and 8 others like this.
  3. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    64,731
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra hovedstaden!
    Frokosten er fortært, nå er det kaffe på hjemmekontoret. Og lett start på dagen med IF I stedet for jobb..

I går fikk jeg endelig robotgressklipperen til å fungere igjen, etter at "noen" hadde ødelagt grensekabelen under oppussing i fjor. Deilig!

13 dager til neste flytur og starten på ferien for min del. Kun en kjapp OSL-TOS-OSL, før hytten kaller. Men poengene fikk ben å gå på (eller vinger å fly på?) under salget her forleden, så appen er full av bookinger. Men poengkontoen ser litt sliten ut..

Jaggu er det ikke snart helg!
    Bon voyage, God fredag, god sommer, osv.

Earl, jgroneng, kjeeli and 6 others like this.
  4. flying_all

flying_all Finnair Platinum + EBD / EBG lifetime

Likes mottatt:
    7,006
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Kathmandu!
    I dag blir det fly til Paro i Bhutan med DrukAir :)

C016FE98-D5EE-46CF-9720-AF4C99705B53.jpeg

phileas, Earl, indahla and 14 others like this.
  5. Sonictravel

Sonictravel Veteran

Likes mottatt:
    29,490
    Bonuspoeng:
    183
    God fredag!

All bagasje og hele familien stablet inn i en maxi taxi på vei til OSL hvor SK907 skal bringe oss over til EWR.

Let the summer commence! :D

Earl, indahla, jgroneng and 10 others like this.
  6. Kaffen

Kaffen Globetrotter

Likes mottatt:
    5,959
    Bonuspoeng:
    183
    Får hilse fra basseng katten på resorten der jeg bor :)

20190703_065331.jpg

7. Avixlo

Avixlo Veteran

Likes mottatt:
    8,643
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Sandefjord i Bestfold
    Nå har vi kjøpt flybillett til Evenes for min mor som skal i bryllup i Harstad i August.
    Idag blir det litt jobbing på obs på Fokserød. Utdeling av Polly Peanøtter også spiser jeg ikke Peanøtter selv, jaja.

Ellers får folk ha en God fredag uansett hvor hen i verden den tilbringes

Earl, jgroneng, kjeeli and 4 others like this.
  8. Wiolenze

Wiolenze Veteran

Likes mottatt:
    33,625
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen, hjemmekontor fra rett utenfor OSL i dag før det blir en kjørings for helgetur til Resö sør for Strømstad.

Ingen planlagte flights neste uke, litt godt.

God helg folkens

Earl, jgroneng, kjeeli and 5 others like this.
  9. Wendel

Wendel Medlem

Likes mottatt:
    518
    Bonuspoeng:
    93
    God Fredag!

Er nå inne i ferieuke nr 2 denne sommeren, og når helga er omme så har uka bydd på behagelige 80 timer på ærbe... Ferie er oppskryt?

Dessverre ingen flytur i sikte før i November(!), men kan jo håpe på litt dårlig vær iløpet av de neste 2 ukene, isåfall er Gardemoen kun 2 timer unna:D

Nyt helgen dere som har fri/ferie! :)

jgroneng, kjeeli, Kristian and 3 others like this.
  10. Flyvende_mare

Flyvende_mare Drømmer om F

Likes mottatt:
    3,155
    Bonuspoeng:
    93
    Her telles timene ned før ferien ENDELIG kan begynne! Først en natt på Radisson Plaza og konsert i Oslo i kveld, før det bærer av gårde til GMP via CPH og PEK i morgen! Planen er å ikke drikke alt for mange øl for å holde formen til turen, vi får se hvordan det går med den planen :rolleyes:

Plusgrade til C gikk som bestilt gjennom på minstebud, så da er det bare å glede seg til CPH-PEK delen hvertfall!

Har også gravd gjennom både Beijing og Seoul tråder i ukevis og funnet masse gode tips fra dette herlige forumet :D Riktig god helg og god sommer!

indahla, jgroneng, kjeeli and 7 others like this.
  11. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    875,505
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen!
    I dag er verdens vakreste by badet i sol!

Reiser til Frankrike neste uke, laaaaaangt bak i bussen, bl.a. for å se innspurten på 7. etappe i Tour de France i byen Chalon-sur-Saône.
    Fikk mail fra hotellet i dag, målgangen er så nær hotellet at det vil være problemer med parkering og ankomst til byen når vi kommer. Dermed droppet vi Reims på veien og tar to netter på hotellet.
    Litt leit å komme til en fest og måtte stå utenfor og ikke være med før festen er over.

Earl, indahla, jgroneng and 10 others like this.
  12. Arvid1410

Arvid1410 Veteran

Likes mottatt:
    7,025
    Bonuspoeng:
    183
    Wow, kan jeg spørre om det er mobilkamera som gir et teknisk så bra bilde?

13. Arvid1410

Arvid1410 Veteran

Likes mottatt:
    7,025
    Bonuspoeng:
    183
    Vi hadde litt samme trafikkproblemstilling i fjor da vi skulle kjøre fra Alpe d'Huez. Da var det riktignok avreisen som var problemet, men måtte via Torino for å komme oss til Nice dagen etter...

Eddie47 liker dette
  14. Arvid1410

Arvid1410 Veteran

Likes mottatt:
    7,025
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag fra Jessheim. Strålende vær, men ikke de store temperaturene. Var likevel deilig med en rusletur på morgenen etter at bilen ble levert for å få ny frontrute.
    Trodde egentlig den store feriestillheten hadde senket seg, men så dukket det plutselig opp en tur til Stockholm tidligere i uka og København neste uke så det ramler da inn noen flights og poeng...

15. Travellingalf

Travellingalf Ut på tur - aldri sur Moderator

Likes mottatt:
    10,255
    Bonuspoeng:
    293
    God fredag formiddag fra Olja også.

I går hølja det ned hele dagen og da var det selvfølgelig utearbeid på agendaen. I dag er det opplett og til og med tendenser til sol og da er jeg inne i vaskeriet for å montere en ny tørketrommel til de i Cateringen. Jaja, er det ikke typisk.

Uansett så har både jeg og de hjemme fått nok av den foreløpig begredelige sommeren, så i går ble det bestilt fire flybilletter i SAS Plus på poeng til Kreta. Avreise om fjorten dager og retur den 31. til 90 000 poeng. Og jada, jeg vet det er tabu å bruke poeng på slikt, men når de samme billettene ville ha kostet nærmere 31 000,- om vi skulle betalt for de så synes jeg vi har fått bra valuta for poengene. Og så kan de jo avbestilles om det plutselig skulle bli sommer her hjemme også.

Utfordringen kan nok bli å finne overnatting der nede som ikke ruinerer oss, men det ser ut som Airbnb har noen ok muligheter i alle fall. Og nå leser jeg at man kan opptjene poeng (Avios) via Airbnb også, så det er jo bare en ekstra bonus.
    Så om noen har anbefalinger til leilighet/hus på Kreta med minimum to soverom og svømmebasseng så er det bare å komme med de!

I mangel av eksotiske feriebilder så får jeg avslutte med utsikten fra lugaren min;

IMG_0201.JPG

Ha en strålende fredag og en fin helg folkens!

Avixlo, phileas, Earl and 16 others like this.
  16. Sunnfjordingen

Sunnfjordingen Sunnfjording

Likes mottatt:
    25,634
    Bonuspoeng:
    183
    God lunchtid frå eit Sunnfjord som badar i sol. Her gler ein seg framleis over at ein skal ut og fly interkontinental business om vel fem månader. Ellers byr dagen på eit dilemma. Ein ven skryt av noko han kallar 16:8-dietten der ein verken et frukost eller kvelds, men berre et i eit 8-timarsintervall midt på dagen. Ikkje ete frukost..... Er det verdt det? o_O

Avixlo, jgroneng, kjeeli and 3 others like this.
  17. Kaare_Lars

Kaare_Lars Medlem

Likes mottatt:
    601
    Bonuspoeng:
    93
    Alle 4 i Business class? Gratulerer, blir sikkert en topp opplevelse og minne for livet!

indahla liker dette
  18. indahla

indahla Flyr for lite...

Likes mottatt:
    21,949
    Bonuspoeng:
    293
    Jepp! Fikk booket 2 i C og 2 i pluss i august ifjor. Også er det blitt sluppet 2 seter bort og 2 seter hjem i etterkant. Med FP nivå 4 blir det jo ikke dyrere heller =)

RoadKing liker dette
  19. Misterix

Misterix Veteran

Likes mottatt:
    3,576
    Bonuspoeng:
    113
    Da var såkalte Vy region tog bestilt til Lillehammer etterpå. Gleder meg vel mest til serverings vogna :D

Avixlo, Earl, jgroneng and 1 other person like this.
  20. PVflyer

PVflyer Medlem

Likes mottatt:
    149
    Bonuspoeng:
    33
    Last edited: 05. juli 2019
    Misterix, TOSflyer and holmen like this.

Del denne siden