Glad morgen fra hovedstaden. Langhelger er digg!!! Selv om arbeidsuker starter i 13-tiden med ny jobbreise. Ha en fantastisk mandag!
God mandag! I dag venter et kort telefonmøte før jeg så flytter opp til Grefsen Tennisklubb for å bli der resten av døgnet
God mandag morgen! Bunkret opp med kaffe, klar for pinsens siste arbeidsdag. Allerede sjekket inn på 2x flighter for i morgen, endelig en runde i nye loungen
God morgen fra en Flosterøy som bader i solskinn fra skyfri himmel! Her er også innsjekk foretatt for den første flyvningen i morgen. Dessverre blir det nok ikke kantinebesøk på meg i Ozlo i morgen, men på returen på onsdag så skal jeg nok få sneket til meg et lite besøk. Stikkord for dagen: Solfaktor Saltvann Brygga Dette kan vel kalles en fin start på uka Ha en fin mandag!
God morgon från Frösundavik! Jobbdag här i Östeuropa. Går runt och sjunger på "I've got rythm". Det är en riktigt bra måndag idag och solen den bara skiner. Ha en riktigt strålande måndag folket.
Han er inte sjuuuuuuk ....... G'lunch fra Mosjøen. Rød i panne og nakke etter to dager på Farmen. Godt gjort å bli solbrent ved Polarsirkelen ... Et par timer igjen av vakta. Så blir det mer House of Cards.
God midt på dagen fra det Sørlandske. Her er vi i vei til båten for en deilig ettermiddag på sjøen og på hytta. Eneste som skal tilpasses innimellom er en liten telefonkonferanse med Junaiten. Ha en flott 2 pilsedag.
Jaggu sa jeg fri God formiddag fra Chicago. Her har dagen ikke gått som planlagt etter at sjefen mistet broren. Så jeg måtte ta over en masse av hans gjøremål og møter på morran i dag. Håper @Bizflyer fortsatt er edru når jeg ringer han om litt 747 til Frankfurt over atlanteren i natt i annen etasje. Dessverre er det United og ikke Lufthansa som skal fly meg over, men beste setet i biz og wifi lover godt. Ha en super fridag, whatever is left
God mandag (med 2 minutters margin) fra Klepp. Hatt en flott helg med mye fint hver, lover ikke fullt så bra resten av uken.