God, grytidlig torsdagsmorgen!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Petter B-C, 29. sept 2016.

  1. Petter B-C

    Petter B-C Senior Medlem

    Innlegg:
    1,274
    Likes mottatt:
    1,579
    Bonuspoeng:
    113
    Våknet just på sofaen, av Chris Tarrant på TV. Togtur opp til Inle lake. Vakkert. Der vil jeg dra en gang.

    Blir litt reise"glamour" her også i dag; t/r Kjevik for å droppe av dronninga til 7:20-flighten. Kanskje jeg er heldig og får sett et fly i det minste??

    Ha en fortreffelig dag, uansett om du er på reisefot eller har 3 dagers landlov som meg :D
     
    Last edited: 29. sept 2016
    LN-FHU, geddi, Eddie47 and 1 other person like this.
  2. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    14,078
    Likes mottatt:
    68,759
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen ... her er et forferdelig vær på Vestlandet og fruen mener at det "ikke går" noe fly ...
    Men jeg er på vei til SK238 og togstreik i Oslo området ...
    skal være på et møte på Lysaker kl. 09.00

    Ha en flott dag!
     
    Petter B-C liker dette
  3. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    14,078
    Likes mottatt:
    68,759
    Bonuspoeng:
    293
    IMG_5702.JPG Så er de på'an igjen ..
     
    geddi, Petter B-C and Wiolenze like this.
  4. Wiolenze

    Wiolenze Veteran

    Innlegg:
    4,366
    Likes mottatt:
    28,907
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Holiday Inn Mai Khao Phuket, endelig viser sola seg. De har event med hotell management i går, noe de har for IGH elite hver onsdag. Snakket litt med hotellsjefen, det hadde vært regn 28 dager på rad så må nok regne med skylling i dag også.

    Ellers så er jo stranda stengt pga portugisiske krigsskip. Helt greit egentlig, de hadde plukket i en bøtte i går. Ikke så ivrig på å bli brent av en slik

    Ha en flotters dag
     

    Attached Files:

    geddi, Petter B-C and Eddie47 like this.
  5. Petter B-C

    Petter B-C Senior Medlem

    Innlegg:
    1,274
    Likes mottatt:
    1,579
    Bonuspoeng:
    113
  6. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    14,078
    Likes mottatt:
    68,759
    Bonuspoeng:
    293
    Det rugget godt og kaffen skvatt .. da den blå gourmetboksen var delt ut og kaffen skjenket opphørte all aktivitet i kabinen og alle måtte sitte ..også CC

    Nyheter fra den blå Gourmetboksen .. nytt smør!! Dansk økologisk med kvernet salt... bedre enn det gamle svenske!

    Og en ting til, da jeg etterlyste de grove rundstykkene sa damen "de er ikke grove, bare farget!" Og jeg som alltid hatt tatt de fargete fordi jeg trodde de var sunnere??
    Er kunstig farget mel sunnere en ufarget???

    Føler meg lurt av bolaget!
     
    Wiolenze liker dette
  7. geddi

    geddi Senior Medlem

    Innlegg:
    1,286
    Likes mottatt:
    3,195
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra et forblåst, men for tiden opplett Bergen. Men det skal ikke vare lenge har metrolygene lovet. Blir en ny syndeflod ala tirsdag.....og som tirsdag stikker jeg avgårde til Berlin hvor solen skinner.....akkurat som tirsdag.

    Men først skal det jobbes litt, men kofferten ligger klar i bilen med, for aller første gang, takket være @mathiasfe, med insideflyer tagg :D

    En klar oppgradering av kofferten synes jeg.
    koffert.jpg
     
  8. geddi

    geddi Senior Medlem

    Innlegg:
    1,286
    Likes mottatt:
    3,195
    Bonuspoeng:
    113
    1) :eek:
    2) :mad:
    3) :confused:
     
    Eddie47 liker dette
  9. Origo

    Origo Senior Medlem

    Innlegg:
    1,247
    Likes mottatt:
    2,711
    Bonuspoeng:
    113
    Hadde flighten etter deg (07:25). Samme forløp her, og kapteinen uttalte at det skyldtes uanmeldte værforhold... Bare fiffen i plus fikk servering. Som første mann i apeklasse fikk jeg kun observere gourmet-fråtsingen foran.
    Ha en fin en, med eller uten fargede rundstykker!
     
  10. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag fra Trondheim. Sitter med jobben og kaffen....mao alt som vanlig. Allidrett med kidsa i ettermiddag, samt vask av siste ølflasker.
    Været er grått , samt regn. Ha en fortreffelig dag :):)
     
  11. lMartin

    lMartin Jeg var ung og trengte poengene! InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    1,975
    Likes mottatt:
    6,293
    Bonuspoeng:
    183
    Jeg vil også ha!!!
     
  12. Ruby

    Ruby Super-veteran

    Innlegg:
    1,922
    Likes mottatt:
    6,660
    Bonuspoeng:
    183
    God midtpådagen fra Sola. Her er det friske vindpust som tidvis kommer susende, ellers oppholdsvær. Det er godt å være innendørs.
    I går fikk en testet ombordstigning på OSL via en bro på den nye terminalen - D11.
    Ser fram til alt åpner :)
    Ha en fin en da!

    IMG_1457.JPG
     
  13. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,335
    Likes mottatt:
    19,544
    Bonuspoeng:
    293
    God ettermiddag fra forblåste Kristiansand.
    Vi har nå sjekket inn og fått bagasjen sjekket igjennom hele veien til Cape Town, med separate billetter. Så da har vi god grunn til å være fornøyd.

    Ha en fin dag med lang reise om mulig :)
     
    Petter B-C and RoadKing like this.
  14. geddi

    geddi Senior Medlem

    Innlegg:
    1,286
    Likes mottatt:
    3,195
    Bonuspoeng:
    113
    Akkurat boardet SK268 litt forsinket. Hele flyet svaier som en båt i storm. Aldri opplevd tidligere....blir en interessant take-off :eek:
    20160929_140623.jpg
     
    Eddie47 liker dette
  15. geddi

    geddi Senior Medlem

    Innlegg:
    1,286
    Likes mottatt:
    3,195
    Bonuspoeng:
    113
    Enig, det hadde vært bedre. Kom på det for sent.

    Ellers er det usedvanlig bra utvalg av mat i gullstua idag. Både hot dog og roastbiff i tillegg til det vanlige utvalget....thumbs up SAS!
    20160929_151847.jpg

    Edit:
    Nå fant jeg bacon og kylling også. Idag slår SAS virkelig på stortrommelen! :D
     
  16. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    14,078
    Likes mottatt:
    68,759
    Bonuspoeng:
    293
    Fikk akkurat melding fra min sønn som også var med SK268 .. han sa han var sjøsyk før flyet var lettet ..

    Nå er det pølsefest i innenriks (gull) stuen og det er smikkfullt! .. burde vært forbeholdt Diamant .. hadde sikkert vært fullt da også siden alle pendlere er i bevegelse om torsdager..
     
    geddi liker dette
  17. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Tror nok det er er "Plus" billetter til lommerusk som fyller kåken.

    Her i USA kan man bare drømme om pølsefest både i lounger og andre steder. De kan f#%" ikke lage skikkelig pølser, drives me nuts.

    God morgen fra en flunka ny 737 på vei til Seattle via Alaska Air. Starbucks kaffe redder dagen.

    Den store nyheten på reisefronten i dag er vel at BA har kuttet ut gratis everything på short haul bak gardina. Takk skal du ha Alex Low Cost.

    Sånn går nu dagan
     
  18. KatManDu

    KatManDu Senior Medlem

    Innlegg:
    574
    Likes mottatt:
    746
    Bonuspoeng:
    93
    På jobb har vi hatt 'shorts & sandaler ut september!', og i morgen er det siste dagen. Friskt og behagelig :)
    Og trost og sisik, gjøk og stær holder på med de siste preflight-testene + laster opp mat; god tur!

    Og god tur til alle som er på vei ... enten du sitter i 1A eller 99Z (er det seter over 100 forresten?).
     
  19. Upsaker

    Upsaker Fastboende

    Innlegg:
    7,696
    Likes mottatt:
    21,779
    Bonuspoeng:
    293
    God ettermiddag fra New York. Dagens store spørsmål er om vi skal gå i SAS- eller Senator-loungen før SK907..
     
  20. Martin F

    Martin F Senior Medlem

    Innlegg:
    627
    Likes mottatt:
    562
    Bonuspoeng:
    93
    SK907 har allerede ankommet EWR, men du rekker sikkert lougen en tur før SK908 går tilbake ;)
     
    RoadKing liker dette

Del denne siden