God morgen fra AMS. Her her de nå faktisk fått innsjekkingsautomater(!) På tide kan man vel si. Mustangen er levert, og jeg venter på å boarde SK822, før det deretter blir SK312 til HAU. På mandag er det ny tur, SVG - OSL - EWR med kone og (2/3) barn i C. Mustangen avbildet i sitt rette element.
God formiddag fra osl. Inspirert av dette forumet tar jeg en solotur til New York denne helga. Snart boarding
God fredagsmorgen! Kan ikke denne tråden like gjerne flyttes over til "Nye innlegg, Forum" ? (pst, til dere som steller med slikt)
Yo fra regnbyen Oslo. Det regner, og det er jo ikke noe nytt. Solkysten i morgen for litt hygge og lysfest. Ha det kjekt Hehe morsomt nok er dette en tidligere DY-maskin. LN-KKV. Her et bilde fra maskinen tatt i mai 2010, på vei mot OSL:
God formiddag fra Trondheim Sol i lange baner her også....turen går til hytta etter jobb. Det skal vaskes og klargjøres før jul. Ha en nydelig fredag
God lunchtid frå Sunnfjord. Her går dagen med til lesing og gjennomgang av tunge og tørre dokument. Flybillettar til neste vekes bartetur er tinga. 7 881,- t/r FRO-OSL-TRD. Takk til alle skattebetalarar her inne. Ellers er madammen nesten ferdig å pakke til ferien som begynner om 15 dagar...
God fredag fra en som ikke har vært så aktiv her i det siste, men det skal vi gjøre noe med. Siden sist har jeg fått booket en hjemreise til TRF en ukes tid i Desember via TRD på vei ned og BGO på vei tilbake. Sanke grunnpoeng+flyvninger here I come Her i Nordens Paris byr vi på -1°C og dette været: Ellers blir det Sjampis og julebord ikveld med studiet og jobb imorgen, så får passe på å ikke få hangover som forrige helg Ellers ønskes det en god Fredag og god helg til alle her
God fredag fra Jessheim. Nyter en dag på hjemmekontoret etter en ukes farting hit og dit. Prøver innimellom å planlegge Tokyo tur. Har selvfølgelig begynt å overvåke Expertflyer som sier F6A6 på LH den aktuelle dagen. Vi har allerede 2 x TG F som i seg selv er strålende, men med LH så hadde vi fått en halv dag ekstra i Tokyo i stedet for ubrukbare 8 timer i Bangkok. Mulig dette kommer i kategorien i-lands problem... Ha en fortsatt strålende dag og helg når den tid kommer
God ettermiddag fra kontoret. Helgefølelsen er til å ta og føle på. Faktisk så oppstemt at jeg klinket til med oppgradering til C når jeg skal teste Finnairs nye rute til CTS på nyåret. Ikke billig, men trikset til såpass god pris på opprinnelig billett at jeg kan leve med det. Hører rykter om at loungen på HEL er under oppussing, men forhåpentligvis har de i alle fall baren på plass til jeg kommer innom
Endelig skal jeg også ut og fly igjen! Ikke helt som planlagt ettersom jeg måtte en tur på et møte i Drammen først + at hun jeg skulle dra med har blitt syk. Nå er jeg i alle fall på vei mot Gardermoen og videre til styresamling i Trondheim i helga. Kveldens planer utgikk ettersom jeg nå drar alene, men i morgen kommer det i alle fall kjentfolk.
God ettermiddag fra Cape Town. Her skinner solen og det er rundt 25 grader. En flott dag i dag med guidet tur ned til Kapp det Gode Håp og etterpå innom flere vingårder før vinsmaking før vi returnerte til hotellet. Kan ikke klage på feriedagen i dag Nyt fredagen folkens