God hetebølge-dag fra Bartebyen

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av kiev, 21. juli 2016.

  1. kiev

    kiev Ex Spært

    Innlegg:
    1,212
    Likes mottatt:
    4,285
    Bonuspoeng:
    113
    Allerede over 20, og meldt over 30 utpå dagen.
    Å så varmt! Sukk. Pes. Stønn.
    (Jeg liker det egentlig, men synd å ikke klage :))

    Nå er Weber-smokeren fyrt opp med et par overvintrede ribber inni, ymse drikke ligger til kjøling/ettermodning, så alt ligger til rette for fråtsing utpå kvelden.

    Ha en god dag rundt i den ganske verden!
     
    Larata liker dette
  2. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra det Sørlandske!
    Ikke mye hetebølge her i dag tror jeg. Det er overskyet, 19 grader og det snakkes om et uvær som skal komme innover i løpet av dagen.

    Skikkelig kjedelig start på dagen og våkne og kjenne at urinsyregikta er tilbake i tåa. Og når man da finner at hele pilleglasset har rent ut nederst i sekken sammen med støv og drit og mye har gått i tusen knas er det ikke annet å gjøre enn å ringe doktormannen og be om ny resept. Så nå håper jeg den medisinen virker som den skal, ellers har jeg et stillesittende smertehelvete den neste uka. Og da er det ikke rart at jeg drikker...

    Ellers vil jeg lede oppmerksomheten til en liten morsom sak vi har laget på forsiden i dag. Enjoy: https://insideflyer.no/hvilket-flyselskap-beste-safty-demoen/

    God torsdag ønskes! I mellomtiden skal jeg spekulere på hva jeg skal bruke de 150 kronene jeg vant i Viking Lotto i går på.......
     
  3. Bernhard2

    Bernhard2 Medlem

    Innlegg:
    113
    Likes mottatt:
    171
    Bonuspoeng:
    43
    God formiddag fra Værnes. Endelig blitt ferie på meg også.. 15min etter avsluttet nattevakt befant jeg meg på NSBs "flytog" til Værnes. Må vel være godkjent effektivitet det. I idag går turen til Oslo for å møte kidsa som kommer fra Spania i morgen før vi drar direkte opp til Tromsø og tar 14 dager på hytta der. Skal bli balsam for sjela :) ha en fantastisk dag alle sammen :)
     
    Bizflyer and Aussie74 like this.
  4. Aussie74

    Aussie74 United Airlines Million Miler

    Innlegg:
    569
    Likes mottatt:
    1,944
    Bonuspoeng:
    93
    Her på Sola venter vi på det store lyn og torden showet! Skyene har blitt mørke og det blåser godt. Lover bra :D
    God bedring til deg @Bizflyer
     
    SASlovah4evah and Bizflyer like this.
  5. Herlov

    Herlov Poengsanker InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    2,066
    Likes mottatt:
    5,991
    Bonuspoeng:
    183
    God ettermiddag fra Park Plaza Soi 18 i Sukhumvit, Bangkok. Mitt andre besøk. Rimelig, sentralt og greit. Qatar leverte på vei hit fra Oslo, men merket at de hadde redusert menyen litt fra i fjor. Jeg rakk ikke A380 og da ble det førstereis i deres B777. Ingen konkurranse. På gate i Oslo traff jeg også en kar som hadde lest noen av reisebrevene mine og kjente meg igjen. Vi skulle samme vei. Small world. I morgen tar Thai meg over til Vietnam.
     
  6. Tore

    Tore Milehunter Offisiell Representant Admin

    Innlegg:
    5,111
    Likes mottatt:
    114,460
    Bonuspoeng:
    350
    God dag fra OSL
    Skal ta er par dager i SVG med en kompis for å sjekke ut Gladmat festivalen.
    DY skulle ha 1500 spenn mindre enn SAS for turen til SVG, så da klarte jeg ikke å forsvare blå hale i dag....
    DY kvitterte med en foreløpig 50 min delay med det nesten nye F100 flyet fra Carpatair..
    Jaja, de har øl i DY loungen og. (O'Learys)
     
    Kjakan liker dette
  7. Outback_Oggy

    Outback_Oggy You'll Never Walk (or Fly) Alone

    Innlegg:
    468
    Likes mottatt:
    1,749
    Bonuspoeng:
    93
    God dag fra gull-loungen på OSL. På vei til Hong Kong hvor så vidt jeg kan se det er meldt omtrent samme temperatur som i "bartebyen". Ikke at jeg kommer til å merke så mye til verken temperatur eller vær inne på diverse møterom.
     
  8. geddi

    geddi Senior Medlem

    Innlegg:
    1,298
    Likes mottatt:
    3,262
    Bonuspoeng:
    113
    God dag fra sydentempererte Bergen. Å jobbe fra terrassen er ikke så verst :cool:

    27 grader, men nå mørkner horisonten og de første dråpene har fallt....så da må man vel snart gå inn og vente på det spektakulære lyn og torden showet som er lovet.
     
  9. Upsaker

    Upsaker Fastboende

    Innlegg:
    7,757
    Likes mottatt:
    21,957
    Bonuspoeng:
    293
    God dag fra SK-ett-eller-annet på vei til Oslo. Ble oppgradert fra 4A til 14B. "Heldigvis" var 24C ledig. Virker som vi ble kastet rundt da Plus gikk fra 3 til 2(!) rader. Hva gjør vel det når 24B har glemt å dusje og har gjort krav på begge armlenene?
    image.jpeg
     
    Last edited: 21. juli 2016
    Herlov, geddi, Kjakan and 4 others like this.
  10. no-backpacker

    no-backpacker www.lavfodmap.no

    Innlegg:
    526
    Likes mottatt:
    728
    Bonuspoeng:
    93
    God middag fra Bergen!

    Mon tro om det blir regn, lyn og torden? Fra 09.00 til 12.00 var det nydelig vær på Askøy og fruen klarte å sette bakenden i brenneslene da hun skulle plukke bær... Man kan vel kanskje kalle det yrkesskade iom. at det var bærplukking til kakebilder i morgen? :) Jaja... så lenge flåtten holder seg unna er jeg fornøyd!
    :)

    Xxx.
     
  11. KatManDu

    KatManDu Senior Medlem

    Innlegg:
    574
    Likes mottatt:
    746
    Bonuspoeng:
    93
    Noen digre iskalde regndråper klasker mot vinduene, og det blir mørkere og mørkere ute.
    Da er det koselig å ha ei gryte med bacalao og voksenbrus type boks på bordet:)

    Ha en fin ettermiddag, med eller uten bart ;)
     
  12. kiev

    kiev Ex Spært

    Innlegg:
    1,212
    Likes mottatt:
    4,285
    Bonuspoeng:
    113
    Veldig dyp utringing. Håper det bare er brysthårene man skimter :confused:
     
    Last edited: 21. juli 2016
    Upsaker liker dette

Del denne siden