En riktig God Jul fra Dubai til alle dere flotte reisegale på forumet. Det er en sann fornøyelse å lese alle innlegg hver dag og om alle sprell dere finner på for å tjene/bruke poeng. Virkelig ett lyspunkt i hverdagen. Måtte julen bringe det dere ønsker og husk det er alltid lov å bevilge seg selv en (reise)julegave. Goood Jul!
God morgen fra Trondheim og riktig god jul ønskes dere alle sammen. Håper på en fredelig julefeiring til alle. Ha en fin dag
God jul til alle som lider av bonusfeber. La julen bli avslappende og romjulen fylle kalenderen med reiser og hotell
God jul fra Kreta! Været og julepynten kunne vært bedre, men folket er som vanlig hyggelige. Ha en fin dag, med eller uten jolestemning. Og takk for alle gode reiseråd
God jul fra solfylte Rælingen. Rolig start på dagen med sen frokost og julefilmer på tv'n. Rakk t.o.m. vaske bilen til kona før kl 09 i dag også. Blir en rolig dag frem til det braker løs med middag kl 17-ish hos svigers. God jul til dere alle, og håper det er fullt av EB poeng under juletreet i år.
God vintersolverv/jul til alle her. Jeg holder meg langt fra galskapen på kjøkken der mor og far jobber og sjekker litt reiser som kan gjøres neste år. Kos dere met mat, drikke og samvær både i Norge og hvor i universet dere må være nå.
Alt som normalt .... regnet øser ned og vinden gjør at det pisker rundt hjørnene ... "alle" veier er stengt og det eneste som binder verden til Bergen er fly .... God jul alle sammen fra verdens vakreste by!!
God jul med bonusfeber og reisegalskap til alle! Måtte det bli enda villere til neste år. Håper på mange reisegavekort under treet...myke, harde pakker, spiller ingen rolle, så lenge det har noe med reise å gjøre
God jul til alle sammen! Takket være dette forumet har jeg i år kommet meg til EBD uten en eneste jobbreise.. (En reiseglad bedre halvdel og mye avspasering hjelper selvfølgelig også.) Gleder meg til å fortsette med bonusgalskapen i 2017, har ikke tenkt til å gi meg ennå! Håper på reiser under treet, jeg har vært føre var og gir en tur til kona til jul, som jeg skal være med på selv
Ferdig med fyrste økta på jobb i dag. Har fått ein dusj og funne eit greitt slips. Så då kan ein seie seg klar for brunch. God jul alle sammen!