God lørdag fra bartebyen

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Eddie47, 15. aug 2020.

1. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    875,505
    Bonuspoeng:
    293
    ... litt opp fra Solsiden
    Heller grått enn sol ...
    Litt tregt her i Trøndelag: @Stuttfeiten gratulerer med gårsdagen, regner med at @Tore tok godt vare på deg og tok deg med på Trygdepuben ut på kveldingen.
    CAC47917-4C01-41BB-8838-AB19EB7D7BB2.jpeg

2. Sunnfjordingen

Sunnfjordingen Sunnfjording

Likes mottatt:
    25,634
    Bonuspoeng:
    183
    God føremiddag frå Sunnfjord. Her skal det malast no når arvingen og madammen er ute på tur.

Kjekt å sjå mitt gamle nabolag igjen, @Eddie47. Opp den bakken har eg gått mange gangar. Å Trondhjem Trondhjem at æ reist fra dæ.

3. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    64,731
    Bonuspoeng:
    293
    Det er lørdag!
    Yr sier det er sol og varmt. Jeg er uenig.
    Men, shortsen er på, for det er meldt sol og varmt.

Skal straks ut for å ha over nytt hus, det er jo relativt spennende. Så skal vi drikke champagne for å feire ny bolig. (Skal se om vi klarer å finne noen skikkelige glass, ellers blir det nok pappkrus. Eller drikking rett fra flasken..)

God helg, folkens!

4. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    875,505
    Bonuspoeng:
    293
    Tute hver sin flaske?

holmen liker dette
  5. Sonictravel

Sonictravel Veteran

Likes mottatt:
    29,490
    Bonuspoeng:
    183
    God lørdag fra Oslo.

OnePark har vært så generøse å sende meg faktura for 13 dager i P-hus på OSL, samsvarer med periode bilen ikke sto der mellom to perioder booket og betalt hvor den sto der, jævlig irriterende å måtte bruke tid på å ordne opp i slikt rot! :mad:

Kristian and Eddie47 like this.
  6. Flight Cancelled

Flight Cancelled Bonusjeger

Likes mottatt:
    4,038
    Bonuspoeng:
    113
    God lørdag fra Finland. Fikk lyst til å bytte ut speilegg med popcorn når jeg leste enkelte andre tråder her mens kaffen brygget i dag tidlig. Innså da at jeg var tom for nettopp det, som igjen ble benyttet som en unnskylding til å fylle opp lageret med finsk kjøtt, øl, skyr (hvem vil vel ha blåbærsmak når finnene har crème brulee og eplepai) og popcorn. I tillegg til litt nytt fiskeutstyr i anledning morgendagens fisketur til Russergrensen.

@Kristian har forøvrig skrevet ett knallgodt reisebrev om Øst-Finnmark (her) som i all hovedsak tar for seg nordsiden av Varangerfjorden. Den eneste kommentaren jeg må være at det også er fint på sørsiden, noe dagens kjøretur bekrefter.

Nå gjelder det bare å få dette reinsdyret til å flytte seg, slik at jeg får kjørt videre. Ha en fin lørdag. :)
    20200815_155102.jpg

Earl, holmen, Upsaker and 5 others like this.
  7. Kristian

Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

Likes mottatt:
    38,489
    Bonuspoeng:
    293
    Takkar, diverre ikkje ferdig enno, men plutseleg! No manglar eg berre å få dokumentert strekninga mellom Vadsø og Hamningberg.

Reint objektivt ser eg at sørsida er fin, du skal få den. Nordsida gir meg dei opne viddene og panoramautsikten som tiltaler meg veldig. Men eg har no surra rundt på sørsida litt og det er jo eit par perler der òg :)

8. Kristian

Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

Likes mottatt:
    38,489
    Bonuspoeng:
    293
    God laurdag frå Aust-Finnmark!

Høgdepunktet i går var ein triveleg prat kombinert med middag og hjernetrim under ein liten IF-seanse i lag med @Berlioz og hans eks-forlovede. Flotte folk! Jaggu vart vi ikkje nummer fem (av sytten) på fredagskvissen, òg :)

Ha ein fin dag, gode medforumistar!

Last edited: 15. aug 2020
    Earl, holmen and Sonictravel like this.
  9. Sunnfjordingen

Sunnfjordingen Sunnfjording

Likes mottatt:
    25,634
    Bonuspoeng:
    183
    Kva gjer den dyslektiske bonusnissen når han får melding med beskjed om å bestille fyrsteklasse?

Han bakar fyrstekake.

Høhøhø. Tørr humor er god humor.

3F0BF265-1AA1-441C-BA16-B9D373E33053.jpeg

RoadKing, Earl, Spielhaug and 5 others like this.
  10. Wendel

Wendel Medlem

Likes mottatt:
    518
    Bonuspoeng:
    93
    God Lørdag fra Jessheim :)

Helgen er tilbragt hos svigers, med påfølgende ølsjenking!

Etter middag ikveld blei det en lille tur ut på pub for å se litt fotball! Mens jeg ser på kamp klarer jeg å fange opp ordet Tattinger, fra et bord i nærheten. Hodet heves og ingen ringere enn @Tore sitter på nabobordet!

Takk for en hyggelig prat, @Tore :cool:

Fortsatt god helg ønskes alle :D

EndreD, Travellingalf, holmen and 2 others like this.

Del denne siden