God lørdag fra en fredag

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Finn Erik Edvardsen, 30. aug 2014.

  1. Finn Erik Edvardsen

    Finn Erik Edvardsen Medlem

    Innlegg:
    237
    Likes mottatt:
    202
    Bonuspoeng:
    43
    På en liten BrewPub oppe på Capitol Hill Seattle har de ikke bare Nøgne Ø på Flaske (Tindved) men også "On Tap" #100 - ikke dårlig og til min svenske kollegaer store frustrasjon ikke noe Pripne Greier (Pripps). Danskene derimot er godt representert på Flasker - 8 forskjellige hvorav 6 SAS ØL (Mikkeller) samt Evil Twin og en Belgian Tripel ved navn "To Øl F&@* Art Let's Dance" - 14 forskjellige Øl glass i bruk, vi tar øl seriøst her i Seattle !
    En laaaang uke er over - spennende utfordringer - "må" snart tilbake til Hawaii (stakkars meg ;-) )

    Ha en flott lørdag
    PS Hoptimum fra Sierra Nevada er noe bedre enn Nøgne Ø #100 - tror Nøgne Ø er sånn derre Lettøl - bare 10% mens Hoptimum holder 10.4% og IBU 100
     
  2. EB

    EB Forum Kaptein

    Innlegg:
    752
    Likes mottatt:
    434
    Bonuspoeng:
    63
    Glad lørdag fra hovedstaden. I løpet av formiddagen forfly(tt)es jeg til den svenske hovedstaden:) Lunsj med svenske bonusfeber.se på Kitchen&Table rett etter ankomst. Ha en fin lørdag du også!
     
  3. KristianSk

    KristianSk Veteran

    Innlegg:
    1,712
    Likes mottatt:
    1,998
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra London.. Skal straks hoppe i en taxi til Heathrow for en natt i Norge. Ha en brillefin dag
     
  4. Cecilie

    Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

    Innlegg:
    2,180
    Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra Radisson Blu Scandinavia avdeling Oslo. God, om enn noe kort natts søvn i et Business class rom i tiende etasje. Litt frokost og kaffe i kroppen så er jeg klar for ny dag.

    Hejdå!
     
    EB liker dette
  5. Hypern

    Hypern Senior Medlem

    Innlegg:
    509
    Likes mottatt:
    181
    Bonuspoeng:
    43
    God lørdag fra Thon Prinsen (jeg skulle gjerne valgt Radisson BLU her i byen, men her må man dessverre benytte avtaler), trøtt i trynet, ikke så mange øl i natt, men ble likevel litt sent da man traff på kjentfolk på Studentersamfundet. Merkelig det der. Ingen flytur i dag, men det blir det jo i morgen. Så er det mindre enn 48 timer til neste flytur da og det er jo til en noe mer destinasjon enn Trondheim.
     
  6. PettR

    PettR パイロット

    Innlegg:
    278
    Likes mottatt:
    395
    Bonuspoeng:
    63
    God morgen fra det Deichmanske.
    Her blir dagen brukt til redigering og de siste småting som må gjøres før Dubai.
    Håper været i morgen blir litt bedre da jeg trenger litt blå himmel til en video jeg lager [​IMG]

    Kos døkk!
     
    EB liker dette
  7. pgaa

    pgaa Bygdetulling

    Innlegg:
    403
    Likes mottatt:
    969
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen fra Tigerstaden.
    Ikke stort på blokka idag, bortsett fra en må ned i sentrum en tur for diverse ærend.
    Utover det - minst mulig action.

    Ha en bedre lørdag!
     
  8. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Lillestrøm. Nettopp fått kloret meg ut av senga, noe som strengt tatt er på tide. Jeg skal nemlig ha middagsselskap i kveld og skal forsøke meg på en variant av denne lille røver'n:



    Ellers er Strøm Larsen tømt for pølser og huset ryddet og klart... ehm... Nei. Kun det første.

    Ha en mindre travel dag.
     
  9. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    God ettermiddag fra det Sørlandske!
    Vår Herre er jo så glad i Sørlandet at han sørger for å holde det rent. Og i dag er det tydelig at det er storrengjøring, for det bøtter ned her, og skal fortsette hele kvelden. Godt man kan være innendørs på slike dager.

    Til tross for en edruelig aften i går kjenner jeg meg sliten, og vurderer en liten lur snart. I ettermiddag går turen til Lillesand for å besøke danske venner på besøk her oppe. Synd de ikke fikk se Sørlandet i bedre vær. Men vi skal nok drikke oss like fuktige innvendig som utvendig. Og privatsjåfør er bestilt til returen.

    Så da er nok fyllesyken sikret til i morgen iallefall.

    Skål, kosmonauter!
     
  10. AndersB

    AndersB Reisende

    Innlegg:
    1,882
    Likes mottatt:
    1,038
    Bonuspoeng:
    113
    Dæven døtte, det der var ikke lite ambisiøst! Burde komme en minutt-for-minuttrapport. Håper det blir et bra resultat til slutt.
     
  11. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Kan du ziii. Nå lukter det svidd sjokkis i hele kåken og jeg tror jeg skal ut og kjøpe ny gryte. Klar for forsøk nummer 2.

    Jeg kaller det - Project cannot-possibly-fail.
     
    AndersB liker dette
  12. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Hahhaaaaaaaaaa! Ladies and gentlemen... I give you: Sjokoladematjord!!!

    [​IMG]
    Hvor mange forsøk og ukvemsord det tok kan være det samme.
     
    LN-MOW, EB and AndersB like this.

Del denne siden