På en liten BrewPub oppe på Capitol Hill Seattle har de ikke bare Nøgne Ø på Flaske (Tindved) men også "On Tap" #100 - ikke dårlig og til min svenske kollegaer store frustrasjon ikke noe Pripne Greier (Pripps). Danskene derimot er godt representert på Flasker - 8 forskjellige hvorav 6 SAS ØL (Mikkeller) samt Evil Twin og en Belgian Tripel ved navn "To Øl F&@* Art Let's Dance" - 14 forskjellige Øl glass i bruk, vi tar øl seriøst her i Seattle ! En laaaang uke er over - spennende utfordringer - "må" snart tilbake til Hawaii (stakkars meg ;-) ) Ha en flott lørdag PS Hoptimum fra Sierra Nevada er noe bedre enn Nøgne Ø #100 - tror Nøgne Ø er sånn derre Lettøl - bare 10% mens Hoptimum holder 10.4% og IBU 100
Glad lørdag fra hovedstaden. I løpet av formiddagen forfly(tt)es jeg til den svenske hovedstaden Lunsj med svenske bonusfeber.se på Kitchen&Table rett etter ankomst. Ha en fin lørdag du også!
God morgen fra London.. Skal straks hoppe i en taxi til Heathrow for en natt i Norge. Ha en brillefin dag
God morgen fra Radisson Blu Scandinavia avdeling Oslo. God, om enn noe kort natts søvn i et Business class rom i tiende etasje. Litt frokost og kaffe i kroppen så er jeg klar for ny dag. Hejdå!
God lørdag fra Thon Prinsen (jeg skulle gjerne valgt Radisson BLU her i byen, men her må man dessverre benytte avtaler), trøtt i trynet, ikke så mange øl i natt, men ble likevel litt sent da man traff på kjentfolk på Studentersamfundet. Merkelig det der. Ingen flytur i dag, men det blir det jo i morgen. Så er det mindre enn 48 timer til neste flytur da og det er jo til en noe mer destinasjon enn Trondheim.
God morgen fra det Deichmanske. Her blir dagen brukt til redigering og de siste småting som må gjøres før Dubai. Håper været i morgen blir litt bedre da jeg trenger litt blå himmel til en video jeg lager Kos døkk!
God morgen fra Tigerstaden. Ikke stort på blokka idag, bortsett fra en må ned i sentrum en tur for diverse ærend. Utover det - minst mulig action. Ha en bedre lørdag!
God morgen fra Lillestrøm. Nettopp fått kloret meg ut av senga, noe som strengt tatt er på tide. Jeg skal nemlig ha middagsselskap i kveld og skal forsøke meg på en variant av denne lille røver'n: Ellers er Strøm Larsen tømt for pølser og huset ryddet og klart... ehm... Nei. Kun det første. Ha en mindre travel dag.
God ettermiddag fra det Sørlandske! Vår Herre er jo så glad i Sørlandet at han sørger for å holde det rent. Og i dag er det tydelig at det er storrengjøring, for det bøtter ned her, og skal fortsette hele kvelden. Godt man kan være innendørs på slike dager. Til tross for en edruelig aften i går kjenner jeg meg sliten, og vurderer en liten lur snart. I ettermiddag går turen til Lillesand for å besøke danske venner på besøk her oppe. Synd de ikke fikk se Sørlandet i bedre vær. Men vi skal nok drikke oss like fuktige innvendig som utvendig. Og privatsjåfør er bestilt til returen. Så da er nok fyllesyken sikret til i morgen iallefall. Skål, kosmonauter!
Dæven døtte, det der var ikke lite ambisiøst! Burde komme en minutt-for-minuttrapport. Håper det blir et bra resultat til slutt.
Kan du ziii. Nå lukter det svidd sjokkis i hele kåken og jeg tror jeg skal ut og kjøpe ny gryte. Klar for forsøk nummer 2. Jeg kaller det - Project cannot-possibly-fail.
Hahhaaaaaaaaaa! Ladies and gentlemen... I give you: Sjokoladematjord!!! Hvor mange forsøk og ukvemsord det tok kan være det samme.