God lørdag fra Sarajevo!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Kristian, 13. mai 2017.

1. Kristian

Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

Likes mottatt:
    38,489
    Bonuspoeng:
    293
    Så var det lørdag igjen, ikke det at jeg har helt oversikt to (eller var det tre?) uker inn i ferien.

Plikter må uansett gjennomføres: Nye ting må oppleves, mat må spises og drikke må konsumeres. Det er en tung bør å bære, men noen må gjøre det. :rolleyes:

Førsteinntrykket av Sarajevo er at dette er en mangfoldig by, et sted der øst møter vest. Dagen er viet grundig utforskning og det vil skje i sol og gode 20 varmegrader :)

Måtte alle få en fin-fin lørdag enten det er her eller der :)

EDIT: Måtte bare legge ved et lite bilde av Kravitsa-fossefallet ved Mostar i Bosnia og Herzegovina. Det var unektelig ganske ålreit å se på. God mat hadde de like ved også :)

Screenshot_20170513-085749.png

Last edited: 13. mai 2017
  2. LN-FHU

LN-FHU Freaked out member Moderator

Likes mottatt:
    10,294
    Bonuspoeng:
    183
    God lørdag fra Trondheim
    Soool fra blå himmel og nydelig kaffe som nytes ute ! i solveggen. Fantastisk start på dagen altså :)
    Litt gjøremål med kidsa idag, deretter tror jeg kanskje det blir "dinner by Weber" i ettermiddag altså....:D:D

Ha en likandes lørdag :D:D:D

3. KatManDu

KatManDu Senior Medlem

Likes mottatt:
    746
    Bonuspoeng:
    93
    -Hva har du gjort i helga?
    -Nei, jeg hadde en 31-timers mile run til Hong Kong.
    -Javel, se det...

Ha en fin dag du også, enten du er høyt eller lavt ;)

4. milehigh

milehigh Veteran

Likes mottatt:
    9,911
    Bonuspoeng:
    183
    Sarajevo? Hils de gutta som ranet meg! De er nok ute av spjelet for en stund siden. De fikk 2 år hver. Et halv år etter udåden var jeg på karneval i Salvador, Brasil og de var dømt. Jeg tenkte "Jeg vant- de tapte:D"

Den lokale advokaten min sa at de kom til å bli "de-virginized in a scary Bosnian prison". Fullt fortjent. Spesielt ettersom lokalt politi sa jeg hadde flaks som ikke ble drept. Idiotene stakk av med en stjålet bil og var så stressa at de kræsjet etter 500 meter. Førstemann ble tatt på stedet. Bra timing for konfrontasjon med meg på stasjonen da jeg kom rett fra sykehuset etter oppretting av noen brudd og hardangersøm på noen stikkskader.

Ha en god dag!

5. Upsaker

Upsaker Fastboende

Likes mottatt:
    22,965
    Bonuspoeng:
    293
    God ettermiddag fra Mandarin Orientel Singapore. Det har jeg gledet meg til å si en stund. Reisen vår er på hell, men det er helt riktig å stykke opp turen fra Sydney til London med et par døgn i Singapore. Håper alle har en fin helg og lar SAS IT slite med sitt.

Travellingalf, DanH, Eddie47 and 9 others like this.
  6. watchaddicted

watchaddicted Reisende fant

Likes mottatt:
    4,031
    Bonuspoeng:
    113
    God lørdag ønskes alle forumister fra BGO! For en gangs skyld skal man ta Widerøe til SVG, veldig kjekt med propell:):D

IMG_3548.JPG

7. Kristian

Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

Likes mottatt:
    38,489
    Bonuspoeng:
    293
    Ingen ranere observert så langt, men skal selvsagt hilse :confused: Enda godt at de ble tatt!

milehigh liker dette
  8. afirm

afirm Veteran Moderator

Likes mottatt:
    5,833
    Bonuspoeng:
    183
    God ettermiddag frå Distrikts-Norge.

Her har dagen mest gått med til fjelltur, no står eit par timar med arbeid for tur.

Legg ved eit lite bilete frå verdas lengste (isfrie) fjord.

20170513_132623.jpg

9. ArthurDent

ArthurDent Veteran

Likes mottatt:
    5,931
    Bonuspoeng:
    183
    Propell er helt greit, bare en unngår propellen (setene innenfor, altså)

Eddie47 and watchaddicted like this.

Del denne siden