God laurdag frå litt lenger nord på nemnde kyst. Her er frukosten og to krus med kaffi omsett. Snart skal det jobbast med førebuingar til neste vekes bartetur. Kjem det litt trumf og so vert det bra.
Middels morgen fra samme kyst enda lenger nord! Her har influensaen kommet i hus, så blir tydeligvis en rolig helg. Kjenner på halsen at det blir noe brunt i glasset senere i kveld
God tidlig morgen fra New York. Jeg klarte sove til halv seks, som er godkjent første natta. Reisen hit gikk supersmooth i går. Vi landet litt før tida, ife-utvalget til sas er blitt mye bedre så jeg fant masse jeg hadde lyst å se, hadde den hyggeligste flyvertinna på lenge, immigrasjon tok tre minutter, prioritert bagasje virket, traff rett på tog og t-bane så brukte under en time fra ewr til jeg var innsjekket på hotellet. Endte opp på en fransk vinbar/restaurant på upper west side i Amsterdam avenue som trygt kan anbefales. Amalie, som den heter, har bib gourmand fra Michelin og jeg skjønner hvorfor.
God lørdagskveld fra Da Nang i Vietnam. Halvtime til så er klokka 21:50, som betyr avgang med QH106 til Hanoi med en A321neo fra Bamboo Airways. Det er sjeldent at jeg prøver både nye flyselskaper, så dette blir spennende. Regner med å nå hotellet i Hanoi rundt midnatt, som gir en halvtime spillerom for å finne en pub i nærheten som viser PL. Ha en fin lørdag!
God ettermiddag fra det sørlandske! T-1 til min egotripp til AKL. Har fått unna litt praktiske gjøremål, men må ta en kjedelig runde med skivearbeid for jobben! før jeg kan gi reisefeberen fritt spillerom. Ma gjøre et nytt forsøk på å sjekke om jeg har fått i gjennom mine ønsker på «book the cook» senere i kveld. For øvrig blir det grubling på om jeg skal pakke klær for en trimøkt på Changi. Hvis jeg ikke legger innfor fysisk aktivitet er jeg redd jeg kommer til å sovne fra mat og drikke.
God kveld fra Hytta Husleia Indretjeneste og julepynting unnagjort, middag unnagjort og nå kjører man straks en rolig pils og Fernet Ha en lekende lørdag
God morgen fra SoCal! Det er endelig blitt sol igjen, og nå må jeg snart finne ut av hva jeg skal bedrive dagene med mens jeg er her borte. Snart får jeg kanskje tid til å skrive litt mer på reisebrevet også. Det er helg!
God kveld, fortsatt rett utenfor OSL. Sesongens første 10km på ski er unnagjort. Møkkaføre men kjempestas. Ikke noe flytur på planen før 1des. Håper det blir en endring på det til uka, får jo helt noia av å jobbe hjemmefra når det er 3-4 timers dagslys og fruen setter pers i «to-do» liste hver dag.
God lørdags formiddag fra Star Alliance Lounge på LAX. Far, mor og junior på tur hjem til Alta. Først SK940 i 20A og 20B til ARN. Skal bli godt å spise brødskive med leverpostei med Tine Melk ved siden. Vi er slitne alle mann, og skulle ønske vi fløy biz idag. Lærte såklart først etter booking at man ikke kan oppgradere billetter med infant til Biz.. Man lærer så lenge man lever, neste gang får junior eget sete..
Takk for heads up på oppgradering. Fint å ha med seg når en planlegger tur med madammen og gjeldsarvingen