God lørdag fra Trondheim Snøvær og vind....god kombo å sitte inne med Austmann sin Hoppy Blonde og se ut Skal straks starte med et enkelt matprosjekt, nemlig hjemmelaget potetsalat Ha en nydelig lørdag
God ettermiddag fra Oslo. Dagen ble brukt til å ta seg til toppen av Vettakollen for første gang. Selv om jeg gikk alene, var det vanskelig å være ensom. Fin tur og fin dag i hvert fall.
God lørdag ettermiddag fra hovedstaden. Solrik og fin lørdag. Jeg har som mange andre her vært ute på tur i dag, men hadde planlagt å unngå de mest trafikkerte stedene så traff nok færre folk på min tur enn det @Upsaker har på bildet sitt... Nå blir det sofaen med litt snacks og godt drikke resten av kvelden
God lørdagskveld fra Sandefjord! Her blir det snart natt og vi skal stille klokka og da mister man 1t søvn... jeg håper virkelig at vi skal stille klokka for aller siste gang når vi går tilbake til normaltid til høsten for godt. Eller har jeg idag ikke gjort så mye. Har for andre dag på rad vært hos favotittjenta. Sånn sett greit med det Coronaviruset da vi begge er i Sandefjord Ellers håper jeg at dette viruset roer seg slik at jeg får gjennomført Italia turen min som egentlig skulle gjennomføres neste uke. Ellers får folk ha en god kveld videre og god bedring til alle som er syke. Ha en forsatt fin corona fri lørdag og en god natt når den kommer
Her i Nordre Gokk treng vi ikkje ein herre som er ansvarleg for noko som er over på tre-og-tjue sekund