Nyt lounge hoppingen Gleder meg til mer Oneworld bilder. Så kan det jo bli en loungetråd, eller slås sammen med dagstråden?
God ettermiddag fra slalåmbakkene i Støyen, i Sverige! Kan melde at det er litt kaldt, men nydelig med en del sol . Havnet på afterski og det som medfølger i går, og kjenner det i dag
God lørdag fra Dovrefjell. Jeg har vært ute og gravd frem bålpanna så i ettermiddag skal det fyres opp der. Ellers lite planer denne helgen.
Stopp 2 er QF C loungen for et par drinker. De har en Gin bar med masse ulike Gin. Nå er jeg i BA F loungen og har en fantastisk utsikt. Spiser indisk mat og Champagne. Alt bestilles via nettside og serveres på bordet
Starter alltid på Cathay Pacific First Class loungen for frokost. Nå skal jeg snart tilbake for middag. Avslutter på Amex Centurion loungen for å prate med bartenderne der som jeg kjenner godt.
God tidlig ettermiddag fra NYC, kjapp tur innom Starbuck for å varme oss på en kaffetår. Sjekket jo som vanlig ikke værmelding før avreise. -15 og 8m/s vind i dag tidlig. Kaldt. I kveld blir det kjøttbonanza på Fogo de Chao