God Lørdag : God SASMc shopping dag!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av ccurrahee, 28. sept 2019.

1. ccurrahee

ccurrahee Ikke helt statusløs da……

Likes mottatt:
    38,249
    Bonuspoeng:
    293
    Foreløpig hustrig, mørkt og fuktig i hovedstaden. Jobben venter : avgang på sykkel om et par kaffeslurker.

Selv fikk jeg timet høstservice på pendlergliset til dobbelbonushelgen. I løpet av dagen blir det betaling av treningssenter og rebooking av de siste hotelloppholdene som er planlagt for neste år.

Lykke til med å sprenge kredittgrensen hos SEB banken alle sammen:)

Edit : Trumf melder om feil på innlogging. Så kontroll av gårsdagens booking aktivitet utgår på morgenkvisten:(

drsyk, Avixlo, Earl and 10 others like this.
  2. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    878,051
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra solkysten ... 12 grader og klar himmel .. men det er mørkt ute, det blir nok en flott dag ... B71623EA-CC04-4FD4-9C1F-18830797644F.jpeg

Last edited: 28. sept 2019
    drsyk, Avixlo, Earl and 9 others like this.
  3. jgroneng

jgroneng Fastboende

Likes mottatt:
    18,285
    Bonuspoeng:
    293
    Høsten er i anmarsj på Sørlandet. Hekken bør klippes, men må se an regn eller ikke.

En tur på IKEA og OBS Bygg er på planen i dag. Det blir nok en flott dag.

drsyk, Avixlo, Sunnfjordingen and 3 others like this.
  4. democomputer

democomputer Senior Medlem

Likes mottatt:
    5,673
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen!

I dag er det flydag! Syden neste! Og så skal jeg følge med på hva Elon skal fortelle om starship!

Håper betalingen går gjennom på expedia, de var vanskelige i går.

K

drsyk, Avixlo, jgroneng and 4 others like this.
  5. EndreD

EndreD Veteran

Likes mottatt:
    17,016
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra rad 2 på SK4675 på vei til Alicante. Helt fullt fly så ble ikke ledig midtsete, men kanskje ikke annet å vente i høstferien. Var mye folk på OSL litt før kl 6 i dag tidlig, måtte vente nesten et kvarter før en automat ble ledig. Var mange lite reisevante foran i køene så det tok jo ekstra tid.

Rakk å handle kjøkken med SAS mc i går, men ble ikke helt fornøyd med poengfangsten, så da kjøpte vi like godt to.

Ha en fortreffelig lørdag og høstferie.

drsyk, Avixlo, jgroneng and 7 others like this.
  6. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    66,463
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra hovedstaden!
    Gårsdagens overraskelse var showet til Odd Magnus Williamson, What is love.
    Jeg likte det godt!
    Noen øl senere ble det taxi hjem, for å sikre omsetning på SAS MC. :rolleyes:

I dag skal jeg ut på tur med hunden, og rydde litt i huset (dvs prøve å kvitte meg med ting på finn.no), og så er det bursdagsfeiring på Hanami, med påfølgende overnatting på Amerikalinjen. Kortreist ferie! Det er innafor i disse flyskam-tider.

Deilig med helg!

drsyk, Avixlo, Earl and 13 others like this.
  7. Kristian

Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

Likes mottatt:
    38,729
    Bonuspoeng:
    293
    God morgon frå Aust-Finnmark!
    Ref. mitt småfrekke ymt i går om at solkysten var flytta nordover, så må eg no bite i det sure eplet og innrømme at det er eit tjukt, grått skydekke her i dag... Og temperaturen er halvert frå den ekte solkysten...

Dagen starta kvart over fem, pandionkatten får urettmessig skylda. Elles skal ein prøve seg på ein runde ut i Guds frie natur og så må ein bli kvitt ekkoet i kjøleskapet...

Vel, ha ein fin laurdag, folkens! :)

drsyk, Avixlo, Earl and 8 others like this.
  8. Are

Are EBD - Eurobonusekspert? Moderator

Likes mottatt:
    19,634
    Bonuspoeng:
    293
    Gratulerer med dagen!

Her er det blå-hale mot LPA som gjelder..
    Smekkfullt fly så ledig midtsete kan man se langt etter :(
    A+C løsnigen er som normalt brukt, men her trengs noe håndtering ved boarding.. blir sikkert masse rot med familier som er spredt utover 7 rader på 8 forskjellige midtseter osv..

Har sikret meg mot både skosåle og sur laks og booket vegetarmåltid.. Det er vel rett så moderne i disse kjøttskamtider ...

God dag videre :)

drsyk, Avixlo, Earl and 11 others like this.
  9. Travellingalf

Travellingalf Ut på tur - aldri sur Moderator

Likes mottatt:
    10,259
    Bonuspoeng:
    293
    Her i Olja er det også shopping med SAS MC som har stått i fokus både i går kveld og på morrakvisten i dag. Diverse gaver og annet er bestilt og i dag ble det bestilt varer for nærmere 10 000,- hos Ikea, forventet levering fredag. Så da har man noe å fylle dagene med før MegaDo også :)

I dag er det surt og kaldt her ute, så jeg er glad for at jeg utførte vedlikehold på heisen i boretårnet i går og ikke ventet til i dag.

Ha en riktig fin lørdag!

Deler til slutt ett bilde fra gårsdagens utsikt:
    DSCN2698.JPG

Kalsnes, drsyk, Avixlo and 20 others like this.
  10. Satyv

Satyv Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,281
    Bonuspoeng:
    93
    Det finnes ikke nok poeng i verden til at jeg frivillig drar til IKEA en lørdag igjen. Jeg ble «truet» med på IKEA Slependen en lørdag for et par år siden. Første og siste gang! :D

Are, drsyk, Points4Fun and 5 others like this.
  11. Upsaker

Upsaker Fastboende

Likes mottatt:
    23,148
    Bonuspoeng:
    293
    Gratulerer med dagen @holmen

Det er en grå lørdag i hovedstaden, men det går fint for i dag skal det gjøres minst mulig. Det vil vel si at det endelig bør være tid for å lete noen awardbilletter til fremtidige reiser.

drsyk, Avixlo, jgroneng and 5 others like this.
  12. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    66,463
    Bonuspoeng:
    293
    Takk for gratulasjoner, men det er ikke jeg som har bursdag.. :)
    Men, det betyr at jeg spanderer, og dermed får doble poeng! :p

drsyk, Grooo, Eddie47 and 4 others like this.
  13. Flyvende_mare

Flyvende_mare Drømmer om F

Likes mottatt:
    3,155
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen fra svenskegrensa! Fikk bakt inn litt svenskehandel i går og ligger nå og vrir hjernebarken for å finne ting jeg kan bruke SAS MC på denne helgen. Det er rett og slett skuffende lite ting jeg trenger akkurat nå..

Takk til @ccurrahee for tips om ombooking av hotell, der kan det være noen poeng og hente!

Har også startet intesivering av googling på spisesteder og severdigheter i Vegas og Memphis til turen i november. Halve moroa er jo forberedelsene :D

drsyk, Avixlo, jgroneng and 3 others like this.
  14. Spielhaug

Spielhaug Veteran

Likes mottatt:
    9,573
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen!
    Igår ble flyet forsinket og taxfree ble handlet 0015 inn i fredagen. Sjeldent man er så fornøyd med forsinkelser ;) Barskapet ble så komplementert på polet utover dagen.
    Idag sendes kona ut med point earner, mens jeg skal shoppe hoteller i Singapore. Litt AliExpress og sportsutstyr skal vel også kunne hankes inn. Its gonna be a good day!

drsyk, Avixlo, jgroneng and 6 others like this.
  15. Sunnfjordingen

Sunnfjordingen Sunnfjording

Likes mottatt:
    26,288
    Bonuspoeng:
    183
    God sundag frå Sunnfjord. Snart skal eg og arvingen ut og gjere hagen vinterklar. Vi sov lenge i dag sidan det ikkje var noko Bonanza å vakne til. God handel og sydenfyking, folkens!

drsyk, Avixlo, jgroneng and 7 others like this.
  16. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    878,051
    Bonuspoeng:
    293
    Gi et ord hvis du finner noe i Vegas .. kommer 16.10 ☀️

Flyvende_mare liker dette
  17. Schlandy

Schlandy Veteran

Likes mottatt:
    4,712
    Bonuspoeng:
    113
    God formiddag fra det Osloske, et par timer på kontoret til morgen i dag for å blir ferieklar. I morgen går turen til LPA via LHR. En uke i varmen skal gjøre godt.
    god lørdag til alle.

drsyk, jgroneng, Earl and 3 others like this.
  18. Blaa

Blaa Veteran

Likes mottatt:
    2,625
    Bonuspoeng:
    113
    Fikk booket om et par Hotels.com bookinger og betalt med SASMC. Det beste var at det ble rimeligere, eller bedre rom til samme pris.

drsyk and holmen like this.
  19. Sunnfjordingen

Sunnfjordingen Sunnfjording

Likes mottatt:
    26,288
    Bonuspoeng:
    183
    Kvifor flyr du via LHR? Oppdreve business class?

20. SAJblue

SAJblue Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    947
    Bonuspoeng:
    93
    God formiddag fra Tigerstaden! Ettermiddagen skal brukes på bonussanking, blant annet på IKEA (trikset er å dra sent, det er åpent helt til klokken 21). Dessverre er det begrenset hva som er fornuftig å handle inn, samt at det finnes jo et budsjett som må/bør holdes.

Etter at jeg ble singel og aleneboende ved inngangen til 2019 startet jeg all bonussamlingen fra null. Målet for året er Flypremium nivå 4 og 1 stk CT. Akkurat nå ligger jeg litt bak skjema for begge målene, men ikke så langt at det ikke skal være mulig. Jeg ber til bonusgudene om at Joker kjører i gang 50% trumf neste uke, hvis ikke må krisetiltak settes inn.

Ha en flott dag videre alle sammen!

drsyk, Avixlo, jgroneng and 8 others like this.

Del denne siden