Etter tre laaange uker på desken er det på tide å lufte seg litt igjen. Chicken satay og GT på SQ biz fra CPH bare et par timer unna.. Noen kjappe møter i KL og Jakarta før turen går videre med SQ til Sydney. Life is good again!! En fortreffelig lørdag til alle!
Mornings från Uppsala, Äntligen kommit mig på benen så nu blir det att gå en liten tur. Blåser ute men det ger jag f i för frisk luft måste jag ha.
God litt over lunsj fra det Sørlandske. Har fått noen timer alene hjemme. Det er deilig det. Tror jeg skal utnytte det til en liten lur. Er jo greit å hente seg inn. For i ettermiddag blir det først bursdagsfeiring hos moder'n, før man skal ha gjester til middag i aften. Meny's 30% rabatt på biff er utnyttet og jeg tror sannelig det blir rødvin til det. DUS ja. Er jo mest Air Berlin å se der. Du skulle heller hoppet av i FRA. Happi deis!
Det er så deilig å vokne bittelitt bakfull og trøtt som en sokk kl 03:45, og ikke få sove igjen... Selv om man er trøtt. Jetlag altså. Noen ganger er det værre enn andre. Anyway... Knalltur med Flyprat gjengen så langt. I dag er det Museum of Flight og partay på Yard House i kveld. Tadaaaa
God morgen fra Starbucks. Skikkelig dumt å våkne kl. 03:45 så jeg bestemte meg for å sove til kl 7 så det så! Man må bare være bestemt nok så går alt.
Jeg har gått inn i dvale i NYC. Tror ikke jeg har sovet så mye siden juleferien da jeg var skiiiikkelig på tur og sov ut fylleangst i tre døgn i strekk. Nu fikar vi lite och strax är det dags at være litt tourist.
Tjena tjena från loungen i Radisson Plaza Helsinki. Buffén är bra och GTn stark. RSGP1P1 för 60€ natten är nästan ett rån.
Kle deg godt da Sofatjeneste i dag etter et møte med en flaske dansk potetsprit i går Har uansett klart å booke 6 flights med SAS og tre overnattinger hos Radisson fra hjørnet mitt, så er fornøyd med produktiviteten. Nå er det på tide å finne seg noe burger lignende til middag. Ha en bedre lørdag!
Dæææææææven... Til å være ei som ikke liker New York særlig godt så er du bra mye i New York Kos deg i kulda.
G' lørdag fra Stavanger. Lengesovedag i dag så frokosten ble inntatt rundt 11:30. Siden har det meste av dagen vert tilbrakt rundt i småbygdene på diverse handling. Avsluttet med lunsj hos "Jordbærpikene" og der jobbet det mange av dem... Nå er godt øl funnet fram og hvileposisjon funnet i godstolen. Ha en flott kveld