Vi er i lufta WIFI funker dunder og A320’en vi sitter på har USB kontakt så bare velstand! Hoppet over mellomfrokosten og gikk rett på mellomfrokostsnack i stedet
Heisann fra 1D. Hjem igjen etter en finfin uke i syden. Blir stas med 5 grader etter en uke med sol og 25. K
Svett lørdag fra SK2882 og rad 21 på en smekkfull CRJ-900 med 50 varmegrader i kabinen. Skulle vært hjemme med 2884 for rundt 12 timer siden, men satser på at det går veien nå. Fikk i det minste en natt på Clarion og en ekstra runde i loungen
Hei , hvor sitter du, vi er i sas gold loungen om du vil slå av en prat, sitter ved ved vinduet tett etter inngang, to PAX, hun i rødt
God ettermiddag fra Oslo. Nettopp kommet tilbake fra osl hvor jeg hentet eldstejenta som har vært på høstferie hos besteforeldre i nord. Jeg ble skikkelig rastløs i går kveld og endte opp med på bestille en tur til NYC i slutten av november. Var kun ledig go de aktuelle datoene og kjenner jeg angrer allerede. 60k poeng for en tur jeg får til rundt tre tusen er dårlig verdi. Men veldig usikker på om det er verdt å bruke en CT for å fly til New York. Dette forumet har ødelagt meg. Før ville det vært en no-brainer å betale 3k penger for å fly direkte. Kommer nok til å tenke en del på dette fremover og sjekke daglig om sas i det minste ikke legger ut noen plusbilletter...
Bonuspoeng i Go, og attpåtil vurderer du å bruke CT? På en av rutene vi har her i Skandinavia med mest konkurranse. Over mitt lik. Har du vurdert Tap Business?
Alltid flott å fly over Hardanger Ser blant annet Hardangerbroen og fjelltoppen Oksen her. Som en finværsdag i oktober kan by på OK utsikt.
God lørdag fra hytta Husleia. Dagens vedarbeid er ferdig, gjenstår mye enda men det blir ikke mer før i morra. Nå er det en kjØLig drikke på bordet jeg konsentrerer meg om Ikveld tar jeg turen til kompisen borti veien...der venter Renault Carte Noir XO Ha en nydelig lørdag
Sitter å leser reisebrev, mens jeg sitter foran peisen med et glass vin (har lang backlog på reisebrev)
God dag fra O'Hara's bar, ett minutt unna twin towers memorial. En smule redusert etter i går. Reparerer med frisk luft, solskinn og svart gull.
God kveld fra hovedstaden. Etter egg og bacon til frokost var det bare å hive seg rundt og få tatt en runde rundt Sognsvann. Tydeligvis mange som ikke er på høstferie og heller tar turen til Sognsvann, luktet godt bål rundt hele. Vi får se om morgendagen byr på en ny runde
God kveld fra vinterf... ehm.. høstferie på et snøfylt Norefjell. Her har man akkurat lest seg opp på Insideflyer etter en lang dag ute. 12 dager til neste flytur!
En CT vil selvfølgelig brukes på *a, ikke på go med sas! Men jeg synes egentlig det er for ille å bruke en CT til new York. Den kan jo brukes mye bedre...
God kveld IF! I dag er det den internasjonale "studere månen-dagen", så det er berre å få på seg jakka og ta seg ein tur ut. Kan melde at månen er veldig fin her ute ved havet. (Det er også semifinaler i VM i Age of Empires, Death Match.) Ha ein fin kveld!
For de som lurer på månen, så har den lagt ut ruteinfo og showtimes her: https://www.timeanddate.com/moon/norway/oslo Bare å punche inn sted. Bra apps for himmelen. Bilde av Emirates (EK) 777-300ER over Budapest.