God lørdag

Tråd i 'Bonusfeber Lounge' startet av Bizflyer, 02. aug 2014.

1. Bizflyer

Bizflyer Redaktør

Likes mottatt:
    2,920
    Bonuspoeng:
    113
    Så var det blitt lørdag. Og jeg var våken tidlig i dag etter å ha gått tidlig til sengs i går. Formen er ikke helt på topp, så det var greit å få litt kvalitetssøvn. Dessverre føler jeg meg ikke særlig mye bedre i dag. Og ute er det grått og kjedelig. Har mest lyst til å slake inne i dag kjenner jeg.

Måtte dere andre ha en bedre lørdag enn meg!

2. ruby1968l

ruby1968l Tomleskolt

Likes mottatt:
    1,064
    Bonuspoeng:
    113
    God lørdag fra Samui. Dagstur til Kho Nangyuan og Kho Tao unnagjort i dag. Litt følelse av masseturisme men allikavel kjempe bra. Båt ut dit, den hadde 750hk fordelt på 3 påhengere, litt sjeft. Har snorklet og opplevd et fantastisk liv og fargespill under vann, utrolig bra.
    Ha en flott dag forumister.

3. Ida

Ida Spoiler mixer

Likes mottatt:
    2,453
    Bonuspoeng:
    113
    Tjena från Tromsø. Sjakk OL for alle penga i by'n, stille og rolig etter vegene heldigvis :) Koset meg med fjell, sol, skog, fjæra og herlige 17 varme grader. Akkurat sånn at det er perfekt med en ullgenser på seg. Trivselstemperatur. Bikkja er happy, og jeg er veldig happy for å ha funnet en kjole til kjendisbryllupet jeg skal i om 2 uker. Så var det bare å få ordnet med frisør.... Du vet du er glad i frisøren din når du reiser ARN-OSL-TOS for å bli ordnet på håret, og så reiser TOS-OSL for å delta i bryllup :D Men pfah, sånn må det nesten bare være, og fly er jo litt som buss så... tralalala :D Og sånt er lov når man fant en kjole til 1500kr som man fikk pruta ned til 300 kr pga en liten ubetydelig skade som ikke kommer til å vises siden jeg har langt hår. Muttern er dritkul, hun skulle reist mer, kunne gjort noen skikkelige kupp med sine prute-evner... hehe.

Nå begynner sjakk OL på nrk1, så nå er kveldens underholdning reddet ;) Nivået er HØYT, skal vi tro nivået jeg observerte på flighten min opp hit torsdag kveld. Kenyanere er DRITRÅ på lynsjakk, jeg har aldri sett noen spille så raskt og bra før som de gjorde ombord! Og for et herlig folkeslag, de lo og smilte og var så åpne og varme. Sånn skulle vi alle vært mer av :) Lærte meg litt swahili også, hvem skulle trodd man kunne lære det på en innenlandsflight med SAS :D

Ble også sjekket opp ved baggasjebåndet av to skikkelig brisne briter.... Ønsket de lykke til i turneringen og takk og farvel.... :cool:

Ha en sjakkfin dag :p

4. Cecilie

Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

Likes mottatt:
    2,342
    Bonuspoeng:
    113
    Hallo!

Dagens oppgave: demontere fly

Er kjedeligere enn det høres ut som.

Eller. Det høres vel egentlig ganske kjedelig ut også.

Attached Files:

SASDC8 liker dette
  5. Flight Cancelled

Flight Cancelled Senior Medlem

Likes mottatt:
    383
    Bonuspoeng:
    63
    God ettermiddag! Fjelltur tidligere i dag, med en helt fantastisk påfølgende utepils på verandaen på hytta. Ingenting er som å komme tilbake sliten i føttene og ta en kald øl på verandaen. Nå er det biff på grillen som står for tur... ;)

Ha en fin lørdag!

Ida liker dette
  6. Bizflyer

Bizflyer Redaktør

Likes mottatt:
    2,920
    Bonuspoeng:
    113
    Ahhh!
    Endelig er ny leveranse på vei...
    upload_2014-8-2_22-33-35.png

Henning and SASDC8 like this.
  7. SASDC8

SASDC8 Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,053
    Bonuspoeng:
    113
    Digger brannfarlig skiltet på tanken :)

God lørdagskveld fra Bodø. Litt for mye ildvann i går, gjør at dagen stort sett har vært tilbragt på sofaen og nå er det Batman for alle penga.

Ha en bedre lørdagskveld!

8. Bizflyer

Bizflyer Redaktør

Likes mottatt:
    2,920
    Bonuspoeng:
    113
    Lurer på hvordan fareskiltet for "fyllesyke" ser ut?? :p

SASDC8 liker dette

Del denne siden