Så var det blitt lørdag. Og jeg var våken tidlig i dag etter å ha gått tidlig til sengs i går. Formen er ikke helt på topp, så det var greit å få litt kvalitetssøvn. Dessverre føler jeg meg ikke særlig mye bedre i dag. Og ute er det grått og kjedelig. Har mest lyst til å slake inne i dag kjenner jeg. Måtte dere andre ha en bedre lørdag enn meg!
God lørdag fra Samui. Dagstur til Kho Nangyuan og Kho Tao unnagjort i dag. Litt følelse av masseturisme men allikavel kjempe bra. Båt ut dit, den hadde 750hk fordelt på 3 påhengere, litt sjeft. Har snorklet og opplevd et fantastisk liv og fargespill under vann, utrolig bra. Ha en flott dag forumister.
Hallo! Dagens oppgave: demontere fly Er kjedeligere enn det høres ut som. Eller. Det høres vel egentlig ganske kjedelig ut også.
God ettermiddag! Fjelltur tidligere i dag, med en helt fantastisk påfølgende utepils på verandaen på hytta. Ingenting er som å komme tilbake sliten i føttene og ta en kald øl på verandaen. Nå er det biff på grillen som står for tur... Ha en fin lørdag!
Digger brannfarlig skiltet på tanken God lørdagskveld fra Bodø. Litt for mye ildvann i går, gjør at dagen stort sett har vært tilbragt på sofaen og nå er det Batman for alle penga. Ha en bedre lørdagskveld!