God lørdag Dagen da ferden går mot Oslo igjen. 3 ferjer og i overkant 50 mil. Fikk dessverre ikke fylt kjølebagen med hummer. Så nå er det slutt på Ona propaganda fra meg Nyt dagen folkens
Lørdagen starter ute med en nølende soloppgang gjennom slørete skyer; analogien er kort til lyset akkurat når morgenflyet bryter gjennom skydekket på vei opp. Those were the days... I kalenderen sto det denne lørdagen egentlig AGP-OSL.. Men: Mer jordnært i dag; Middagsgjester (<6) venter, makrellstørje, kamskjell, lysing og Mangalitsafilet står bl.a. på menyen. Game on!
God morgen fra landet! I dag skal jeg på IKEA. Må fikse front til den nye oppvaskmaskinen som endelig ble levert. I retrospekt burde jeg jo vært der i går. Jeg jobber tross alt ca 100 meter fra IKEA.. Så jeg kan bare skylde på meg selv. Det er helg!
Yo T-7 til TOS og Smak. T-2 til malere på besøk, så her må det ryddes Ha det kjekt og god helg. Skjønner forresten ikke hvorfor @holmen går rundt og teller ned til helg når IKEA er det som venter
God morgon frå Aust-Finnmark! Solid skydekke på himmelen, men temperaturen kan bli tosifra i dag (med eit 1-tal først og ein solid smultring som tal nr. to). Pandionkatten ser ut til å ha gått i hi for vinteren, men meinte at eg burde servere brunost.... Elles ser eg at eg medrekna bestilte flyturar er rolege 30 000 grunnpoeng for å sikre gullkortet innan utgangen av mars neste år. Heldigvis skal det bestillast fleire billettar, men sidan alt er innanriks blir det ikkje dei store summane ut av det... Vel, ha ein fin laurdag, folkens
God morgen fra Tromsø. I dag blir det siste fly hjem til Oslo, dvs 13.25. Tilbudet er ikke helt det samme som pre-corona. Må vel pakke snart...
Det ble visst to lørdagstråder i dag, så jeg tok meg friheten til å slå de sammen. Ha en fin lørdag alle og fortsatt god helg!
God morgen fra Fornebu. I dag er det fårikål hos gamlingene, som bor i Kongsberg. Ellers en meget avslappende helg, der absolutt ingen planer er lagt. Ønsker alle en riktig god helg!
Lørdag på solkysten.. Solkysten leverer som alltid og i dag nærmer vi oss 20 grader .. Godt det er helg
God morgen fra Grenland. Har pakket 2 bagger for helgen, 1 med arbeidstøy og en med pentøy. Idag skal pentøyet på og en tur til episenteret Oslo (ifølge tabloidene) med overnatting på clarion folketeateret og middag/show på wallmans står for tur. Rekker ikke engang hjemmom før en tur til brummendal står for tur på søndag. Gammel arbeidsgiver som trengte litt ekstra arbeidskraft. Blir dermed 1-2 netter på hotel der også. God helg
God morgen fra Romsdalen Nydelig vær og ca 15 grader. Sanker inn siste rest av epler før pressing i dag. På kveldens meny står fårikål! Det gledes! Fremdeles noen 747 i drift! Fikk en intens trang til å komme i lufta når det her kom susende over Ha en knakende god lørdag
God morgen fra Trøndelag. Fikk en kalenderpåminnelse om at jeg skal på CPH-SIN kl 12.20... vel, det skjer ikke. Hadde vært greit at SAS-appen ikke bare legger til bestillinger men også fjerner de fra kalenderen når ting endrer seg. Ja, kunne ha gjort det manuelt, men det skjedde altså ikke. På den andre siden fikk jeg en push fra SAS-appen om å sjekke inn for turen jeg faktisk skal ta i morgen. Det var et gledelig syn! Gleder meg spesielt til 39-seteren til Widerøe. Ha en flott dag!
God ettermiddag (har det visst blitt allerede) fra Jessheim. Har brukt formiddagen til å løpe en tur "sammen med" Therese Johaug og mange andre i skieliten i Norgesløpet. Dvs. Therese løp 5 km mens jeg, siden jeg antageligvis er i bedre form , løp 10 km. Konstaterer at sub 44 min forsvant i vinden, men så lenge jeg var under 45 min så må det sies å være greit nok. Resten av lørdagen skal tilbringes i sofaen med bobler og god mat Ha en strålende en!
Kjerringa spør hvor mye jeg savner å fly ut i verden på en skala fra 1 til 10... 9 sier jeg. «Hva» sier hun, sjokkert... Jeg tenker hun er sjokkert over at jeg ikke sa 10, så jeg sier at det ble ikke 10 for det er jo ikke så værst her heller . Men hun hadde forventet en 4 eller 5...
Koronatiltak: Digital distansering. Man sprer innsjekk utover flere timer for å hindre nærkontakt i det digitale rom. Ellers har det blitt meg fortalt at det lenge har vært mulig å sjekke inn opptil 36 timer før avreise i app/nett.
Mer enn 8 er jo helt normalt kan du hilse henne å si .. Her er det noen som antyder at det er helt slutt med langturer. For noe sludder!!