God dag fra et Oslo badet i sol. Ikke så ille kaldt heller nå. Det blir skrei til middag senere, men nå først nipping til en kraftig tysker.
God ettermiddag fra et snørikt Arktisk hovedstad Her er temperaturen -5°C og det snør. Det blir vel fjerde dagen jeg må måke fra sokkelleiligheten til veien det. På torsdag fikk jeg besøk fra Trondheim. Han ble litt forsinka med SK4572 men kom seg opp til slutt. Igår ble det til en liten samling hvor vi drakk litt. Men fin i formen idag. Idag er planen å lage pizza og kose oss og imorgen skal jeg på en liten speidertur og kameraten min drar hjem. På mandag blir det Widerøe til Hammerfest. Ha en flott lørdag alle sammen
Kan melde om at det finnes kaffe både innendørs, utendørs og innabords. Shimano XT kalipper og viatrumfopptjening. Kom an folkens. Hvordan løser jeg den?
Lørdag på jobb. Sikler på hoteller og opplevelser på turen. Plutselig ticket det inn en " Refund" notice på 400kr x2 fra SAS.. Ikke har jeg bestilt noe annet en bonusturer i år, frykter turen til Japan blir kanslert nå Flere som har opplevd det samme? I kveld skal det nytes en god middag og en god flaske vin.
God ettermiddag fra Trondheim. Sein oppstart idag, men rakk å legge ei flaske til kjøling for kvelden, blir en Pierre Peters Cuvée de Reserve Grand Cru til litt enkel mat i kveld. Fått hengt opp nye gardiner i stua også, samt feilsøkt subwoofer som plutselig ga seg under spilling. Det var ledningen fra forsterkeren som ga feil, er i orden nå etter bytte. Ønsker alle en livlig lørdag
Der skal jeg sitte i front om nøyaktig 11 måneder! Om bare dette flaggermusviruset snart takker for seg..
God ettermiddag frå Sunnfjord. Her har vi feira mitt moderlige opphav som vart 65 i dag. I morgon er det morsdag, valentines og fastelavn. I samband med det var eg innom ein blomsterbutikk. Medan eg sto i kø kom ei av damene som jobba der bak til meg med det eg hadde bestilt. Eg har visst handla sopass mykje der at dei hugsar kven eg er. So spørst det om det er fordi eg er rause eller om eg har gjort mykje gale som må orsakast. Sjølv set eg nok nokre kroner på at dei tek AmEx og gir 50EB/100kr på nettsamvirkelaget til SAS.
God lørdag fra hovedstaden. Her handles det med SAS MC, og innimellom så ble det en 2008 som kveldskos ....
Når det er dårlig vær i lavlandet så er det bare å ta seg en tur over skyene så løser du problemet Vi ble der for å se solnedgangen, og for en solnedgang det var denne gangen Fikk en fargerik opplevelse av Tenerife Ja, nå har jeg bil, så da blir det andre steder på øya fotturene går heretter
Skulle egentlig vært på Senja på nordlys-weekend denne helgen, men det ble en natt i Drammen i stedet. Men, da vi kom hjem nå, så var det faktisk nordlys over huset vårt! Ikke så spektakulært, men dog.
... har bodd på Senja i 2 år, har ennå ikke sett nordlys ... I kveld ble det take away fra Sumo og Kungfu Girl (riesling) anbefalt av @ArthurDent ...gode valg for begge som gir EB poeng med Amex
Hehe.. Kanskje kona ble litt da hun kjøpt den weekenden. Har sett nordlys to ganger, her i dag og på vei til OSL da vi skulle på bryllupsreise i 2012.
Da har du jammen hatt uflaks. Jeg har aldri sett nordlys på Senja (men når det er sagt, så er eneste gangen jeg har vært der, det var da jeg var i militæret og tok førerprøve klasse D ut fra Finnsnes, og det var i dagslys på sommeren), men i Trondheim, Rørvik, Narvik, Svalbard, i luften til og med, utallige ganger.
God kveld frå Aust-Finnmark! Her har dagen gått med til å få seg litt frisk luft: Elles svært lite på plakaten, men fint med helg
God kveld Lørdag og fri nytes med noen kalde samtidig som jeg ser frem til å komme meg til varmere strøk igjen til tross for at det er på jobb. Avreise om en uke eller to og det blir mest sannsynlig 10 timer bakerst i bussen hos KLM, uansett gøy å få reise litt igjen..