I 1924 ble den første suksessfulle jordomflyvningen gjennomført av et team flygere fra United States Army Air Service, forløperen til USAF. Turen tok 175 dager, og de fløy om lag 44 342 km I 1977 ble født på Drammen sykehus kl 23:37, Hipp Hipp Hurra for meg selv! Håper Jr fikser kake i dag 1994 Estonia synker og 852 mennesker mister livet dessverre. Fisken kan slappe av i dag Eller kan den det Her fra Cape Town ønsker jeg dere alle en fin fin lørdag
Grattis med dagen Her er man (dessverre) oppe grytidlig. Avreise TRF-MAN om noen få timer. Rett i privat transport, og videre til Liverpool.. Ønsker alle en finfin helg YNWA
God morgen fra Oslo vest. I dag starter høstferien med et lite hopp i København før snuten settes mot Sicilia. Været er meldt strålende, så dette blir forhåpentligvis bra. Reisen er betalt fullt ut med kompensasjon for tidligere forsinkelse fra Tokyo, hvor jeg og fruen satt fast i gullstuen på CPH i tre timer. I etterkant må jeg si det var en god timebetaling Ha en strålende lørdag alle IF-ere
God morgen fra hovedstaden. Røk nok på en covidsmell nordpå, så jeg er forvist til kjellerstua natterstid. Tror og håper nok jeg er helt på slutten av covid nå, ellers blir det en slitsom flytur på høstferie på mandag. Turen fra Tromsø var slitsom nok den, ble ikke kvitt trykket i ørene for mange timer etter landing. God lørdag, alle.
God føremiddag frå ei kjøken i Sunnfjord. Pannekaker er under steiking, og ungar vert fora. Lang helg med jobbing under vegs, då eg har ein deadline tysdag. Ikkje lenge til neste eleverte flytur no…
God formiddag fra frokostbordet. Blir en solfylt helg her i Oslo, og den må utnyttes. Straks går turen ut i marka, tipper det blir pauser på et par markastuer for kaffe og hvetebakst. Og i kveld blir det visst champagne til maten, det gledes. Gratulerer med dagen til @kjeeli og andre som måtte ha bursdag i dag, og ha en flott dag til alle.
Hurra for @kjeeli som har bursdag! Og god morgen fra hovedstaden! Konsert i går, hvor jeg tydeligvis sto 5 meter bak @OttoL. (Han er ung og sprek og står nærmere scenen..) Det var stas å mimre litt til musikken vi hørte på midt på 90-tallet. Straks hjem og jobbe litt i hagen, tenker jeg. Ha en fin en, alle sammen.
Siste helg i Flekkefjord, 7 måneder med jobb uten ferie har gått fort, reiser tilbake til Oslo snart, og da for en periode med reisevirksomhet for å beholde status og sosiale aktiviteter
Morn fra godstolen! Prosjekt ‘rydde i garasjen’ fortsetter… igjen… det er bare så utrolig mange ting som er mindre kjedelige. Jaja, får kjøre til Obs og hente en arbeidsbenk først. Og etterstramme bolter, og og og… Dette blir en bra dag Håper den blir fin for dere også!
@kjeeli, gratulerer med dagen! God dag frå Bislingflaka i Nordmarka! Sola skin og det er fint ute. Eit par bittesmå snøflekkar er observert her på 680 m.o.h., men skiføret er eit stykke unna: Ha ein fin-fin laurdag, godtfolk!
Gratulerer tiul @kjeeli! Nå er det bare å pakke ned de siste små tingene før kursen settes mot OSL og en høstferie i områdene ved GDN. God helg!
God lørdag fra Oslo. Dagen går med på teamsmøter så har ikke helt fått helgefølelsen enda, men håper jeg rekker en tur ut med bikkja i høstværet før solen går ned, samt at det står en kald en i kjøleskapet og venter på meg etterhvert. Stor grattis med dagen @kjeeli regner med at det blir behørig feiret på de sørlige breddegrader!
God lørdag fra loungen i Bogota. Om noen timer er det klart for siste leg BOG-EZE. Har fløyet endel med Avianca tidligere og kvaliteten er merkbart hevet. Nå får man servert champagne før take off. Maten er er blitt bra og det er fri flyt med drikke.
Tusen takk for alle gratulasjonene jeg har fått i dag Jr spandert litt bobler på meg/oss I anledning dagen.