Var litt opptatt med banen hjem fra ett hyggelig vennetreff, så klarte ikke å starte tråden kl 00:00 Nå er det heldigvis kun til avreise. Kribler i blodet nå! Nyt dagen folkens
God morgen fra Ubon Ratchathani sør på prærien i Isan. Her er en på T+7 og snart klar for retur til SVG. Ute er tempen passert 28°C og det er skyfritt. Snart klar for frokost før dagens ekspedisjon, men først litt kaffe ute i skyggen på balkongen til utsikten på bildet Ha en strålende lørdag
God morgen fra frokostbordet på China World Summit Wing i Beijing. Frokosten nytes i etasje 79 med utsikt bort til den forbudte by og fjellene bak, når smogen ikke er for heftig vel og merke. Ha en fin flydag!
Morn fra stua. Blir hentet av en taxi om ikke veldig lenge. Skulle egentlig ha avreise til CPH om fem timer men valgte å bruke diamantfordelen å booke om. Synes 55 minutter transfertid for å rekke IAD flyet ble litt sjansespill og jeg har ikke tid til å ta en alternativ rute. Helgeturens formål er air and space museum som jeg gleder meg meget til! OK, og doble poeng hjelper det også. 14kNOK for business t/r kunne jeg ikke la gå forbi. Ha en herlig lørdag! Kanskje vi ses på gullstua på CPH? Skal være der en god stund
God lørdag! Hardt å se sparegrisen blø i alle retninger denne uka. Ett år med sparing blåst bort Bare å brette opp ermene og jobbe på videre ... Tenkte å gjøre et innhugg på plantasjen i helga men fortsett tynt snølag her i trønderstaden så spørs om det må avventes. BE-lappen gikk i boks tidligere denne uka så skal ikke stå på det Lenge til neste flytur, faktisk ikke før slutten av Juli. Hmm hmm
God morgen! I dag skjer der en del, rekker man alt...? Først blir det tur til svømmehallen med eldstemann, deretter opp med trampoline for de små jævlene. Så hadde jeg tenkt å få ut robotklipperen, deretter gjøre klart pizzadeig til i morgen når vi skal teste ut den nye pizzaovnen. Kanskje jeg rekker å vaske bilen til fruen også. Pakke sakene mine, for det bærer til Oslo for en kveld med gutta på Jimmy's. Men før det, og aller viktigst, er det Formel 1 kvalifisering! God lørdag folkens.
God morgen fra Torshov. Pakket og klar. Turen går straks til OSL hvor pendlerruten OSL-IST-DMM venter. Hjemme igjen på onsdag (muligens torsdag), så korteste turen til KSA hittil.
God morgen! Fuglene kvitrer, og solen skinner. Så i dag må man nok en tur ut i skogen med hunden! Enn så lenge ligger han og koser seg i fotenden av sengen. Dagen bringer litt hotellbestillinger, turplanlegging, og en 50års-dag i kveld. Så da det blir storbyferie, og bruk av nest siste rest av Strawberry-poeng. T-5! Ha en fin en!
God ettermiddag fra Bangkok. Det er en litt redusert gjeng på tur i dag etter en sen kveld i går. Har benyttet formiddagen til avslapning ved bassenget og inntak av nydelig lokal sjømat. Nå er det grooming som står for tur med fotskrubb og litt fotmassasje. I morgen flyr vi videre til et nytt land. Ha en god lørdag, alle sammen.
God morgen fra stueloungen. Rolig morgen så langt. Men snart er kaffekoppen tømt, og vegger skal males. Kanskje en kaffe til først? I går kveld var det pizza og grunnkurs i poengreiser med unge nære familiemedlemmer. Øya på stilk, toppede ører, og ivrig noterende. Morsomt med slik ungdom! Ha en fin lørdag!
God laurdag frå Sunnfjord. Straks avstad til storbyen Førde for litt handel og litt eting. Etterpå skal eg ringe SAS nokre gongar og mase på at dei må utferde ny billett til meg. Hersens slaskar.
God formiddag fra Oslo! Snart ut på tur med bikkja i vårværet, litt handling og vårrengjøring på programmet, ellers planer om en stille og rolig helg, er det varmt nok for første utepils på balkongen mon tro?
Boarding complete og ledig midtsete hos Turkish. Deilig! 2 minutter senere flytter de ei som satt lengre bak i midtsetet .. Ikke like deilig. Nå er det pushback. Like under 4 timer til IST.
God lørdag fra Oslo. Tikket akkurat inn en mail fra Amex om at CT nummer 2 for året er opptjent. Da er det bare 4 CT igjen som skal opptjenes i år. Må få booket noen flere turer slik at jeg får brukt alle disse CT'ene.
Vårlig hilsen fra hovedstaden. Siden kroppen ikke helt har omstilt seg fra Thailandtid, ble det tidlig start på en nydelig tur i Østmarka. Heldigvis hadde bollemagikerne på Mariholtet Sportsstue også stått opp tidlig, så det var plenty med fristende muligheter til å unngå kaloriunderskudd. For det ville jo vært uheldig, i alle fall på en lørdag... Nyt helgen!
God ettermiddag frå Kongens by! Ny kvalifiseringsperiode, så eg måtte ut for å fly litt. Ein dagstur til eit København som badar i sol er ikkje feil. Smørrebrød vart det òg! Ha ein glimrande laurdag, godtfolk!
Og det motsatte skjedde på IST-DMM nå. Ikke ledig midtsete, men når boarding complete blir annonsert flytter han i midten seg bak til datteren sin. Straks klart for pushback. 4 timer til Dammam.