God morgen fra SAS Business Lounge! Godt med plass her på en lørdagsmorgen. CPH neste, så IAD. Ha en god lørdag!
Takk i lige måde og god tur videre! I KRS er det mye vann og vind, så det blir kanskje noen fine uværsbilder senere. Som klimaflyktning fra nord har man sett verre, i hvert fall hvis man har dårlig hukommelse. Ha en fin dag der du er, enten du har vind i håret eller ikke har hår
God midt på dagen fra det blåsende Sørland. Som KatManDu sier er det mye vind og vann her i dag. En perfekt dag å være inne på. Dro en 11 timers i senga i natt. Det var deilig med en god dose kvalitetssøvn. I kveld har jeg ingen andre planer enn å hygge meg med en dram eller tre. Hu hei!
Bare søringer her i dag? Blåser som bare juling nå her i krs. Nå må jeg snart gjøre meg klar til julebord. Akkurat nå frister det mer å bli hjemme og åpne en god vin men..
God ettermiddag fra Air France loungen på MUC. Første møte med Skyteam i dag, etter statusmatch til Alitalia. Neste stopp FCO i (nesten) 24 timer, før turen går videre til CTA i ca 15 timer og så hjem til MUC med airberlin (som også blir første møte med One World, etter statusmatch). Goood helg med andre ord.